Toon posts:

tv-kaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik wil dit weekend op de beurs in de RAI een TV-kaart kopen. (1tje die iig stereo is) Er hoeft niet allemaal van die onzin op zoals teletekst, want ik heb het internet voor m'n info... Afstandsbediening-compatible is altijd handig...

Enige tips voor een mooi kaartje die absoluut niet duur mag zijn?

En dan nog een vraagje:
Kan ik met WinVCR m'n proggies ook opnemen zoals een videorecorder bij een TV?

Dat zou echt mooi zijn, want dan kan ik een mooie collectie maken van m'n favoriete series op cd...

groetjes,
Digit

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
Teletekst krijg je volgens mij bij elke kaart.

Als ik jou was dan zou ik iig een kaart kopen van een bekend merk (miro of hauppauge), tv kaarten staan er namelijk erg om bekend veel problemen (irq, drivers etc) te veroorzaken en bij een bekend merk heb je toch zeker meer kans om iets te krijgen wat jij werkend kan krijgen.

(en ik kan het weten als bezitter van 2 TV kaarten)

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand een typenummer van een goedkope stereo-tv-kaart? :?

Verwijderd

Heb ik iets gemist?
Welke beurs is dat?

Verwijderd

Topicstarter
De PC-dumpdag natuurlijk.|:(

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
De Miro PCTV Pro, das een goeie TV kaart, staat oook in een tweakers review goed getest.

Ik gebruik hem zelf ook, alleen de software vind ik zelf wat minder.

Verder is de kaart perfect, stereo tv en stereo radio!

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Topicstarter
De specs van die kaart ziet er erg leuk uit...

Alleen de prijs... fl.289,-!! :(

Zoveel heb ik niet voor zo'n kaart.|:(
:(

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 14:26 schreef Digit het volgende:
De specs van die kaart ziet er erg leuk uit...

Alleen de prijs... fl.289,-!! :(

Zoveel heb ik niet voor zo'n kaart.|:(
:(
Je wilt alles, alleen je wilt er niet voor betalen. Dat gaat vaak niet samen :P

Verwijderd

Topicstarter
Jawel... in principe is 289,- niet zo duur...

Maar ik moet nu ook weer een nieuwe souncard kopen, omdat de souncard weer niet compatible is met m'n mobo... :(

En die soundcard is ook weer 550,-

En ik heb pas een nieuwe monitor en mobo gekocht met processor, dus het loopt aardig op wat ik allemaal heb uitgegeven en wat ik nog moet uitgeven... ;(

Maar als ik die soundcard ff laat w88, dan koop ik natuurlijk wel die Miro-kaart.:)
Mooi kaartje...

Digit

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 15:10 schreef Digit het volgende:
Jawel... in principe is 289,- niet zo duur...

Maar ik moet nu ook weer een nieuwe souncard kopen, omdat de souncard weer niet compatible is met m'n mobo... :(

En die soundcard is ook weer 550,-

En ik heb pas een nieuwe monitor en mobo gekocht met processor, dus het loopt aardig op wat ik allemaal heb uitgegeven en wat ik nog moet uitgeven... ;(

Maar als ik die soundcard ff laat w88, dan koop ik natuurlijk wel die Miro-kaart.:)
Mooi kaartje...

Digit
Ik ken dat probleem :P. Zit je lekker te rekenen, kom je op een mooi bedragje uit voor je nieuwe pc'tje. Wordt je de volgende dag wakker: oh ja dat en dat en dat moet er ook nog bij: opeens kost je pc ipv 3000, 5000 gulden :P

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023

Great minds think in parallel gutters.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

tweakerbee

dus..?

:r

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Digit: je mag die van mij overkopen... ik doe hem weg, omdat ik niet tevreden ben over de Win2k drivers van dat ding... (alhoewel er vele anderen op dit forum zijn die beweren dat de kaart bij hun in de pc perfect werkt in win2k).

Stuur me maar een mailtje als je geïnteresseerd bent. De kaart is ongeveer 7 maanden oud, en voor de rest zo goed als nieuw.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Dzeus, maar ehhh, wat voor kaart heb je eigenlijk? Is -ie ook stereo?:?

Verwijderd

ik heb die Pinnacle Studio PCTV Pro waar ze in deze thread over hebben.... maar als je geïnteresseerd bent, dan moet je maar ff mailen, want ik kom niet zo bar veel op dit forum

Verwijderd

Topicstarter
DZeus, wat is je emailadres eigenlijk?
Hij staat niet in je profiel....
Pagina: 1