Dat ontbreekt, en dat is heel fout.TeknoGecko schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:52:
reviews: Ikonik Zaria A20-behuizing onder de loep
[...]
Volgens mij ontbreekt het woordje niet in de tekst.
Bij het opstellen van een nieuwe reactie staat er bovenaan "Nieuw reactie in topic: .......". Hier ontbreekt een "e" achter "Nieuw".
Of is dit niet de juiste plek om dit te melden?
[ Voor 16% gewijzigd door argro op 19-10-2008 01:16 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dat mag je in Lieve Devvers melden inderdaad.argro schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:46:
Bij het opstellen van een nieuwe reactie staat er bovenaan "Nieuw reactie in topic: .......". Hier ontbreekt een "e" achter "Nieuw".
Verwijderd
nieuws: 'Eerste Vista SP2-bèta binnen vier weken'
naar verluid --> naar verluidtomdat Windows 7 naar verluid al eind 2009 uit moet komen.
nieuws: 'Eerste Vista SP2-bèta binnen vier weken'
Microsot Microsoft zal de eerste bèta-versies van Vista SP2 en Server 2008 SP2 waarschijnlijk binnen vier weken uitbrengen, zo weet Neowin te melden.
Verwijderd in 'nieuws: 'Eerste Vista SP2-bèta binnen vier weken''
Misschien wil iemand ook even de gebruiker die dit zag een modbreak of iets dergelijks geven.
Microsot Microsoft zal de eerste bèta-versies van Vista SP2 en Server 2008 SP2 waarschijnlijk binnen vier weken uitbrengen, zo weet Neowin te melden.
Verwijderd in 'nieuws: 'Eerste Vista SP2-bèta binnen vier weken''
Misschien wil iemand ook even de gebruiker die dit zag een modbreak of iets dergelijks geven.
[ Voor 20% gewijzigd door TaraWij op 19-10-2008 16:28 ]
reviews: Review Crysis Warhead
die 3e "trekken" hoort daar nietBijvoorbeeld, een beproefde manier om je tactisch terug te trekken is het trekken van een sprintje trekken in de speed-stand om vervolgens in de stealth-modus je kansen af te wachten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Fixed.
Microsot moet natuurlijk Microsoft zijn. Gelukkig stond er geen Microzot. Verder zegt Van Dale inderdaad dat 'naar verluidt' met dat is (dat overigens wel logisch is). En drie keer trekken is iets teveel van het goede.
Microsot moet natuurlijk Microsoft zijn. Gelukkig stond er geen Microzot. Verder zegt Van Dale inderdaad dat 'naar verluidt' met dat is (dat overigens wel logisch is). En drie keer trekken is iets teveel van het goede.
nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten
Mist de Sony tag, zoals ook te zien in oa
nieuws: Little Big Planet komt in september
Mist de Sony tag, zoals ook te zien in oa
nieuws: Little Big Planet komt in september
nieuws: Release Little Big Planet vertraagd door Koran-teksten
Littlebigplanet -> Little Big Planet[...] al een groot aantal blu-ray-schijfjes met daarop Littlebigplanet worden vernietigd [...]
Rail Away!
nieuws: Amerikaanse onderzoekers kraken stemcomputer in 7 minuten
"maar aangezien die afkomstig zijn uit het intern geheugen van de AVC Advantage is het eenvoudig voor de aangepaste firmware om de ook de uitdraai te vervalsen."
"maar aangezien die afkomstig zijn uit het intern geheugen van de AVC Advantage is het eenvoudig voor de aangepaste firmware om de ook de uitdraai te vervalsen."
nieuws: Amerikaanse onderzoekers kraken stemcomputer in 7 minuten
Deze stemmen worden op een speciale audiomodule opgeslagen die in de aangepaste pcmcia-sleuf van de machinae kan worden gestoken.
Deze stemmen worden op een speciale audiomodule opgeslagen die in de aangepaste pcmcia-sleuf van de machinae kan worden gestoken.
De Riaa heeft geen behoefte meer aan een juryproces tegen Whitney Harper, die muziek via Kazaa had aangeboden. De organisatie wil nu wel akkoord gaan met een relatief lage schadevergoeding van 200 dollar per nummer.
[...]
