Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Boeboe schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:27:
enkel in combinatie met abbonement :?
Nu wil ik wel de Nederlandse grens overspringen om er eentje te halen, maar zal die dan werken met mijn Belgische simkaart?
was wel te verwachten.
Ik twijfel nu enkel nog wel, haal ik er een uit de UK (of hier bij een verkoper) of wacht ik totdat iemand een Nederlandse aanbied.
Dit ivm de garantie, taal maakt me niet uit.
Hoe ga je garantie claimen als je hier een UK toestel bezit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

FREAKJAM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:33:
Je kan hem nu al bestellen op de webshop! Hij geeft wel aan dat hij 89,95 kost bij een 2-jarig flex300, maar dat corrigeert hij later. En de web 'n walk plus actie geldt ook! Bovendien krijg je er een 8GB geheugenkaartje bij ;)
Nou ik snap geen ruk van de prijzen in die webshop. Met die aanbieding van "gratis" internet word het al helemaal onduidelijk. Als ik hem aanvink komen de kosten er gewoon bij :?

Ik loop morgen wel even langs de winkel.

De FP van tweakers meld ook dit:

Overigens is ook de Dev Phone 1, een G1 zonder simlock voor developers, aantrekkelijker geworden. De Dev Phone kost 399 dollar, maar de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd van ongeveer 180 naar 42 dollar.

Flinke prijsdaling!

Maak de keuze wel lastiger.....

[ Voor 18% gewijzigd door KnEuTeR op 19-01-2009 17:06 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

KnEuTeR schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:04:
[...]

Nou ik snap geen ruk van de prijzen in die webshop. Met die aanbieding van "gratis" internet word het al helemaal onduidelijk. Als ik hem aanvink komen de kosten er gewoon bij :?

Ik loop morgen wel even langs de winkel.

De FP van tweakers meld ook dit:

Overigens is ook de Dev Phone 1, een G1 zonder simlock voor developers, aantrekkelijker geworden. De Dev Phone kost 399 dollar, maar de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd van ongeveer 180 naar 42 dollar.

Flinke prijsdaling!

Maak de keuze wel lastiger.....
Als je goed leest zie je dat die 2 jarige web'n walk plus actie verwerkt zal worden in je factuur.
Ik quote uit mijn bevestigingsmail van t-mobile (maar dit kun je ook lezen tijdens je bestelling)
Vanaf Relax 300 krijg je 24 maanden lang €14,95 korting op je web'n'walk Plus abonnement. De korting wordt verrekend met je maandelijkse factuurbedrag.

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 19-01-2009 18:06 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilla
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:49
Is al bekend hoeveel de g1 gaat kosten als je hem via t-mobile koopt zonder abonnement? Zou deze versie zonder simlock geleverd worden en custom firmwares kunnen accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

[...]

Jah zeker een flinke prijsdaling is dat. :o

Zou het nog mogelijk zijn als je de Dev Phone al eerder hebt gekocht (met dus die hoge invoer/verzendkosten van 180 dollar), het geld terug te declareren vanwege die prijsdaling? Scheelt alweer 140 dollar (iets van 100 euro)... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Als dat zo is, ga ik dat ook doen...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43
Ik baal er een beetje van dat de bruine versie niet te krijgen is in de UK, en zo te zien ook niet in NL. Wit vind ik spuuglelijk (no offence M3 SMGII ;)) en zwart is weer zo afgezaagd. Misschien dat ik dan toch maar voor de dev 1 moet gaan :(

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

P5ycho schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:31:
Ik baal er een beetje van dat de bruine versie niet te krijgen is in de UK, en zo te zien ook niet in NL. Wit vind ik spuuglelijk (no offence M3 SMGII ;)) en zwart is weer zo afgezaagd. Misschien dat ik dan toch maar voor de dev 1 moet gaan :(
De dev phone is toch alleen maar verkrijgbaar in het zwart met print op de achterkant? Of noem jij dat brons (bruin)? Of is de dev phone er soms ook in het brons en wit?
Younglink schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:41:
Zou het nog mogelijk zijn als je de Dev Phone al eerder hebt gekocht (met dus die hoge invoer/verzendkosten van 180 dollar), het geld terug te declareren vanwege die prijsdaling? Scheelt alweer 140 dollar (iets van 100 euro)... :?
Waar wil je die kosten terug declareren dan? Bij Google of bij de Douane? Ik ben bang dat betaald = betaald.

[ Voor 28% gewijzigd door KnEuTeR op 19-01-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Je bent denk ik een van de weinigen die brons (niet bruin ;P) mooi vindt. Ik heb alleen de bronze versie omdat de Tmo store geen zwarte meer had ;|...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
De Dev 1 is even duur als de tmo G1:
dev G1 kosten totaal zijn $399+ $42 + $25 = $466 = 360.108 EUR (1 EUR = 1.29406 USD)
Tmo Relax 30 2 jaar met Tmo G1 totaalkosten: 24*30 = 720
Tmo Relax 30 2 jaar Sim-Only totaalkosten: 24*15 = 360
Kosten Tmo G1 is dus 360 euro. Das precies een Dev 1.
Verschil is dan dat je bij de Dev1 geen hoesje krijgt, en ook een kleinere SDkaart geloof ik.

De witte G1 doet me aan m'n eerste 5GB iPod denken. Das alweer 8 jaar terug.
De zwarte heb ik niet echt een reden voor, ik vind hem gewoon minder mooi dan de bruine :)
Zal eens met Tmobile gaan babbelen of ze me er nog een sms bundeltje bij kunnen doen ofzo, anders gaat het denk ik toch de Dev 1 worden

[ Voor 40% gewijzigd door P5ycho op 20-01-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Dev phone is 1Gb sd kaart, ik weet niet wat er bij de G1 zit.
En dude wat is Sleep0rz vervelend in deze thread: http://tweakers.net/nieuw...egint-voorverkoop-g1.html
Het vervelende is, dat sommige dingen waar zijn in zijn verhaal, maar ook heel veel niet!

