Denk er wel aan dat als de winkel de fout ondekt en contact met je opneemt, en jij de camera ondertussen hebt gebruikt op vakantie, je hun toch echt 400 euro zal moeten gaan betalen. Het product is gebruikt en dus in waarde gedaald. De winkel hoeft hem denk ik niet meer terug.thefxr schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:24:
[...]
Let wel op welke gevolgen uit jouw mail kunnen voortkomen, je kan zonder camera komen te zitten tijdens de vakantie of 400,- bijbetalen.
Persoonlijk zou ik pas reageren als de winkel mij erover aan zou spreken.Waarom slapende honden wakker maken?
Het zou ook kunnen zijn, dat als je iets in een winkel koopt, dat je daar geen persoonlijke/adres gegevens hoeft op te geven, daardoor geen mogelijkheid voor de winkel om er achter aan te gaan.
Gezien het verleden van de winkel, lijkt me dat ze gaan proberen alle schuld bij jou neer te leggen.
Klopt. Op dit moment valt jou niets te verwijten. Maar wel onder de voorwaarde dat het je intentie is om contact met de winkel op te nemen. Je kan pas van iets beschuldigd worden als je er voor zou kiezen om de camera stilletjes te houden. Als je hem terug stuurd kan de winkel niet zeuren en je op z'n minst een compliment geven voor je eerlijkheidkissyfur schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:28:
Ze hebben het verzonden, dus ze hebben adresgegevens.
Alle schuld bij ons neerleggen lijkt me knap. We hebben voor zover ik weet nog niets fout gedaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Moe_Szyslak op 31-08-2008 16:39 ]