Ik weet niet goed hoe ik hier op moet modden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 15:38
Zoals de titel al beschrijft ik weet niet goed hoe ik de volgende reply moet modden.
Door Sleep0rz, woensdag 27 augustus 2008 19:07

Wel asociaal duur kaartje voor wat 'ie biedt. Ding presteerd praktisch niets.

Je kunt op 't moment een HD3650 halen, met 512MB DDR3 geheugen voor 49eur. Wat komt dit kaartje met z'n 59 eur. dan doen? Ding heeft maar een kwart van de performance van de hd3650.

Ik kan moeilijk het verschil zien tussen het flamen van het videokaartje of dat hij zijn mening geeft over de kaart. heb hem daarom gemod met neutraal.

Maar aan de andere kant hij ondersteund zijn uitspraak zonder benchmarks of enig andere argumentatie dus is een -1 nu meer op zijn plek?

Was dat de juiste keuze of had ik hem moeten modderen met een -1?

[ Voor 10% gewijzigd door MonkeySee89 op 27-08-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hij hoeft zo'n uitspraak niet per se te onderbouwen met benchmarks. Het maakt zijn punt wel sterker, maar het ontbreken van benchmarks doet het geen -1 maken. Hoogstens kun je er van zeggen dat het onzin is, bijvoorbeeld omdat wat hij zegt niet klopt. De richtlijn is dat alles wat feitelijk onjuist is niet op de -1 hoort, maar op de 0.
De toon is vrij negatief, dus daar zou je de -1 voor kunnen geven. Ik vind dit echter persoonlijk niet "zwaar" genoeg om er een -1 voor te geven. Ik zou em een onschuldige 0 geven, maar de gedachte om die reactie een -1 te geven kan ik begrijpen.

Ik denk dat beide moderaties goed zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 27-08-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:56
Ik denk niet dat je daar maatstaven voor kan geven, dit blijft persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor zulke opmerkingen kan je trouwens ook een post wijden in Het kleine-mismoderatietopic deel IX
En bij deze post zou onderbouwing nodig zijn om het te waarderen. Ik heb dan enige knowlegde daaromtrent en de goedkope instapkaarten van nVidia hebben wel een redelijk slechte reputatie als benchmarkknoning. Een overbodige reactie zie ik er dus niet 123 in want onjuist is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:19

World Citizen

FreeReef.nl

Ecteinascidin schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:45:
Voor zulke opmerkingen kan je trouwens ook een post wijden in Het kleine-mismoderatietopic deel IX
En bij deze post zou onderbouwing nodig zijn om het te waarderen. Ik heb dan enige knowlegde daaromtrent en de goedkope instapkaarten van nVidia hebben wel een redelijk slechte reputatie als benchmarkknoning. Een overbodige reactie zie ik er dus niet 123 in want onjuist is het niet.
Ik kan de ergernis van de poster wel begrijpen...
Sommige mensen vragen nou eenmaal een tientje minder dan dat ze er zelf ooit voor hebben betaald. En dat gaat vaak niet op.

Zelf betrap ik me ook wel eens op deze uitspraken (in mijn hoofd dan).... je wilt netjes zeggen dat het te duur is... maar : Dat was toch logich... 8)7 .. vandaar de ondertoon denk ik.

FreeReef.nl