[ Voor 64% gewijzigd door Balachmar op 20-01-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
P5ycho schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:29:
De Dev 1 is even duur als de tmo G1:
dev G1 kosten totaal zijn $399+ $42 + $25 = $466 = 360.108 EUR (1 EUR = 1.29406 USD)
Tmo Relax 30 2 jaar met Tmo G1 totaalkosten: 24*30 = 720
Tmo Relax 30 2 jaar Sim-Only totaalkosten: 24*15 = 360
Kosten Tmo G1 is dus 360 euro. Das precies een Dev 1.
Verschil is dan dat je bij de Dev1 geen hoesje krijgt, en ook een kleinere SDkaart geloof ik.

De witte G1 doet me aan m'n eerste 5GB iPod denken. Das alweer 8 jaar terug.
De zwarte heb ik niet echt een reden voor, ik vind hem gewoon minder mooi dan de bruine :)
Zal eens met Tmobile gaan babbelen of ze me er nog een sms bundeltje bij kunnen doen ofzo, anders gaat het denk ik toch de Dev 1 worden
Is de devphone niet gewoon zwart met een tag aan de achterkant?
Balachmar schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:36:
Dev phone is 1Gb sd kaart, ik weet niet wat er bij de G1 zit.
En dude wat is Sleep0rz vervelend in deze thread: http://tweakers.net/nieuw...egint-voorverkoop-g1.html
Het vervelende is, dat sommige dingen waar zijn in zijn verhaal, maar ook heel veel niet!
Idd een irritante gozer.

Zeuren over hoe gesloten het is... (dude dan neem je een adp en pleur je er debian op... hoezo gesloten?). Dat Tmo het heeft dichtgespijkerd heeft ook een reden, de gewone consument kan de phone dan niet zo snel omzeep helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
FREAKJAM schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:33:
Je kan hem nu al bestellen op de webshop! Hij geeft wel aan dat hij 89,95 kost bij een 2-jarig flex300, maar dat corrigeert hij later. En de web 'n walk plus actie geldt ook! Bovendien krijg je er een 8GB geheugenkaartje bij ;)
8GB is tegenwoordig nog een euro of 15, daar zit ik niet mee.
Via thephonehouse is een Tmo Relax 300 24mnd abo met 50 sms en 24 mnd W&W 1Mbit 15,50 per maand. Veel goedkoper kan het niet imho. :)

Die gast krij je toch niet overtuigd. Andere tweakers die jullie discussie lezen zijn ook niet blind, die zien ook wel dat het een frustie WM devver is ;). Gewoon laten gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door P5ycho op 20-01-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Dat was ik vanaf nu ook van plan. :)
Maar ik moest hem toch wel een paar keer corrigeren, anders gaan andere tweakers nog geloven dat het een gesloten platform is...

Een paar pagina's terug kun je mijn ADP zien. Dan zie je welke kleur het is. Ik zou het zelf niet goed kunnen omschrijven. Het is namelijk niet zwart als de HTC Touch ofzo. Heeft dan toch een bronze gloed. Maar tegelijkertijd niet echt bruin. En de print heerst natuurlijk! :P

Vanavond laatste hand leggen aan mijn eerst appje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Zit ik dus al vanaf het begin bij Ben / T-Mobile, kan ik deze telefoon alleen krijgen als ik een nieuw abotje van 2 jaar afsluit. lekker aardig voor je bestaande klanten. ben net 2 maanden bezig met mijn nieuwe abonnement maar los een G1 erbij kopen zit er dus niet in. De vrouw aan de lijn wist niet of ze dat ding ooit los zouden gaan verkopen net als de iPhone.

rukkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
-> google dev phone 1
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Hmm, wel weer bok dat ze nu ineens de shipping voor de ADP1 omlaag gooien. Ik wil die 140 dollar dan ook wel graag terug.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-b
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-08 10:48
xvanwaart schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:21:
Zit ik dus al vanaf het begin bij Ben / T-Mobile, kan ik deze telefoon alleen krijgen als ik een nieuw abotje van 2 jaar afsluit. lekker aardig voor je bestaande klanten. ben net 2 maanden bezig met mijn nieuwe abonnement maar los een G1 erbij kopen zit er dus niet in. De vrouw aan de lijn wist niet of ze dat ding ooit los zouden gaan verkopen net als de iPhone.

rukkers.
Ach ja, ik bel net de vodafone klantenservice met een vraag over hoe die onduidelijke abbonement structuur nou werkt (wil misschien daar een abbo kopen en dan een dev phone 1 los) en kreeg uiteindelijk het antwoord dat het gewoon zo was en dat ik anders maar een brief naar de consumentenbond moest sturen als het zo'n probleem was. Uhh, wat?

*O* telecombedrijven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
:) kwestie van smaak é. Ik heb hem een weekje en hij is toch wel mooier dan de zwarte vind ik. O-)

Batterij is nog zo slecht niet hoor. Ik doe nu al 2,5dag met de telefoon en staat nu op 61% Heb in de 3 dagen ff gesurft en 3 sms'en verstuurd. Hij gaat dus zonder problemen zeker 3 dagen mee als je er niet veel mee surft of speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Is 't trouwens al gelukt om de IM app van T-mobile op de Devv phone te knallen?
want lees nogal wat probleempjes met oa Meebo en andere aplicaties hebben issues als niet onthouden van login/password of traagheid bij veel contacten.
Want wil wel Windows live/msn gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
Wat kost nou eigenlijk die dev phone na die verlaging van de verzendkosten?
$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen
$ 25 voor registratie als google devver?
== 466 dollar totaal
Of:

$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen en registratie als google devver?
== 441 dollar totaal

Of:

$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen
$xxx voor importheffingen?
== teveel dollar totaal

Is er ook een mogelijkheid om aan zo'n dev phone te komen zonder creditcard?
Uit die site van google ( http://market.android.com/publish/ ) wordt ik niet veel wijzer namelijk :(

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
GoldenSample schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:22:
want lees nogal wat probleempjes met oa Meebo en andere aplicaties hebben issues als niet onthouden van login/password of traagheid bij veel contacten.
Je kunt ook de Tmo image op je dev phone knallen natuurlijk :P

Het zou mooi balen zijn als de ADP1 nu dus zonder betaalde taxes verstuurd wordt, en je aan de deur nog een keer mag dokken.