Als de rechter de zaak laat doorgaan, zal de behandeling ervan vermoedelijk medio novermber plaatsvinden, meldt Ars Technica.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
nieuws: Foxconn introduceert high-end X58-moederbord
Geheugenbanken? Laat dat dion_b niet zien. Dan krijg je snel een verwijzing naar de PMG en RAM FAQ.Het in juli getoonde Renaissance-bord beschikte over maar liefst zes geheugenbanken,
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
De tooltip van 'sas' is fout, moet scsi zijn ipv scci.Naast de gebruikelijke opslagmogelijkheden als zes sata300-poorten, firewire, esata en usb 2.0, beschikt Blood Rage over twee sas-aansluitingen.
nieuws: Toshiba neemt deel flashproductie over van Sandisk
"Sandisk acht zelf een waarde per aandeel dat tussen de 30 en 40 dollar licht reëler."
licht moet ligt zijn
"Sandisk acht zelf een waarde per aandeel dat tussen de 30 en 40 dollar licht reëler."
licht moet ligt zijn
Verwijderd
De twee tik- en spelfoutjes zijn rechtgezet.
-The_Mask-, je opmerking ziet er zinvol en leerzaam uit, maar hoort niet in dit topic thuis
. Heel graag even in een apart topic zetten.
Iedereen weer bedankt voor z'n oplettenheid
-The_Mask-, je opmerking ziet er zinvol en leerzaam uit, maar hoort niet in dit topic thuis
OkéVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:43:
De twee tik- en spelfoutjes zijn rechtgezet.
-The_Mask-, je opmerking ziet er zinvol en leerzaam uit, maar hoort niet in dit topic thuis. Heel graag even in een apart topic zetten.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
nieuws: Foxconn introduceert high-end X58-moederbord
Foxconn heeft zijn tweede moederbord voor de Core i7-processors met codenaam Nehalem getoond.
Foxconn heeft zijn tweede moederbord voor de Core i7-processors met codenaam Nehalem getoond.
Verwijderd
Nieuws T-Mobile gaat Iphone 3G ook als prepaid leveren.
Sms'en naar deze 'faves' kost met deze prepaidversie 11,5 cent per minuut.
Sms'en naar deze 'faves' kost met deze prepaidversie 11,5 cent per minuut.
artikel:
nieuws: 'Yahoo bereidt forse reorganisatie voor'
"Enkele tientallen externe recruiters zou inmiddels de wacht zijn aangezet."
"aangezet" moet zijn "aangezegd".
Iemand de wacht aanzeggen of Iemand in de wacht zetten.
Het laatste lijkt me niet van toepassing in deze context.
nieuws: 'Yahoo bereidt forse reorganisatie voor'
"Enkele tientallen externe recruiters zou inmiddels de wacht zijn aangezet."
"aangezet" moet zijn "aangezegd".
Iemand de wacht aanzeggen of Iemand in de wacht zetten.
Het laatste lijkt me niet van toepassing in deze context.
Nieuws: T-Mobile gaat Iphone 3G ook als prepaid leveren.
Aha, en wij moeten raden in welke winkel dat is? Of wordt er bedoeld: De iPhone 3G Prepaid is alleen verkrijgbaar in de telecomwinkels van T-Mobile.De iPhone 3G Prepaid is alleen verkrijgbaar in een van de telecomwinkels van T-Mobile.
nieuws: Onderzoekers schrijven op nanoschaal door atomen te manipuleren
IBM-onderzoekers zelfs al in 1989 het logo van hun bedrijf in xeon-atomen vast te leggen.
moet zijn xenon-atomen
IBM-onderzoekers zelfs al in 1989 het logo van hun bedrijf in xeon-atomen vast te leggen.
moet zijn xenon-atomen
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
nieuws: Philips brengt Ambx-technologie onder in zelfstandig bedrijf
Vlak boven het plaatje staat center>
Op die manier werkt 't niet
Vlak boven het plaatje staat center>
Op die manier werkt 't niet
[ Voor 55% gewijzigd door APClll op 20-10-2008 17:57 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
nieuws: Ext4-bestandssysteem komt eindelijk uit ontwikkelfase
nieuws: Linux-ontwikkelaars werken aan ext4-bestandssysteem
Waarin staat dat o.a. staat (laatste zin):
Ext4dev moet ext3dev zijn, wat een logisch gevolg is van het artikel onder de link verbeteringen:waardoor ext4dev hernoemd werd naar ext4,
Wanneer ext3dev voldoende stabiel is, zal deze omgedoopt worden naar ext4 waarna met de uitrol begonnen kan worden.
