Zoals de titel al beschrijft ik weet niet goed hoe ik de volgende reply moet modden.
Door Sleep0rz, woensdag 27 augustus 2008 19:07
Wel asociaal duur kaartje voor wat 'ie biedt. Ding presteerd praktisch niets.
Je kunt op 't moment een HD3650 halen, met 512MB DDR3 geheugen voor 49eur. Wat komt dit kaartje met z'n 59 eur. dan doen? Ding heeft maar een kwart van de performance van de hd3650.
Ik kan moeilijk het verschil zien tussen het flamen van het videokaartje of dat hij zijn mening geeft over de kaart. heb hem daarom gemod met neutraal.
Maar aan de andere kant hij ondersteund zijn uitspraak zonder benchmarks of enig andere argumentatie dus is een -1 nu meer op zijn plek?
Was dat de juiste keuze of had ik hem moeten modderen met een -1?
Door Sleep0rz, woensdag 27 augustus 2008 19:07
Wel asociaal duur kaartje voor wat 'ie biedt. Ding presteerd praktisch niets.
Je kunt op 't moment een HD3650 halen, met 512MB DDR3 geheugen voor 49eur. Wat komt dit kaartje met z'n 59 eur. dan doen? Ding heeft maar een kwart van de performance van de hd3650.
Ik kan moeilijk het verschil zien tussen het flamen van het videokaartje of dat hij zijn mening geeft over de kaart. heb hem daarom gemod met neutraal.
Maar aan de andere kant hij ondersteund zijn uitspraak zonder benchmarks of enig andere argumentatie dus is een -1 nu meer op zijn plek?
Was dat de juiste keuze of had ik hem moeten modderen met een -1?
[ Voor 10% gewijzigd door MonkeySee89 op 27-08-2008 20:14 ]