Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

voeding dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

mijn vriendin was aan het internetten en ze hoorde een harde knal, nu denk ik zelf dat me voeding dood is, ik heb 4 a 5 jaar geleden zelf me pc gemaakt, maar zou nu niet meer weten welke voeding ik zou moeten kopen.

de oude voeding was een:

aopen AO400-12APNB
Acinput:220-230v, 4a,50hz
dc output: 400w

er zijn nu natuurlijk weer stillere voedingen uit enzo.

groet A.bos

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Welkom op het forum. Je geeft erg weinig info over de rest van je hardware en bovendien kun je op internet zoeken naar reviews. Je kunt het ook vragen in dit topic. :)

Verwijderd

Zo zie je maar dat je vriendin en internetten een gevaarlijke combinatie is...

Maar een andere voeding is gewoon te verkrijgen (ook 400 watt ongeacht merk) bij de lokale pc-boer. Let wel dat er genoeg IDE aansluitingen op zitten omdat men tegenwoordig meer SATA gebruikt dan "vroeger".

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Op dit moment moet je nog geen voeding kopen. Wat je wel moet doen is even de OH FAQ erbij pakken ;). Om precies te zijn: OH FAQ - Welke voeding heb ik nodig voor mijn PC?

In die FAQ staat een begeleidende tekst waar je prima mee uit de voeten kunt :). Mocht je het alsnog niet weten dan kun je uiteraard even kijken in Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 en daar de vraag stellen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Op GoT zien we liever dat men eerst zelf even aan de slag gaat (en daar is de tekst in de reeds genoemde FAQ voor) alvorens een topic te openen. In dit geval is er zelfs nog een apart topic voor dit soort vragen dus zou je het daar ook nog kunnen stellen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.