Toon posts:

Aanschaf videokaart, wat te kopen (budget 250 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar een goede videokaart. De oude videokaart is overleden en ben nu op zoek naar een nieuwe.

Wat ik zoek is een videokaart voor games (mijn zoon speelt vnl games).

Met een budget tot 250 euro wat zou ik het best kunnen aanschaffen zodat het weer een paar jaar mee kan...

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben bang dat ie zo dicht is, tis geen helpdesk hier, maar ik zou voor de rode ATi 4870 gaan, en als groene tegenhanger een GTX260....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Beetje meer details was wel fijn geweest. Wat voor systeem is het? Waarom zo veel geld in een keer, waarom niet het uitspreiden door bang for buck kaartjes te kopen? Een HD4850 bijvoorbeeld leverd erg veel bang voor je geld.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Dit is niet helemaal de bedoeling.
Het is wél de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar videokaarten, zelf de specs bekijkt en zelf bepaald of ze voldoen.
Pas als je ergens niet uitkomt, is het 'topic waardig'. Wat je nu doet is een ander aan het werk zetten, en dat zal niet gaan gebeuren.

Overigens is €250,- wel een heel hoog budget. Afhankelijk van de gespeelde spellen, heb je kans dat je het met €50,- of alles ertussenin ook gewoon red. Hoe dan ook, zelf uitzoeken is de bottomline.

Alles kan stuk.

• Meddow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-05 14:30
misschien heeft ie er zelf wel geen verstand van

You dream it, I live it.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Meddow schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:41:
misschien heeft ie er zelf wel geen verstand van
Dan verdiep je je ergens in hé?

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als je tenminste de rest van je systeem specificaties verteld, kunnen wij beter beoordelen welke kaart daarbij past. Ik zou geen midrange of high end kaart kopen voor een P4 systeem met 512MB geheugen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:26:
Met een budget tot 250 euro wat zou ik het best kunnen aanschaffen zodat het weer een paar jaar mee kan...
Afgezien van het feit dat "wat wil ik kopen" topics ongewenst zijn, een tweaker kan zzelf wel benchmarks lezen, werkt dat uitgangs principe niet.

Kijk eens wat voor kaarten geselecteerd zijn in de Best buy guides.

Elk jaar verdubbeld de snelheid en de specs van grafische kaarten. Dus als je over 2 jaar nog bij wilt zijn, dan gaat dat niet lukken voor dat budget. Je kunt beter nu 125 euro uitgeven en over 2 jaar weer 125 euro, dan heb je nu een redelijk goede video kaart en over 2 jaar ben je ook weer bij.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Welkom op GoT :)

Helaas maak je niet zo'n goede start. Dit soort topics zijn hier namelijk niet gewenst omdat iedereen alleen voor zichzelf de beste keuze kan maken en we simpelweg niet overspoeld willen worden met de 'wat moet ik kopen' topics..

Lees het een en ander ook nog eens na in **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? :)
Verder kun je in Complete Systemen & Laptops topics terug vinden over verschillende best buy guides waar ook videokaarten in worden behandeld. In die topics kun je wel een idee krijgen wat je zou kunnen aanschaffen :)
En verder zijn er op internet vele reviews van verschillende kaarten te vinden..

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.