Kwam vandaag langs de Tmobile shop, ze hadden al een aantal G1 mockups in de la liggen. Wit en zwart. Dus, als je graag wilt weten hoe groot hij nu daadwerkelijk is, even naar vragen.

Als ik mijn huidige Sim-only Relax 300 wil verlengen (en de ADP1 los bestel) krijg ik er dus geen Web&Walk bij, naaistreek.
Ze kunnen me pas begin februari een verlengingsaanbod doen, dus mijn opties zijn nog niet duidelijk.
Als ik mijn sim-only niet mag verlengen met Web&Walk, ga ik lekker naar Vodafone en neem ik een abo met weinig belminuten en de ADP1 los.
...maar de verzendkosten om het toestel naar Nederland te laten sturen zijn verlaagd van ongeveer 180 naar 42 dollar.
Kneuter, heb je een bron?

[ Voor 39% gewijzigd door P5ycho op 20-01-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Zoals ik 1 zin erboven al meldde, de frontpage van tweakers ;) (onderaan het artikel)
P5ycho schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:18:
Als ik mijn huidige Sim-only Relax 300 wil verlengen (en de ADP1 los bestel) krijg ik er dus geen Web&Walk bij, naaistreek.
Ze kunnen me pas begin februari een verlengingsaanbod doen, dus mijn opties zijn nog niet duidelijk.
Als ik mijn sim-only niet mag verlengen met Web&Walk, ga ik lekker naar Vodafone en neem ik een abo met weinig belminuten en de ADP1 los.
Op de site staat dat de W&W actie niet geldig is met SIM ONLY abonnementen. Dus als je relaxt 300 afsluit (of verlengt) met de G1, zal je wel de korting op W&W krijgen.

[ Voor 51% gewijzigd door KnEuTeR op 20-01-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingFreak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
Wirf schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:06:
Wat kost nou eigenlijk die dev phone na die verlaging van de verzendkosten?
$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen
== 466 dollar totaal
Of:

$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen en registratie als google devver?
== 441 dollar totaal

Of:

$ 399 voor de phone
$ 42 voor versturen
$xxx voor importheffingen?
== teveel dollar totaal

Is er ook een mogelijkheid om aan zo'n dev phone te komen zonder creditcard?
Uit die site van google ( http://market.android.com/publish/ ) wordt ik niet veel wijzer namelijk :(
$ 399,00 voor de phone
$ 42,59 voor versturen
$ 25,00 voor registratie als google devver
$ 91,71 voor importheffingen

totaal: $ 558,30

[ Voor 20% gewijzigd door FlyingFreak op 20-01-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
GoldenSample schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:22:
Als je de jesusfreke v1.3.1 firmware erop stopt (ADP1, RC30 of RC8) dan zit de IM client er gewoon bij hoor...

Hij werkt overigens alleen met wifi ... onder 3G doet hij het niet tenzij je een tmo sim hebt afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

FlyingFreak schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:55:
[...]

$ 399,00 voor de phone
$ 42,59 voor versturen
$ 25,00 voor registratie als google devver
$ 91,71 voor importheffingen

totaal: $ 558,30
Weet je dat van die importheffingen zeker?
Dan is het verschil met eerst 'slechts' 50 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Balachmar schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:45:
[...]

http://android.brightstarcorp.com/help.php

Jep, even nagekeken (zie bron) en het blijkt te kloppen, scheelt dan dus toch 50 dollar ipv 140 dollar (dus wordt je door het artikel op tweakers.net een beetje in verwarring gebracht :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 14:35
*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor :)

[ Voor 101% gewijzigd door pven op 22-01-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

falcon4ever schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:19:
[...]

Als je de jesusfreke v1.3.1 firmware erop stopt (ADP1, RC30 of RC8) dan zit de IM client er gewoon bij hoor...

Hij werkt overigens alleen met wifi ... onder 3G doet hij het niet tenzij je een tmo sim hebt afaik.
dacht dat bij adp1 enkel Gtalk d'r in zat.
Maar dan moet ik dus alsnog aan een andere messegner voor onder UMTS gebruik. naja die apps worden ook nog wel gefixt.

:p
* GoldenSample popelt
heb die van Chaossonline gekocht (had d'r 2). krijg 'm als 't goed is overmorgen echter gaat m'n telfort mobiel internet pas 2 februari in :(

Weet verder iemand al hoe je echt de roaming uit zet. (na 't activeren natuurlijk)
Ik lees op XDA developers dat je je VPN kan uitzetten of je data roaming uit maar dat die weer aan gaat als je buiten wifi bereik komt en je 'm dus opnieuw moet uitzetten.
Maar als je Disable data connection dus doet, heb je dan echt geen last van ongewenst internetten (ook niet in 't buitenland)?

[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 21-01-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Foto's van de G2 zijn uitgelekt. Zonder keyboard en een stuk slimmer. Naja, ik wou toch de G1 hebben. Zal toch wel een hele tijd duren voordat hij in Nederland uit is.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=119654611&key=FA3L7TVY
na 3 dagen gebruik en meer dan 50uur standby nog steeds 46% batterij.
Niet slecht toch? O-)
http://www.mijnalbum.nl/i...id=119654611&key=FA3L7TVY

[ Voor 19% gewijzigd door M3 SMGII op 21-01-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
FREAKJAM schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:10:
Foto's van de G2 zijn uitgelekt. Zonder keyboard en een stuk slimmer. Naja, ik wou toch de G1 hebben. Zal toch wel een hele tijd duren voordat hij in Nederland uit is.
toch wel lelijker dan de G1 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-b
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-08 10:48
Ik vraag me eigenlijk altijd af waarom die gelekte foto's niet met normale camera's worden gemaakt of in ieder geval met redelijke cameratelefoons.

