Philips experimenteert met interactieve tv

Pagina: 1
Acties:

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Het Amsterdamse bedrijf
Volgens mij komt Philips uit Eindhoven...

NKCSS - Projects - YouTube

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het hoofdkantoor staat in Amsterdam, wat het in zekere zin ook een Amsterdams bedrijf maakt. De zin is dus prima zoals hij er staat.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:24
Daarmee bedoelen ze Emerce denk ik, want daarna staat: "presenteert Net TV als semi-open platform, waar - door Philips geselecteerde - contentaanbieders", dus Emerce presenteert NET TV, met door Philips geselecteerde contentaanbieders.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Harm schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:47:
Het hoofdkantoor staat in Amsterdam, wat het in zekere zin ook een Amsterdams bedrijf maakt. De zin is dus prima zoals hij er staat.
Daar dacht ik ook al aan, maar wordt Microsoft dan ook het Nederlandse bedrijf als men besluit (fictief uiteraard :+ ) het hoofdkantoor in Nederland te vestigen (zomaar een vraag uit interesse :) )

edit: ah ik zie dat de discussie al vaker is gevoerd: Philips een Amsterdams bedrijf?

[ Voor 11% gewijzigd door LuNaTiC op 30-08-2008 12:55 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Harm
  • Niet online
Ik schrijf "ook" hè, dus je kunt beargumenteren dat Philips een Amsterdams bedrijf is, maar met andere argumenten dat het een Eindhovens bedrijf is. Welke gekozen wordt maakt mij niet uit, als het feitelijk maar correct is, en dat is het.

Als Microsoft vanuit de VS naar Nederland komt met zijn hoofdkantoor, dan kun je op precies dezelfde manier als bij Philips argumenteren dat het een Nederlands bedrijf is, maar met enkele andere argumenten dat het een Amerikaans bedrijf is.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mja dat lijkt me redelijk semantisch gemierenneuk op de vierkante mm to be honest. Maar goed, gezien het topic in m'n edit zal het wel niet veranderd worden, ondanks dat Philips gewoon Eindhovens blijft. :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Harm
  • Niet online
Het zal best dat het "redelijk semantisch gemierenneuk op de vierkante mm" is, maar zoals het er nu staat is het niet fout. Als het dat wel is zou het een reden zijn om aan te passen, maar iets wat goed is hoeft wat mij betreft niet veranderd te worden. Een mijner gewaardeerde collegae mag dat wel doen, maar ik doe het niet.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik vind het verder prima, het hoeft van mij niet per se veranderd te worden (als dat de dingen zijn waar ik me druk over moet maken ;) ).

Verder is het toch opvallend gezien de discussie in dat andere topic ook hoezeer journalistiek correct gebruik blijkbaar toch tegen het gevoel en redenatievermogen van zoveel mensen ingaat :)

Pagina: 1