Nee dat is niet correct. Het oude artikel is correct, in die zin dat het goed beschrijft wat in het voorstel van destijds te lezen was: de opvolger van ext3 zou ontwikkeld worden in een module genaamd ext3dev. Sindsdien is er echter sprake geweest van voortschrijdend inzicht en is de opvolger van ext3 hernoemd naar ext4dev en nu dus naar ext4. Zie voor bewijs de betreffende patch: http://git.kernel.org/?p=...ac2154fa66de925ae2981b7e3.The__Virus schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:03:
nieuws: Ext4-bestandssysteem komt eindelijk uit ontwikkelfase
[...]
Ext4dev moet ext3dev zijn, wat een logisch gevolg is van het artikel onder de link verbeteringen:
[...]
Oeps, volgende keer eens de laatste reacties lezen voordat ik zo'n dingen meldt. En ook naar de tijden, blijkbaar zijn de berichten niet zo recent als ik dacht. Mijn excuses, wou gewoon een handje helpen om te vermijden dat er nog langst kwamen, terwijl ik dit net zelf deed.Harm schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:31:
[...]
Zie Harm in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...". Dat is geen typefout.
http://tweakers.net/nieuw...tomen-te-manipuleren.html
In het bericht wordt er consequent gesproken over een 'SEM' (scanning electron microscope), maar dat moet 'STM' (scanning tunneling microscope) zijn. Het scheelt maar 1 letter, maar zijn toch twee nogal verschillende dingen.
In het bericht wordt er consequent gesproken over een 'SEM' (scanning electron microscope), maar dat moet 'STM' (scanning tunneling microscope) zijn. Het scheelt maar 1 letter, maar zijn toch twee nogal verschillende dingen.
Verwijderd
Dat is waarschijnlijk geen spel- of typefoutje, jvdberg, maar ik zal dit toch even voorleggen aan de auteur
Dat is zeker geen tikfoutje, maar wel correct opgemerkt en inmiddels aangepast
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Ziggo plant verhoging downloadsnelheden
Volgens de geruchten zou de downloadsnelheid 30Mbps bedragen, terwijl de upload op 3Mbps uitkomt. Z3i-abonnees zullen wel een nieuwe kabelmodem nodig hebben. De prijs van het Z3i-abonnement is nog onbekend.
Volgens de geruchten zou de downloadsnelheid 30Mbps bedragen, terwijl de upload op 3Mbps uitkomt. Z3i-abonnees zullen wel een nieuwe kabelmodem nodig hebben. De prijs van het Z3i-abonnement is nog onbekend.
Modem mag zowel 'de' als 'het' als lidwoord hebben en in dit geval is dus zowel 'nieuw' als 'nieuwe' toegestaan
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Rechter wil schikking in spionagezaak Oracle tegen SAP
Volgens mij staat er een 'te' te veel in de allereerste regel van de hoofdtekst:
Oracle moet voor 13 februari 2009 een schikkingsbedrag te noemen
Have fun
Volgens mij staat er een 'te' te veel in de allereerste regel van de hoofdtekst:
Oracle moet voor 13 februari 2009 een schikkingsbedrag te noemen
Have fun
Regiomanager voor de Aardappel Verwerkende Industrie van Keppel en Omstreken
Fixed en dank je wel
Kwam ik net tegen op:
http://tweakers.net/advertorials/10jaar
Het consumenten elctronica channel op Tweakers.net het hardst groeiende channel is
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Daar kan ik niet bij, ik ga 'm even escaleren 
*ding* doet de bullshitbingobel
"Tweakers.net 60 miljoen pageviews en 3 miljoen unieke bezoekers per maand heeft?" Ja, dat staat namelijk in de tekst erboven
*ding* doet de bullshitbingobel
"Tweakers.net 60 miljoen pageviews en 3 miljoen unieke bezoekers per maand heeft?" Ja, dat staat namelijk in de tekst erboven
Whoops, razendsnel aangepast natuurlijk
Naast de spelfout in electronica, consumentenelectronica is toch gewoon 1 woord? Consumentenelectronica-channel?OxiMoron schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:45:
Kwam ik net tegen op:
[...]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Escaleren we ook
In de FPA staat nog steeds 'Nederland krijgt minmaal twee nieuwe telecomproviders' (ontbrekende 'i' dus).