Maar dat terzijde, ik vind hem er niet slecht uit zien. Ik ben wel van plan de G1 te kopen, ik heb ondertussen mijn zinnen gezet op dat qwerty-toetsenbord, maar het wordt ook wel tijd voor een 'europees' model denk ik.

Ik hoop dat ze hiermee een andere markt aanboren, namelijk die van al die mensen die de g1 niet kopen omdat het design niet fantastisch is. Populariteit gaat dit platform echt maken of breken, de iPhone heeft wel aangetoond hoe belangrijk user-created content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
FREAKJAM schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:10:
Ik vind 'm niet echt mooier dan de G1... vooral die knoppen onderaan en de trackball zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:45:
[...]

Heb dit net ook bij de review gepost, maar voor de volledigheid ook in deze thread. Maandag avond heb ik de G1 developer phone besteld en (supersnel) binnen gekregen en meteen foto's gemaakt Wat er in de doos zit, zie je hier: http://bitcab.blogspot.co...ment-phone-dev-phone.html

Kosten voor de G1: Android Dev Phone 1 $399.00, Tax/Duties: $91.71, shipping and handling: $42.59, Android market toegang $25. (nog) geen BTW hoeven te betalen. Totaal $558.30 is EUR 395,- (omgerekend 16,50 per maand, als je uitgaat van 2 jaar)

Bij een 2 jarig 300 minuten sim-only abonnement via T-mobile krijg je gratis web'n'walk plus en sms 100 (ook 2 jarig). Het abo is per maand dan 11 euro. Bij elkaar kom je dan net onder de T-Mobile deal, maar als je BTW moet betalen dan kom je er weer boven uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:11:
Bij een 2 jarig 300 minuten sim-only abonnement via T-mobile krijg je gratis web'n'walk plus en sms 100 (ook 2 jarig). Het abo is per maand dan 11 euro. Bij elkaar kom je dan net onder de T-Mobile deal, maar als je BTW moet betalen dan kom je er weer boven uit.
Sim-only krijgt geen W&W gratis helaas. Anders was ik er ook bovenop gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P5ycho schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:18:
[...]

Sim-only krijgt geen W&W gratis helaas. Anders was ik er ook bovenop gesprongen.
Weet je het zeker? Het lijkt er op dat je dit in de online shop gewoon als optie toevoegen kan, bij mij is dit iig gelukt. Hier de tekst uit de shop als je een sim-only abo afsluit:
Web'n'walk Plus (1 Mbps / 384 kbps)
Vanaf Relax 300 krijg je 24 maanden lang € 14,95 korting op je web'n'walk Plus abonnement.
De korting wordt verrekend met je maandelijkse factuurbedrag.
De SMS 100 zou dan ook gratis moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
hmm, my bad I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:39:
Weet je het zeker? Het lijkt er op dat je dit in de online shop gewoon als optie toevoegen kan, bij mij is dit iig gelukt. Hier de tekst uit de shop als je een sim-only abo afsluit:

De SMS 100 zou dan ook gratis moeten zijn.
als je op deze pagina je muis houd op voorwaarden (van actie W&Wp), kan je lezen dat het NIET geld voor sim-only abonnementen.

Dat kan ook foute info zijn, maar het staat iig op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
M3 SMGII schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:29:
[afbeelding]
na 3 dagen gebruik en meer dan 50uur standby nog steeds 46% batterij.
Niet slecht toch? O-)
http://www.mijnalbum.nl/i...id=119654611&key=FA3L7TVY
Heb je hiervoor nog speciale dingen draaien om stroom te besparen oid? Het enige wat me tegenhoud is eigenlijk toch wel de batterij...
btw die G2 is echt lelijk, vind de G1 veeel mooier, lekker strak dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:48:
[...]

als je op deze pagina je muis houd op voorwaarden (van actie W&Wp), kan je lezen dat het NIET geld voor sim-only abonnementen.

Dat kan ook foute info zijn, maar het staat iig op de site.
Dat is raar, maar probeer het zelf maar eens in de shop. Sim only, relax 300 voor 24 maanden. Dan krijg je de opties te zien. Ik heb het vandaag kunnen bestellen.

toevoeging donderdag 23: de SIM is binnen en de telefoon werkt als een zonnetje!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Yemoke schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:02:
[...]

Heb je hiervoor nog speciale dingen draaien om stroom te besparen oid? Het enige wat me tegenhoud is eigenlijk toch wel de batterij...
btw die G2 is echt lelijk, vind de G1 veeel mooier, lekker strak dingetje.
nee draait niks speciaals op. Gewoon wifi uit, 3g uit en gebruiken wanneer het echt nodig is. Staat nu op 41%. De kaap van 4 dagen standby worden overschreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Oke dan :)
Dat klinkt positief, ik ga er nog eens goed overna denken. Ik wil hem eigenlijk zo graag hebben haha :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Wat ook scheelt blijkbaar is als je hem al wat vaker meer leeg hebt laten gaan. Sommige mensen hebben daardoor ook al een veel betere accu gekregen.
Maar ik heb er eigenlijk ook niet echt last van.
Nu zeker 2 dagen op een accu en op 40% ofzo. En dan heb ik wel wifi en 3g aan staan.
MAar ach, in het begin is het natuurlijk te kort. Dan zit je er gewoon teveel mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Balachmar schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:10:
MAar ach, in het begin is het natuurlijk te kort. Dan zit je er gewoon teveel mee te spelen :)
imho moet je het ook meer vergelijken met een LAPTOP. Als je daar een paar uur actief mee werkt issie ook leeg. De huidige mobieltjes zijn ook halve computers. Daarom kan je ook minder van de batterij verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

iemand al een belletje gehad van t-mobile mbt tot de aflevering? ze zouden binnen 2 werkdagen contact met je opnemen. Alleen nog niets vernomen :?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

FREAKJAM schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:24:
iemand al een belletje gehad van t-mobile mbt tot de aflevering? ze zouden binnen 2 werkdagen contact met je opnemen. Alleen nog niets vernomen :?
Ik heb ook nog niks gehoord, en de bestelstatus is ook nog niet echt veranderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Net een g1 gekocht, een UK model, ik kom echter niet voorbij het activatie scherm, ik moet gmail account hebben (dus even aangemaakt). Nu kan de telefoon echter geen verbinding maken. Ik heb er nu een prepaid kaartje in van tmobile..

