Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Besturingssysteem installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil windows vista op mijn computer installeren alleen als ik hem opstart dan zecht hij search for hdd devices en daar blijft hij dan op hangen.
Kan iemand mij daarmee helpen?
Alvast bedankt,

Dennis

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:27

_Apache_

For life.

Is dit al in de windows installatie?
Of in de bios?
Wat heb je nog meer geprobeerd?

Wat meer inzet en informatie moeten we wel hebben om je de juiste richting in te wijzen.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Topicstarter
Nog in de bios, Verder nog niks geprobeert

Verwijderd

DVD speler als primary boot device ingesteld?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, dan stel ik toch even voor dat je nog even de aanmeldingsvoorwaarden doorleest, want daar staat namelijk in dat hier toch wel een paar huisregeltjes van kracht zijn.

Als je niet weet waar je probleem thuishoort kun je dat uitzoeken door de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en de Windows Clients - FAQ voor meer informatie en een gestructureerde aanpak van het probleem door te lezen.

Die twee zijn zo'n beetje de eerste stap vóór je een topic opent als je een opstart probleem hebt.

Doe dat eerst even, en kijk dan ook gelijk even naar hoe de andere topics eruit zien.
Hier in WOS hebben we de Windows Clients - Policy waar onder andere in staat waar een goede topicstart aan moet voldoen - zoals op z'n minst vermelden welke Windows versie je gebruikt in de titel.

Probeer het dus even opnieuw aan de hand van de bovenstaande tips?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.