The devil is in the details.
nieuws: Google maakt broncode Android openbaar
Geïnteresseerden kunnen de bronbestanden binnenhalen via Terminal, zo downloadpagina van Android.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Geïnteresseerden kunnen de bronbestanden binnenhalen via Terminal, zo downloadpagina van Android.
Die 'zo' klopt niet.
Staat in: Google maakt broncode Android openbaar
Edit: Net te laat
Die 'zo' klopt niet.
Staat in: Google maakt broncode Android openbaar
Edit: Net te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 20:33 ]
Nieuws: Google maakt broncode Android openbaar
Catagorie: niet lezen
Catagorie: niet lezen
[ Voor 9% gewijzigd door digital-IMEI op 21-10-2008 21:08 ]
Er staat widnows2000 op punt 4 in meuk:
meuk: Realtek HD Audio 2.07
nieuws: Epic werkt aan 'grote uitbreiding' voor Unreal Tournament 3
"Epic werk aan een 'grote uitbreiding' voor... "
Lijkt me dat er een "t" ontbreekt, niet in de titel, maar in de eerste zin van het artikel
"Epic werk aan een 'grote uitbreiding' voor... "
Lijkt me dat er een "t" ontbreekt, niet in de titel, maar in de eerste zin van het artikel
Why is 6 afraid of 7? Cause 7 8 9 ...
Het woordje "van" lijkt mij in deze zin overbodigMet het vrijgeven van de bronbestanden voldoet Google aan zijn belofte om van Android open source te maken.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
nieuws: Groningen: minima moeten flatscreen kunnen kopen - update
bij de update een verkeerde url (drenthe moet stad zijn),
http://www.dvhn.nl/nieuws...creen_helemaal_niet_raar_
bij de update een verkeerde url (drenthe moet stad zijn),
http://www.dvhn.nl/nieuws...creen_helemaal_niet_raar_
Het kan aan mijn Nederlands liggen, maar volgens mij is er heel veel mis met deze zin:
'Geïnteresseerden kunnen de bronbestanden binnenhalen via Terminal, zo downloadpagina van Android.'
Het kan aan mijn Nederlands liggen, maar volgens mij is er heel veel mis met deze zin:
'Geïnteresseerden kunnen de bronbestanden binnenhalen via Terminal, zo downloadpagina van Android.'
Twee opmerkingen bij de huidige tekst:
Dat moet zijn: 115 procent van de bijstandsnorm (die van toepassing is op de aanvrager..)Update, 21:10: De regeling is voor inkomens die vijf jaar of langer van een inkomen moeten rondkomen die maximaal 150 procent van het minimum bedraagt.
(bron: https://eloket.groningen....ceId=27014&systemId=P0007 onder 'voorwaarden')
[ Voor 8% gewijzigd door burne op 22-10-2008 02:20 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Niet echt een spelfoutje, maar na de laatste zin van het artikel staat een l die er waarschijnlijk niet hoort:
Niet echt een spelfoutje, maar na de laatste zin van het artikel staat een l die er waarschijnlijk niet hoort:
komen een voor een weer terug. I
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dat lijkt me dan een tikfoutje heHaan schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:58:
[...]