Kan iemand me verder helpen? Via google kan ik maar weinig vinden, ik heb apn settings wel aangepast maar kom echt niet verder. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

heb mijne ook, was met telfort wat gerommel maar 't is wel gelukt, weet je zeker dat je met dat prepaid kaartje wel internetten kan?
overigens werkt de applicatie 'toggel settings' erg handig, waarmee je ook 3G uit kan zetten etc. met 1 klik.
Ga alleen nog ff een file manager d'r op plempen (dat vind ik echt missen).
Overigens hij gaat zeker alleen ongewenst over op G3 als je van wifi bereik naar buiten wifi bereik gaat?
Overigens vind ik 't met een laptop vergelijken ook wat on realistisch. 't blijft ook gewoon een telefoon hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterrikkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:22:
Net een g1 gekocht, een UK model, ik kom echter niet voorbij het activatie scherm, ik moet gmail account hebben (dus even aangemaakt). Nu kan de telefoon echter geen verbinding maken. Ik heb er nu een prepaid kaartje in van tmobile..

Kan iemand me verder helpen? Via google kan ik maar weinig vinden, ik heb apn settings wel aangepast maar kom echt niet verder. Hebben meer mensen hier last van?
Je moet web'n'walk hebben. Via een truuk (even googlen, b.v. "activate G1 without data plan") kan je dit ook via WiFi doen. Maar het is sowieso in gebruik wel het leukst als je web'n'walk o.i.d. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
Ik had het inderdaad gevonden, wel wat omslachtig allemaal, maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Heyy in de nieuwe reclame van T-mobile zit de G1 ook :)

http://nl.youtube.com/wat...3d3KigPQM&feature=channel
Op 2:34 zie je die vrouw met een G1 in der handen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

GoldenSample schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:53:
Overigens vind ik 't met een laptop vergelijken ook wat on realistisch. 't blijft ook gewoon een telefoon hè..
Als je het GEBRUIKT als een telefoon (dus alleen bellen, smsen, meestal standby, niet constant internetten etc) DAN moet ie wel lang meegaan (en dat doettie ook) Maar als je 2u lang mee zit te rommelen op internet, dan vind ik het niet gek als ie snel leeg is.
Niels Klijn schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:32:
Heyy in de nieuwe reclame van T-mobile zit de G1 ook :)
Daar zat ik dus ook al naar te kijken, eerst dacht ik dat iemand ermee stond te filmen, maarja dat kan nog niet met de G1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
Dat lijkt me niet de bedoeling..

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 23-01-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

KnEuTeR schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:09:
Daar zat ik dus ook al naar te kijken, eerst dacht ik dat iemand ermee stond te filmen, maarja dat kan nog niet met de G1 :X
Misschien draait die de cupcake branch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterrikkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:08:
Ik had het inderdaad gevonden, wel wat omslachtig allemaal, maar bedankt!
Je kan evt. ook de SIM van iemand lenen die wel een data abo heeft, je hebt hem maar een paar minuten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Masterrikkie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 07:50:
Even nog een vraagje, zal de code van hook gaan werken op de nederlandse tmobile toestellen?
Nou. op die pagina staat:
We provide a genuine factory Unlock Code, directly from manufacturer, compatible with any G1 phone, no matter which current provider it's locked to, Worldwide compliant !
Dus lijkt me wel he :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 23-01-2009 19:52 . Reden: Link weg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
KnEuTeR schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:45:
[...]

Nou. op die pagina staat:

[...]

Dus lijkt me wel he :P
ja normaal gezien maakt het niets uit vanwaar die komt. Is IMEI gerelateerd. Dus die code wordt gegeneerd op basis van IMEI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

elke dag als ik me telefoon gebruik denk ik weer ooeee wat hou ik van me telefoon :D dat was het eigenlijk wel weer voor vandaag

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

verbraakje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:46:
elke dag als ik me telefoon gebruik denk ik weer ooeee wat hou ik van me telefoon :D dat was het eigenlijk wel weer voor vandaag
lol.

Ik moet nog een week wachten... Najaa..De release datum is vrijdag 30 jan. Wordt hij die dag pas verzonden dan? Niet een dag eerder? Dan komt ie tenminste de 30ste aan... Hij wordt onder rembours verzonden, (vanwege paspoort controle e.d.) en op zaterdag doen ze niks onder rembours. Dus dan zou het pas maandag worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:23
Zojuist een G1 dev phone besteld. Wordt als het goed is binnen drie dagen verzonden :)

Dus nog ff geduld..

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Is de G1 nog wel goed in je broekzak te bewaren met dat "leren" zakje eromheen? :P

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
FREAKJAM schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 22:23:
Is de G1 nog wel goed in je broekzak te bewaren met dat "leren" zakje eromheen? :P
Dat zakje is van stof en niet van leer (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

FREAKJAM schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 22:23:
Geen idee met het leren zakje, maar ik heb een ipod nano (oud model) sok eromheen. Maar eigenlijk zoek ik nog iets anders... Het is toch wel jammer om zo'n mooi ding met Apple te bevuilen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met G1 en Telfort? Ik krijg een devphone en wil graag weten of ik bij Telfort kan blijven of dat het beter is een andere provider te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Balachmar schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 22:31:
[...]

