Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Pricewatch] Geen hover en kruisjes te klein

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:55
Lieve Devvers,

De nieuwe pricewatch ziet dr goed uit!
Alleen viel mij een paar dingetjes op:
* bij de hoofdcategorieën die standaard uitgeklapt staan krijg ik geen handje als ik over het inklapdingetje ga.
* de plusjes/minnetjes op de categorien in/uit te klappen zijn vrij klein. Misschien zou het handiger zijn dat je ook de categorie titel kan gebruiken om de categorie in/uit te klappen.

Ik gebruik FF3 op WinXP

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:55
Dat topic gaat meer over de inhoud van de pricewatch.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

het is ook deels bugfixing etc. De verkeerdomvolgorde van de subcategorie in componenten is gefixt en ook de hoofdletters etc. Deze valt ook onder PW en zou daar volgens mij gewoon kunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dat heb je dus fout, dit topic hoort gewoon hier thuis.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De werking van deze klip/klap icoontjes is niet veranderd bij de lancering van de nieuwe pricewatch indeling, slechts de functionaliteit van standaard ingeklapte categoriën is toegevoegd. Het icoontje laten gedragen als een link, waardoor een handje zichtbaar wordt, is code-technisch makkelijk te realiseren.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

bij de hoofdcategorieën die standaard uitgeklapt staan krijg ik geen handje als ik over het inklapdingetje ga.
Is gefixed in SVN

vwb de grootte van het icoon, daar mag een design-goeroe een alternatief voor bedenken :)

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

stereohead schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:02:

* de plusjes/minnetjes op de categorien in/uit te klappen zijn vrij klein. Misschien zou het handiger zijn dat je ook de categorie titel kan gebruiken om de categorie in/uit te klappen.
De titel is al een link, daar een actie op zetten voor het in/uitklappen van de categorie zou betekenen dat de link niet meer werkt. Dat is niet handig.

De icoontjes en teksten zouden wel groter mogen maar dat is meer iets voor een nieuw design van de Pricewach. Je hoeft niet op de plusjes of minnen te mikken. De actie zit op het hele oppervlak van het icoon.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Deels resolved (in dev, komt vanzelf een keer online) en voor de rest 'future' dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.