Alles verder weer gefikst, afaik
nieuws: Eerste Samsung met oled-scherm onthuld
En ietsje verder in het stukje staat nog een foutje:
Moet dit niet 'aan boord' zijn?en heeft Samsungs eigen op Route 66 gebaseerde navigatieprogramma in boord,
En ietsje verder in het stukje staat nog een foutje:
Het woordje 'kan' moet er tussen geplaatst worden.Het toestel beschikt over 50MB geheugen, dat met micro-sd-geheugenkaartjes van maximaal 16GB kan worden uitgebreid.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
*koffie inschenkt*
reviews: N96: Nokia's nieuwste vlaggenschip
-> 240De kwaliteit van het 340x320 pixels grote beeld is goed genoeg om de ondertiteling bij televisieprogramma's makkelijk te kunnen lezen.
en verderop zit ook nog een klein foutje in een tabel:
Moet natuurlijk Multimedia zijnMutlimedia
Camera 5MP Carl Zeiss Tessar-lens
[...]
http://tweakers.net/nieuw...ert-merk-voor-gamers.html
In de text wordt regelmatig het woord ventilators gebruikt, het meervoud van ventilator is volgens mij ventilatoren!!!
-Edit- @Rataplan, ben nog van de oude stempel en vindt het zo raar staan, maar goed, als het groene boekie het zegt.....
In de text wordt regelmatig het woord ventilators gebruikt, het meervoud van ventilator is volgens mij ventilatoren!!!
-Edit- @Rataplan, ben nog van de oude stempel en vindt het zo raar staan, maar goed, als het groene boekie het zegt.....
[ Voor 22% gewijzigd door roches op 22-10-2008 11:14 ]
Het Groene Boekje vindt beide meervoudsvormen goed
Ik weet dat het in het changelog staat, maar Widnows is niets, Windows wel4. OS Supporting: Microsoft WindowsXP, Widnows2000, Vista x86/x64
staat een aantal postings hierboven reeds aangegevenWiethoofd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:20:
[...]
Ik weet dat het in het changelog staat, maar Widnows is niets, Windows wel
Dat dan weer wel...
Psies, die is al eerder ongewijzigd gelaten: die tekst is niet van ons, en we beginnen er niet aan om het tikwerk van programmeurs te verbeteren, want dan is het einde zoek.
En dat weet Wiethoofd ook best
En dat weet Wiethoofd ook best
nieuws: Anti-stemcomputerstichting klaagt waterschappen aan
Wat wordt er precies met deze zin bedoeld? Ik denk dat er ergens een woordje te veel tussen staatBovendien wordt bij de komende verkiezingen voor het eerst ook op politieke partijen gestemd, geplaatst, waardoor ook de politieke voorkeur van een stemmer te herleiden zou zijn.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
nieuws: Anti-stemcomputerstichting klaagt waterschappen aan
/taal-nazi
verwijst naar/wijst opVerder verwijst Gonggrijp op de mislukte plannen voor het invoeren van een online stemsysteem.
/taal-nazi
In "N96: Nokia's nieuwste vlaggenschip" staat in de eerste alinea: "De telefoon werd een verkoophit en was een van de eerste smartphones die het goed deden op de consumentenmarkt." Het moet "deed" worden.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
nieuws: Radeon HD 4830-kaarten van diverse fabrikanten duiken op
hdmi--interface => hdmi-interface ?
Een " - " teveel?terwijl het geheugen van de drie 4830-kaarten op 1800MHz draait. Powercolor voorziet zijn videokaart van een dvi- en een hdmi--interface.
hdmi--interface => hdmi-interface ?
Verwijderd
Regeneration en Wilke, foutjes gefikst 
universal creations, 'deden' is niet fout. Dit woordje is gekoppeld aan 'de eerste smartphones' en dat is meervoud. Vergelijk:
"De telefoon werd een verkoophit en was een van de eerste smartphones die het goed deden op de consumentenmarkt."
"De telefoon werd een verkoophit en was de eerste smartphone die het goed deed op de consumentenmarkt."
universal creations, 'deden' is niet fout. Dit woordje is gekoppeld aan 'de eerste smartphones' en dat is meervoud. Vergelijk:
"De telefoon werd een verkoophit en was een van de eerste smartphones die het goed deden op de consumentenmarkt."
"De telefoon werd een verkoophit en was de eerste smartphone die het goed deed op de consumentenmarkt."