Geen idee met het leren zakje, maar ik heb een ipod nano (oud model) sok eromheen. Maar eigenlijk zoek ik nog iets anders... Het is toch wel jammer om zo'n mooi ding met Apple te bevuilen. :+
Als ik een G1 unboxing vid kijk op youtube zit er wel een leren zakje van de G1 bij, Maybe dat hij niet bij de dev-phone zit?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
FREAKJAM schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Als ik een G1 unboxing vid kijk op youtube zit er wel een leren zakje van de G1 bij, Maybe dat hij niet bij de dev-phone zit?
Ik heb de USA editie hier liggen ( geen dev phone) , en hierbij zit een stoffe hoesje.
Ik heb hem helaas alweer verkocht ( maar ga aankomende week / volgende er 1 voor mezelf bestellen dat was eigenlijk ook de bedoeling met deze maar omdat ik een beetje profit kon maken greep ik maar me kans :) eerlijk is eerlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Thlinx schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 23:49:
Heeft iemand ervaring met G1 en Telfort? Ik krijg een devphone en wil graag weten of ik bij Telfort kan blijven of dat het beter is een andere provider te zoeken.
ik, alleen m'n mobiel internet abbo gaat pas 2e in, 't internet is wel wat langzamer dan bijv. vodafone en t-mobile geloof ik maar Kpn (via hun internet je) heeft wel veel betere UMTS dekking dan t-mobile. Kan belangrijk zijn als je buiten de randstad reist (zoal ik dus doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
GoldenSample schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:14:
[...]

ik, alleen m'n mobiel internet abbo gaat pas 2e in, 't internet is wel wat langzamer dan bijv. vodafone en t-mobile geloof ik maar Kpn (via hun internet je) heeft wel veel betere UMTS dekking dan t-mobile. Kan belangrijk zijn als je buiten de randstad reist (zoal ik dus doe).
Ik heb hier ook telfort >> nog niet op de G1 maar wel op mijn HTC Touch diamond en werkt sneller dan Vodafone en ik zit in het midden van hilversum.

De theoretische snelheden zijn langzamer maar in de praktijk kom je meestal sneller uit, ik heb wel handmatig het kpn netwerk op mijn toestel ingesteld.

Wat raar is als ik een speedtest doe haal ik 1,3 Mbit download snelheid terwijl dit max 768 Kbit/s is volgens de site van telfort.
Misschien door dat ik aan het " roamen " ben op het netwerk van kpn dat hij die speedlimits overschrijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Niels Klijn schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 10:17:
[...]

Ik heb hier ook telfort >> nog niet op de G1 maar wel op mijn HTC Touch diamond en werkt sneller dan Vodafone en ik zit in het midden van hilversum.

De theoretische snelheden zijn langzamer maar in de praktijk kom je meestal sneller uit, ik heb wel handmatig het kpn netwerk op mijn toestel ingesteld.

Wat raar is als ik een speedtest doe haal ik 1,3 Mbit download snelheid terwijl dit max 768 Kbit/s is volgens de site van telfort.
Misschien door dat ik aan het " roamen " ben op het netwerk van kpn dat hij die speedlimits overschrijdt?
hoe lang heb je dat abbo al?

overigens houd er wel rekening mee dat je bij Telfort nog eens los mag betalen voor streaming video. dus Youtube kijken en uitzending gemist zit er helaas niet in.
Echter kost 't bij een sim only wel 'slechts' 8 euro ipv 10 bij de meeste aanbieders.
maar zo heeft vodafone nu ook weer een aanbieding waar 't het 1e jaar slechts 2 euro kost ofzo.

* GoldenSample gaat waarschijnlijk na z'n huidige abbo over op vodafone

blijf overigens wel vinden dat veel functies in anroid missen (bijv. bookmarks sorteren in de standaard browser, File manager) Zijn bijna overal prima applicaties voor maar als 't al ingebakken zit is 't toch net ff wat mooier/handiger vaak.

Iemand nog een tip voor een goeie file manager, gebruik nu Astro maar zo heel super vind ik die nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Niet online
Hm... Ik vraag me af hoe vaak ik gebruik wil gaan maken van streaming video. Streaming radio daarentegen lijkt me wel iets waar ik gebruik van zou kunnen gaan maken.

Zijn er providers die over dit soort zaken niet zo moeilijk doen?

Kwam net deze link tegen. http://www.vergelijkmobie...rgelijk-internet-gsm.html
Lijkt erop dat Vodafone er wel erg positief uitkomt. Ben ook wel een liefhebber van onbeperkt/fair use.

[ Voor 30% gewijzigd door Thlinx op 24-01-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

ik heb er een vodaphone simkaart in met prepaid .. daarna blox onbeperkt internet.. op deze manier kunnen ze mij niet verplichten extra te betalen als ik 100 x de gemiddelde mb heb gedownload XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
GoldenSample schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 13:09:
[...]

hoe lang heb je dat abbo al?

overigens houd er wel rekening mee dat je bij Telfort nog eens los mag betalen voor streaming video. dus Youtube kijken en uitzending gemist zit er helaas niet in.
Echter kost 't bij een sim only wel 'slechts' 8 euro ipv 10 bij de meeste aanbieders.
maar zo heeft vodafone nu ook weer een aanbieding waar 't het 1e jaar slechts 2 euro kost ofzo.

* GoldenSample gaat waarschijnlijk na z'n huidige abbo over op vodafone

blijf overigens wel vinden dat veel functies in anroid missen (bijv. bookmarks sorteren in de standaard browser, File manager) Zijn bijna overal prima applicaties voor maar als 't al ingebakken zit is 't toch net ff wat mooier/handiger vaak.

Iemand nog een tip voor een goeie file manager, gebruik nu Astro maar zo heel super vind ik die nu ook weer niet.
Uhmm dit abbonement is deze maand in gegaan.
Maar ik had in een ander topic op tweakers.net gelezen dat mensen niet hoefde te betalen voor hun utube video's. ( Ik kan zo snel dat topic niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

offtopic:
denk dat ik wel weet welk topic je bedoeld. echter kan 't ook zijn dat dat een gelukje is die keer
Zou je verder Direct messaging aan willen zetten in je profiel? dan hoeven we hier het topic hier niet mee te bevuilen. Ik zou 't namelijk fijn vinden als we elkaar even op de hoogte zouden kunnen houden over dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
GoldenSample schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:04:
offtopic:
denk dat ik wel weet welk topic je bedoeld. echter kan 't ook zijn dat dat een gelukje is die keer
Zou je verder Direct messaging aan willen zetten in je profiel? dan hoeven we hier het topic hier niet mee te bevuilen. Ik zou 't namelijk fijn vinden als we elkaar even op de hoogte zouden kunnen houden over dit :)
Miss een stomme vraag maar waar kan je dat inschakelen :P
Mijn mail is: niels.klijn@gmail.com

EDT:
Heb het al gevonden :+ stom van mij :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gotech86 op 24-01-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
http://www.engadget.com/2...-support-released-for-an/

hmm dat wordt vanmiddag maar even upgraden :9

- Update link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=475381
- Om backups te maken van je huidige G1 (sms / apps / etc): http://www.cyrket.com/package/com.rerware.android.MyBackup

*edit*
ok update staat erop, het zoomen in de browser is wel even wennen maar het werkt verder prima! (Vergeet niet de autorotate in de browser ook aan te zetten!)

