Toon posts:

Nieuwe Kast Mtec Q6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb dus een nieuwe kast een MTEC Q6
Maar nu wil ik dus ook de ledjes en metertjes die in de midden zitten aansluiten maar dat wil dus niet want die aansluiting zit niet op mijn Voeding

Wel zat die aansluiting op de originele voeding maar dat was een lawaai bak en die heb ik er dus uit gehaald en mijn eigen 600 watt er weer ingezet

Het is een stekkertje met 3 draden
Is er ook een mogelijkheid om die nog anders aan te sluiten

Alvast bedankt

Rob

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:10
Al es aan gedacht om dr een andere fan in te zetten? was vast goedkoper :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Fan reviseren van je originele voeding is inderdaad ook een optie; hoeft niet meer te kosten dan zo`n 5 euro (voor een Zalman fan).

Die speciale 3-pins kabel kun je waarschijnlijk niet namaken op je andere voeding..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 11:38
Dat ding heeft waarschijnlijk gewoon spanning nodig, zal wel 5 of 12V zijn. Denkt dat schermpje zelf na, gaf hij misschien het toerental van de fan in de voeding weer?

Casemod: Cubeleon

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:28:
Hallo

Ik heb dus een nieuwe kast een MTEC Q6
Maar nu wil ik dus ook de ledjes en metertjes die in de midden zitten aansluiten maar dat wil dus niet want die aansluiting zit niet op mijn Voeding

Wel zat die aansluiting op de originele voeding maar dat was een lawaai bak en die heb ik er dus uit gehaald en mijn eigen 600 watt er weer ingezet

Het is een stekkertje met 3 draden
Is er ook een mogelijkheid om die nog anders aan te sluiten

Alvast bedankt

Rob
Ik zou een beginnen de oude voeding even aan te sluiten, en de betreffende plug met een voltmeter uit te meten..... dan weet je in ieder geval waar je naar op zoek moet.

Dan zoek je op je eigen voeding die voltages terug... en voila. Het zou moeten werken.

FreeReef.nl

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Decon Frost schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:27:
[...]

Ik zou een beginnen de oude voeding even aan te sluiten, en de betreffende plug met een voltmeter uit te meten..... dan weet je in ieder geval waar je naar op zoek moet.

Dan zoek je op je eigen voeding die voltages terug... en voila. Het zou moeten werken.
Dat vraag ik me af..

Als het een speciaal paneel is, dat via de voeding waarden doorkrijgt (fans, belasting in wattage) moet die neiuwe dat natuurlijk ook ondersteunen. Echter is dat geen standaardfunctie van voedingen voor zover ik weet..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 11:38
Ik denk niet dat er door een drie-aderig kabeltje veel data gaat, hoogstens de fanspeed. Ik raad je ook aan de oude voeding weer aan te sluiten en de spanningen te meten. Hebben die drie kabeltjes ook kleuren?

Casemod: Cubeleon

Pagina: 1