Bericht: Microsoft demonstreert infraroodbediening voor telefoons
Foutje = Daardoor kan de telefoongebruiker in de lucbt scrollen.
lucbt moet natuurlijk lucht zijn
Foutje = Daardoor kan de telefoongebruiker in de lucbt scrollen.
lucbt moet natuurlijk lucht zijn
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
nieuws: Microsoft demonstreert infraroodbediening voor telefoons
De bediening werkt als volgt. De sensoren 'zien' vingers nabij het toestel door de weerkaatsing van infraroodlicht. Door het gebruik van diverse sensoren onder elkaar kan het toestel uit de gecombineerde sensorinformatie opmaken welke beweging de vinger maakt. Zo kan bijvoorbeeld een scrollbeweging op het telefoontoestel worden waargenomen. Daardoor kan de telefoongebruiker in de lucbt scrollen. Als de vinger snel dichtbij komt, kunnen de gecombineerde sensoren dat waarnemen als een klik.
suggestie: lucht
De bediening werkt als volgt. De sensoren 'zien' vingers nabij het toestel door de weerkaatsing van infraroodlicht. Door het gebruik van diverse sensoren onder elkaar kan het toestel uit de gecombineerde sensorinformatie opmaken welke beweging de vinger maakt. Zo kan bijvoorbeeld een scrollbeweging op het telefoontoestel worden waargenomen. Daardoor kan de telefoongebruiker in de lucbt scrollen. Als de vinger snel dichtbij komt, kunnen de gecombineerde sensoren dat waarnemen als een klik.
suggestie: lucht
Uiteraard, done
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ontdubbeld
nieuws: Logitech brengt luxe draadloze gitaar voor Guitar Hero op de markt
1e alinea: De Premiere Edition van Logitech is een luxe uitvoering van de gitaar die uitgever Activision zelf meelevert met Guitar Hero World Tour, het ritmespel dat later dit zal verschijnen.
later dit _jaar_ zal verschijnen
1e alinea: De Premiere Edition van Logitech is een luxe uitvoering van de gitaar die uitgever Activision zelf meelevert met Guitar Hero World Tour, het ritmespel dat later dit zal verschijnen.
later dit _jaar_ zal verschijnen
Indeedy, fixed
nieuws: België werkt aan 'megadatabank' voor politie
2e alinea
2e alinea
prostitués --> prostitueesbijzondere databases over onder meer hooligans, prostitués of terrorismeverdachten.
Ik neem aan dat hier voor de mannelijke vorm van het woord is gekozen om niet op voorhand onderscheid op geslacht te maken, zoals dat bij de meeste beroepen gebruikelijk is. De vrouwelijke vorm is uiteraard couranter, maar ik heb geen aanwijzingen dat de bewuste database informatie over herenhoeren uitsluit
nieuws: 'Combineren foto's kan voor veilige mobiele gegevensuitwisseling zorgen'
"niet altijd geverifieerd kan worden"..., omdat de authenticiteit van de publieke sleutel kan niet altijd geverifieerd worden.
Mist nieuws: Gebruikers bekritiseren scherm PSP-3000 niet de Sony tag? 
Naar mijn weten is dat ook gewoon ABN hoor.
Heb je een onderbouwing wat daar fout aan is?Goofy666 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:09:
nieuws: 'Combineren foto's kan voor veilige mobiele gegevensuitwisseling zorgen'
[...]
"niet altijd geverifieerd kan worden"
[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 23-10-2008 22:37 ]
Da's inderdaad niet goed; op het voegwoord 'omdat' moet een inversie volgen. * Rataplan hanteert schaar en lijmkwast
En de Sony tag in nieuws: Gebruikers bekritiseren scherm PSP-3000 dan?Rataplan schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:58:
Da's inderdaad niet goed; op het voegwoord 'omdat' moet een inversie volgen. * Rataplan hanteert schaar en lijmkwast
nieuws: 'Macbook Pro heeft hardware in huis voor Hybrid Power en Hybrid Sli'
waarmee de igp en de gpu samenwerken om de grafische prestaties te verbeteren.Volgens Nvidia kan de Macbook Pro gebruikmaken van zowel Hybrid Power, waarmee de gpu kan worden uitgeschakeld om energie te besparen, als Hybrid Sli, waarmee de igp en de gpu samenwerken om de prestaties te verbeteren.