Nog een aanrader als alternatief voor het sms programma messaging: ChompSMS !
Werkt makkelijk en snel, en heeft ook een virtual keyboard.

[ Voor 71% gewijzigd door falcon4ever op 25-01-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
wow!
_/-\o_
Straks ook doen, eerst batterij opladen want staat nu op 24% :)

edit:

Bij mij staat die er ook op en werkt prima! hoefde geen backup te maken,want alles stond er nog op :)

[ Voor 9% gewijzigd door M3 SMGII op 25-01-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Nog een waarschuwing:
http://i.gizmodo.com/5138...-memory-installing-adware

Sowieso zag je in de comments dat dit spul al rotzooi was (java heeft een eigen geheugenbeheer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
falcon4ever schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:52:
Nog een waarschuwing:

Sowieso zag je in de comments dat dit spul al rotzooi was (java heeft een eigen geheugenbeheer)...
meteen eraf gezwierd :( Had het op mijn G1 staan. Thx voor de waarschuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag over de APN instellingen van de G1.

Ik heb een officiele G1 (die vanaf 30 januari verkrijgbaar is). Er zit geen simlock op.
Standaard staat ie helemaal vol met T-Mobile APNs, maar ik wil hem gebruiken met mijn Vodafone kaartje.
Dus ik heb een Vodafone APN aangemaakt met:

APN: office.vodafone.com (hetzelfde als op mijn laptop)
User: vodafone
pass: vodafone
MNC: 204
MCC: 04

verder niets ingevuld. Maar wat ik ook doe, geen 3G verbinding. Zodra ik er een T-Mobile kaartje in stop, is er een 3G verbinding. Ik kan wel gewoon bellen met het Vodafone kaartje.

Iemand een ideetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:28:
Even een korte vraag over de APN instellingen van de G1.

Ik heb een officiele G1 (die vanaf 30 januari verkrijgbaar is). Er zit geen simlock op.
Standaard staat ie helemaal vol met T-Mobile APNs, maar ik wil hem gebruiken met mijn Vodafone kaartje.
Dus ik heb een Vodafone APN aangemaakt met:

APN: office.vodafone.com (hetzelfde als op mijn laptop)
User: vodafone
pass: vodafone
MNC: 204
MCC: 04

verder niets ingevuld. Maar wat ik ook doe, geen 3G verbinding. Zodra ik er een T-Mobile kaartje in stop, is er een 3G verbinding. Ik kan wel gewoon bellen met het Vodafone kaartje.

Iemand een ideetje ?
De instellingen zijn al eerder vermeld in dit topic;
Name: vodafone
APN: live.vodafone.com
Proxy: not set
Port: not set
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: not set
MMSC: not set
MMS Proxy: not set
MMS Port: not set
MCC: 204
MNC: 04
APN Type: not set
live.vodafone.com ipv office.vodafone.com maakt wss het verschil

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zit dat met die SMSjes die verzonden worden ? Doen de officiele telefoons dat ook ?
Anders ben je wel heel snel door je bundel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:38:
[...]

De instellingen zijn al eerder vermeld in dit topic;

[...]

live.vodafone.com ipv office.vodafone.com maakt wss het verschil
Helaas. Er gebeurt niks. Als ik de browser open, krijg ik de melding dat de pagina (logisch) niet gevonden wordt.
Het lijkt wel of ie standaard naar een T-Mobile APN zoekt. Ik heb de anderen ook al een keer weggegooid maar niks.

Edit: gefixed: Probleem zat bij Vodafone. Die hadden een storing waardoor sommige abbonmenten geen toegang meer hadden tot de APN's. Is nu handmatig toegevoegd en werkt dus weer.

Er is overigens onderscheid in APN's. Ik heb schijnbaar een zakelijk abbonnement ? en dien dus gebruik te maken van office.vodafone.nl
Het APN live.vodafone.com is voor mij niet toegankelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:40

MsG

Forumzwerver

falcon4ever schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:52:
Nog een waarschuwing:

Is dat dit programma? http://www.emobistudio.com/

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:47:
en hoe zit dat met die SMSjes die verzonden worden ? Doen de officiele telefoons dat ook ?
Anders ben je wel heel snel door je bundel heen.
Die zat alleen in de USA versie. En als je wilt kun je die altijd omzetten in een UK versie of ADP versie. Daar zijn ondertussen wel handleidingen voor te vinden. Maar mijn verwachting is, dat er in de NL versie niet automagisch gesmst gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:11:
[...]

Die zat alleen in de USA versie. En als je wilt kun je die altijd omzetten in een UK versie of ADP versie. Daar zijn ondertussen wel handleidingen voor te vinden. Maar mijn verwachting is, dat er in de NL versie niet automagisch gesmst gaat worden.
Gelukkig maar dan :)
Het blijkt wel dat de T-Mobile NL versie behoorlijk beveiligd is tegen overschrijven met andere firmwares. Hij accepteerd er namelijk geen 1. Wellicht is het toestel nog wat te doen en moet ik even wachten tot ie wat beter verkrijgbaar is. Hopelijk komt er dan een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Het blijkt wel dat de T-Mobile NL versie behoorlijk beveiligd is tegen overschrijven met andere firmwares. Hij accepteerd er namelijk geen 1. Wellicht is het toestel nog wat te doen en moet ik even wachten tot ie wat beter verkrijgbaar is. Hopelijk komt er dan een oplossing voor.
Oh dat valt tegen. Dan is het dus ook niet mogelijk de NL versie te rooten met de oude engelse firmware. Hopelijk komt hier wel een hack voor, ik was toch wel van plan om hem te rooten.

