AMD Feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
Welkom in het Apple Media Devices feedback topic!

Het beleid in Apple Media Devices is voornamelijk een éénrichtingssysteem: het wordt opgesteld door ons moderators aan de hand van de forumbrede policy en onze eigen visie op hoe Apple Media Devices zou moeten zijn. Vervolgens zijn wij ook degene die dit beleid uitvoeren, om er voor te zorgen dat Apple Media Devices binnen die visie blijft.

Dit topic dient als klankbord, een plek om feedback te leveren op het beleid en de uitvoering daarvan. Je kunt hier terecht met kritiek, maar ook met suggesties en ideeën. In het kort, de volgende zaken:
  • Policy discussie
  • Moderator feedback
  • Algemene vragen en ideeën met betrekking tot Apple Media Devices
Het is daarbij uitdrukkelijk niet de bedoeling hier te reageren over de volgende zaken:
  • Oneens met een actie van een moderator. Daarvoor kun je zoals altijd contact opnemen met de moderator in kwestie via DM, email of IM.
  • Dit topic niet bedoeld als een alternatief voor de topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif) functie.
We zien hier graag inhoudelijke discussies over algemene zaken binnen Apple Media Devices.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 31-08-2008 22:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik verbaasde me er gisteren over dat het eindelijk gesplitst was. Gelukkig zal ik maar zeggen, aangezien ik me met een windows only achtergrond en een iPod Touch niet echt thuis voel in APL :P

Net even de AMD FAQ doorgescrolled, maar ik kom niets tegen over jailbreaken wat je daar wel en niet over mag vermelden/zeggen in een topic. of ik moet er overheen gescrolld hebben

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik neem aan dat je het AMD Beleid bedoeld:
Daarnaast mag de software op en voor de iPod en iPhone in dit subforum besproken worden. Het aanpassen van de software o.a. het jailbreaken valt daaronder en is dus ook toegestaan.

Het uitgangspunt voor aanpassingen aan de software is dat discussies m.b.t. het verbeteren van het gebruik van een product in principe worden toegestaan, maar dat aanpassingen enkel danwel voornamelijk om geldelijk gewin of voordeel (bijv. unlocken, warez, DRM verwijderen, etc.) niet worden toegestaan. Er is ruimte voor het discussieren over hoe en met welke tools de werking van software uit te breiden is. Het bediscussiëren van het omzeilen van technische maatregelen door bijvoorbeeld een sleutel te achterhalen wordt gedoogd mits het plaatsvindt binnen het hierboven genoemde kader. Het is echter onder geen beding toegestaan om (gepatchte) auteursrechtelijk beschermde software te verspreiden. Daarnaast mag ook het sim-unlocken niet besproken worden.
Hier moet ook nog bij, dat het linken naar software om mee te jailbreaken niet is toegestaan. Zoals ook in de topic waarschuwing van [iPhone & iPod touch] Jailbreaken is aangegeven.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat bedoelde ik ook, ik had het goede beleid doorgelezen :+
Maar toch nog nuttige input ;)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:14

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind eigenlijk dat het forum nu moet worden genummerd. 76,77,78 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
In overeenstemming met het nieuwe Algemeen Beleid zijn de beleidstopics voor de verschillende subfora van Apple Talk aangepast.

Daarnaast zijn de FAQs vernieuwd. De oude FAQ van Apple Talk was grotendeels verouderd en helaas is het experiment met de user contributed FAQs in deze vorm geen succes geworden. De nieuwe FAQs bestaan voorlopig uit de bruikbare informatie uit de oude FAQs. We zijn van plan deze in de loop van de tijd aan te vullen (de AMD FAQ zal later volgen). Als je ook wilt meehelpen met een bijdrage neem dan contact op via email of DM met een van de moderators. Overigens hopen we in de toekomst ook weer user contributed FAQs aan te kunnen bieden in een andere vorm, die participeren meer stimuleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04
Waar gaan de reacties voor iphone os 3.0? ik 1 topic maar dat is gesloten en verwijst naar de iphone 3 gs, wat meer een apparaat is. Ik wil graag even raven over het nieuwe os, waarin apple toch duidelijk een concessie of 30 te veel gedaan heeft aan het plebs dat van windows mobile komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zoals altijd kan dat gewoon in [iPhone 3G S] Ervaringen & Discussie Deel 20. De verschillen tussen de 3G en de 3G S zijn verder relatief klein dat het in een topic kan. Er is (nog) geen scheiding tussen de hardware en de software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Omdat er de laatste tijd steeds meer vragen zijn over de headsets van de iPhone, en de problemen die ermee gepaard gaan is het misschien handig om een apart topic voor iPhone (3G (S))/iPod Touch (2G) headsets en docks te maken. Ik kan daar vandaag en morgen wel even mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wiethoofd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:19:
Omdat er de laatste tijd steeds meer vragen zijn over de headsets van de iPhone, en de problemen die ermee gepaard gaan is het misschien handig om een apart topic voor iPhone (3G (S))/iPod Touch (2G) headsets en docks te maken. Ik kan daar vandaag en morgen wel even mee aan de slag.
Dit is wat makkelijker via DM te bespreken, ik heb je wat gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nvm :)

[ Voor 108% gewijzigd door Nefiorim op 21-06-2009 10:17 ]

XBO: Michaël#3318

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.