Aangezien de prestaties alleen op grafisch vlak liggen...
nieuws: Motorola komt met 'horlogetelefoon' van 2000 dollar
In de koptekst staat "Motorola heeft een duur desingmobieltje onthuld met een rond display, gemaakt van saffierkristal". Of het is een mobieltje des INGs, of het is een (nou ja, kwestie van smaak) designmobieltje
Have fun
In de koptekst staat "Motorola heeft een duur desingmobieltje onthuld met een rond display, gemaakt van saffierkristal". Of het is een mobieltje des INGs, of het is een (nou ja, kwestie van smaak) designmobieltje
Have fun
nieuws: ABN Amro-hackers opgepakt in Rusland en Oekraïne
In de allerlaatste regel van het artikel staat "De katvangers moesten het geld vervolgens contant opnemen en via transferdiensten zoals Western Union overboeken.".
"het geld" moet vier plaatsjes opschuiven: "De katvangers moesten vervolgens contant opnemen en het geld via transferdiensten zoals Western Union overboeken."
In de allerlaatste regel van het artikel staat "De katvangers moesten het geld vervolgens contant opnemen en via transferdiensten zoals Western Union overboeken.".
"het geld" moet vier plaatsjes opschuiven: "De katvangers moesten vervolgens contant opnemen en het geld via transferdiensten zoals Western Union overboeken."
Het verband ontgaat me, maar toegevoegdGJtje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:28:
[...]
En de Sony tag in nieuws: Gebruikers bekritiseren scherm PSP-3000 dan?
Gpu's kunnen wel meer dan alleen grafische zut afhandelen, hoor, sli is echter redelijk exclusief grafisch. Geen spijkers op laag water gaan zoeken heAangezien de prestaties alleen op grafisch vlak liggen...
FixedBeF_Aviko schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:57:
In de koptekst staat "Motorola heeft een duur desingmobieltje onthuld met een rond display,
Als er nou 'contanten' had gestaan, maar zoals het er nu bijligt, is het wmb goedBeF_Aviko schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:07:
Ah excuus, ik las contact ipv contant, my badRataplan schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:13:
Als er nou 'contanten' had gestaan, maar zoals het er nu bijligt, is het wmb goed
2e alinea, 1e regel
2e alinea, 1e regel
Ruis in wat?Vanwege ruis in is het echter ...
Ruis in biometrische data. Ik heb de zin wat aangepast zodat dit wat duidelijker naar voren komtRuis in wat?
"Sony reageerde direct door het spel uit de winkel te halen en alle dvd's te vernietigen."
(staat in 3e alinea, eerste zin)
Dit is fout. Het moet zijn:
"Sony reageerde direct door het spel uit de winkel te halen en alle Blu-Ray Discs te vernietigen."
Link naar artikel:
nieuws: Sony patcht Korantekst in Littlebigplanet
(staat in 3e alinea, eerste zin)
Dit is fout. Het moet zijn:
"Sony reageerde direct door het spel uit de winkel te halen en alle Blu-Ray Discs te vernietigen."
Link naar artikel:
nieuws: Sony patcht Korantekst in Littlebigplanet
redactieblog: Peter Molyneux komt (eindelijk) zijn belofte na met Fable II
Vijfde alinea:
Misschien een te klein 'foutje', maar ach... daar draait dit topic toch voornamelijk om?
Vijfde alinea:
In het Nederlands mêlee en in het Frans mêlée.... schieten met kruisbogen of guns, en melee-knokken met zwaard, bijl, hamer of koekenpan ...
Misschien een te klein 'foutje', maar ach... daar draait dit topic toch voornamelijk om?
Nothing to see here folks, please move along.
Daar bedoelen we daadwerkelijk melee, Engels voor 'disorganized close combat involving a group of fighters', aldus het immer interessante Wikipedia.
Verwijderd
nieuws: BMW wil opensource-platform in auto's
tegeover --> tegenoverDe overige vier autofabrikanten, Chrysler, Ford, General Motors en Honda wilden zich nog niet vastleggen, maar zouden niet onwelwillend tegeover het idee staan.
disregard *zoekt naar delete knop*
[ Voor 127% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 24-10-2008 21:46 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
nieuws: Intel geeft in april een opfrisbeurt aan Montevina-platform
"minder dan 2GHZ snelle klok, van een lange accuduur moeten voorzien."
GHz
"minder dan 2GHZ snelle klok, van een lange accuduur moeten voorzien."
GHz
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.