Ben je eigenlijk afhankelijk van T-Mobile voor firmware updates, of komen ze ook gewoon via google beschikbaar? Als je van T-Mobile afhankelijk bent, heeft een aantal nadelen:

- Ze introduceren nieuwe functionaliteit pas laat. Eerst willen ze zeker weten dat het goed werkt om massale klachten te voorkomen (dus je kan nog wel even wachten op multitouch)

- Na een tijdje komen er helemaal geen updates meer omdat ze de telefoon toch al verkocht hebben, en om te bevorderen dat je weer een nieuwe telefoon gaat kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Heb je daar een bron van?

Ik kreeg zojuist een nieuwsbrief van vodafone binnen, en wat staat daar in?

de HTC G1 (Dream) 8)7
Vodafone nieuwsbrief

Met een linkje naar: http://www.vodafone.nl/pr..._maps&month=jan&link=text

[ Voor 7% gewijzigd door falcon4ever op 26-01-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Goh ja, dat zou natuurlijk kunnen... Dat de basis versie van de NL versie al niet meer te rooten is. Dan heeft het terugvallen op fabriekswaarden geen nut meer. (De basis van 1 van de "hoe krijg ik root" handleidingen toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:11:
[...]

Heb je daar een bron van?

de HTC G1 (Dream) 8)7
Vodafone nieuwsbrief

Uh.. het toestel wat ik nu heb. Als ik bijvoorbeeld RC29 erop probeer te zetten krijg ik netjes " Not allow" (ja zonder ed) te zien in de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

falcon4ever schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:11:

de HTC G1 (Dream) 8)7
Vodafone nieuwsbrief

LOLLL dikke blunder van vodafone. Ze bedoelen natuurlijk gewoon de google maps applicatie, heeft niks met de G1 te maken natuurlijk :P

ach al die moeilijke woorden ook altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:13:
[...]

Uh.. het toestel wat ik nu heb. Als ik bijvoorbeeld RC29 erop probeer te zetten krijg ik netjes " Not allow" (ja zonder ed) te zien in de bootloader.
Doe je het wel goed. Bij sommige versies moest je eerst terugvallen op een oudere fabrieksversie voordat je er een nieuwe image op kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:13:
probeer je niet gewoon de pre-rooted rc29 oid op te zetten die gesigned is met testkeys? Want dat werkt natuurlijk niet. Je moet in eerste instantie een officiele firmware gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

ik kreeg gister een smsje van vodaphone met er in. uw mms instellingen zijn gevonden en worden binnen paar min naar uw telefoong gestuurd haha verder niets ontvangen vond het wel vaag want had ook niets aan gevraagt

heb ook die neiuew jf1.41 geinstalleerd maar waar kan ik die andere apps vandaan halen want nu heb ik alleen brouwser en er moeten meer apps zijn had ze ergens gezien maar kan ze niet meer vinden

[ Voor 31% gewijzigd door verbraakje op 26-01-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Niet online
Ik heb net mijn dev phone ontvangen! Allemaal erg fijn, maar ik heb geen data abonnement bij Telfort en het duurt anderhalve week voor ze deze om mogen zetten (iets met afkoelperiode????)

Ik wil wel de telefoon direct gebruiken, maar het lijkt erop dat dat niet kan zonder gebruik te maken van de wizard. Deze wizard wil dat ik mij aanmeld bij Google.
Is er een mogelijkheid om de wizard over te slaan?

Nevermind! Antwoord al gevonden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452316
Wordt weer ff puzzelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Thlinx op 26-01-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik heb ook JF1.41 geinstalleerd, maar ik vind het ook wel jammer dat het bijvoorbeeld nog niet werkt bij google maps. Alleen nog in de browser. Iemand daar al een fix voor, want bij maps kun je het het beste showen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Balachmar schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:07:
Ik heb ook JF1.41 geinstalleerd, maar ik vind het ook wel jammer dat het bijvoorbeeld nog niet werkt bij google maps. Alleen nog in de browser. Iemand daar al een fix voor, want bij maps kun je het het beste showen vind ik.
Je kan de 'aangepaste' maps downloaden van http://lukehutch.wordpres...n-your-t-mobile-g1-today/ (MTMapsDemo)

Bezoek via je G1 de site en download het apk bestand. (zet wel even de “Unknown sources” in de Application settings tijdelijk aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

falcon4ever schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:34:
[...]

Je kan de 'aangepaste' maps downloaden van http://lukehutch.wordpres...n-your-t-mobile-g1-today/ (MTMapsDemo)

Bezoek via je G1 de site en download het apk bestand. (zet wel even de “Unknown sources” in de Application settings tijdelijk aan).
Werkt wel leuk. Ik heb ook die foto demo gedownload.
Nadeel is dat de maps demo de gps niet afsluit bij het verlaten van de app. (gelukkig ben ik root en kan ik een proces vanuit de terminal killen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Balachmar schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:15:
[...]

Werkt wel leuk. Ik heb ook die foto demo gedownload.
Nadeel is dat de maps demo de gps niet afsluit bij het verlaten van de app. (gelukkig ben ik root en kan ik een proces vanuit de terminal killen :) )
Hmm vaag.. bij mij lukte het maar niet om mijn huidige locatie te vinden. Daarnaast was het bijna onmogelijk om naar europa te schuiven aangezien hij steeds terug vloog naar Boston :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik krijg mijn G1 binnenkort binnen. Ik werk binnen een bedrijf waar ze een Exchange 2007 server. draaien. Ik wil graag mijn G1 laten syncen met mijn mail. Push mail gaat alleen met je eigen gmail account. Weet iemand een nifty progje om mijn werkmail te laten syncen met mijn G!?

is everything cool?

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Abo's, levertijden en andere koopdingen mbt de G1 horen niet in dit topic thuis! Dat soort zut mag allemaal hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1327340