Toon posts:

tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil dit weekend op de beurs in de RAI een TV-kaart kopen. (1tje die iig stereo is) Er hoeft niet allemaal van die onzin op zoals teletekst, want ik heb het internet voor m'n info... Afstandsbediening-compatible is altijd handig...

Enige tips voor een mooi kaartje die absoluut niet duur mag zijn?

En dan nog een vraagje:
Kan ik met WinVCR m'n proggies ook opnemen zoals een videorecorder bij een TV?

Dat zou echt mooi zijn, want dan kan ik een mooie collectie maken van m'n favoriete series op cd... :)

groetjes,
Digit

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pinnacle studio pctv is een heel mooi kaartje. Zit een afstandsbediening bij, goed geluid en goed beeld.
Er zit ook teletext bij, maar da kan je uitlaten.

Ik heb em voor ƒ160,- gekocht op de hcc.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

vvvvv

>:)

Whatever.

Verwijderd

Pinaccle pctv rave, zonder afstandsbediening moet je kunnen krijgen voor 75 piekjes dacht ik zo! Ik heb deze ook en hij bevalt mij prima (draait onder win2k)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op woensdag 21 februari 2001 22:36 schreef tineau het volgende:
Pinaccle pctv rave, zonder afstandsbediening moet je kunnen krijgen voor 75 piekjes dacht ik zo! Ik heb deze ook en hij bevalt mij prima (draait onder win2k)
Maar die heeft geen stereo en dat wilt-ie nou zo graag |:(
[edit]
typo
[/edit/

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
precies...
;)

Als ik TV kijk wil ik wel stereo hebben natuurlijk... Ik heb niet voor niets m'n versterker met leuke dingetjes er op aangesloten...
:)

Verwijderd

Ik heb zelf de Hauppauge Win TV PCI /FM stereo. Prima kaartje, draait ook prima onder Win2k.
Ik heb er volgens destijds 220 duitse mark voor betaald, maar ik weet niet of dat nog binnen jouw definitie van: voor weinig geld, valt.:)
Suc6

Verwijderd

ik heb meschien een hauppage TV/teletekst kaart liggen voor je. Ik heb nml net een savagekaart binnen en die gaan niet samen met tvkaarten volges www.hauppauge.com . Ik kan het alleen niet tesen omdat mijn mobo nog (AL 2 WEKEN!!! :r ) bij ABIT legt.

edit:
er zit een afstands bij...

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb vorige week een 'Magic TView2000' (kutnaam) tvkaart gekocht.
Heel aardig ding en maar F125,- (retail, inclusief afstandbediening)
Ik had hem besteld bij Gistron en ik had hem de volgende dag in huis.

Volgens de pricewatch is er geen goedkopere kaart als dit.

Overigens heeft hij gewoon een Philips RF decoder (dat is best hoge kwaliteit) en je kunt er ook radio mee afluisteren.

Ik had er wel wat probleempjes mee, maar dat kwam door mijn ABIT KT7 moederbord (PCI IRQ sharing shit). Dat kon ik oplossen door de PCI netwerk kaart om te wisselen voor een ISA netwerk kaart.

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 12:48 schreef Leon_suurmond het volgende:
ik heb meschien een hauppage TV/teletekst kaart liggen voor je. Ik heb nml net een savagekaart binnen en die gaan niet samen met tvkaarten volges www.hauppauge.com . Ik kan het alleen niet tesen omdat mijn mobo nog (AL 2 WEKEN!!! :r ) bij ABIT legt.

edit:
er zit een afstands bij...
is dit een stereo-kaart?
En hoeveel zou je ervoor willen vangen?

gr. Digit

Verwijderd

JAH, ik weet nieteens OF het niet werrukt. Het grote prob is dat ABIT mijn mobo nu NOGSTEEDS niet bij me in de bus heeft gepropt, en dat ding waar8er ik nu zit zit geen1s een agp...

Maar icq/mail me maar ff, dan kunnen wer eens ff over lullen...
Pagina: 1