They made me do it.
Op je oude win95 CD staat vast nog wel ergens het bestandje help.exe
Daar staat heel veel in iig...
Daar staat heel veel in iig...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
In je manual wat je bij DOS kreeg.
"I sit in my room and imagine the future."
Volgens mij staan die zelfs ook in het help-bestand...Op woensdag 21 februari 2001 16:56 schreef Capoeirist het volgende:
juistem..
of we beginnen gewoon met echte commando's..
- copy con
- cls
- dir
etc.etc.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Wat doet copy conOp woensdag 21 februari 2001 16:56 schreef Capoeirist het volgende:
juistem..
of we beginnen gewoon met echte commando's..
- copy con
- cls
- dir
etc.etc.
Ik typte meestal "help <enter>" in.
Gewoon...
C:\>_
C:\>cd windows_
C:\WINDOWS>_
C:\WINDOWS>dir_
[blaaaat]
C:\WINDOWS>del *.*_
Are you sure blabla...
C:\WINDOWS>cd.._
C:\>format c:_
C:\>cd windows_
C:\WINDOWS>_
C:\WINDOWS>dir_
[blaaaat]
C:\WINDOWS>del *.*_
Are you sure blabla...
C:\WINDOWS>cd.._
C:\>format c:_
Stellarc:
copy con probeer.bat
geeft je een nieuw bestand met de naam probeer.bat, en direct de mogelijkheid om er wat in te tikken. Als je klaar bent: CTRL-F6 (dacht ik. Misschien ook wel CTL-Z).
copy con probeer.bat
geeft je een nieuw bestand met de naam probeer.bat, en direct de mogelijkheid om er wat in te tikken. Als je klaar bent: CTRL-F6 (dacht ik. Misschien ook wel CTL-Z).
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Verwijderd
CTRL-F6 weet ik niet, CTRL-Z werkt in ieder geval.Op woensdag 21 februari 2001 23:44 schreef ajvdvegt het volgende:
Stellarc:
copy con probeer.bat
alleen F6 gaat ook.
"copy con" is trouwens geen commando, "copy" is het commando. con in de source en blabla.bat is de destination.
con staat voor console, hij kopieert dus niet van een file maar vanaf je toetsenbord.
"copy con" is trouwens geen commando, "copy" is het commando. con in de source en blabla.bat is de destination.
con staat voor console, hij kopieert dus niet van een file maar vanaf je toetsenbord.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Is toch wel ok, Non windows ?Op woensdag 21 februari 2001 17:09 schreef HlpDsK het volgende:
En weer een post in het verkeerde forum. Let nou eens een keer op!
Of ben ik nou aan het slapen....?
Verwijderd
Dat is omdat ik hem hiernaartoe heb gesmeten.Op donderdag 22 februari 2001 01:46 schreef Niels Saarloos het volgende:
[..]
Is toch wel ok, Non windows ?
Of ben ik nou aan het slapen....?
Hehe... zie m'n sigOp woensdag 21 februari 2001 16:59 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Wat doet copy con
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1