Ik ben nu voor het eerst echt zelf een systeem aan het samenstellen en heb nu het volgende in gedachte
E6750 (Ik ben van plan deze te overclocken)
Asus P5K-E/WiFi-AP
2GB Ram, ik heb even geen idee welk merk dit is maar deze heb ik hier nog liggen. Ik wil eerst even deze gebruiken omdat ik niet genoeg geld heb om nu meteen ook nieuw geheugen aan te schaffen.
250GB S-ATA - volgens mij Western Digital - Harde Schijf (Ook een latere zorg)
En dan heb ik nog eens een PCI-E kaart en voeding nodig.
Ik wil natuurlijk eerst dan naar de videokaart kijken aangezien ik de voeding daarop zal gaan baseren (Heb nu 400W).
Nu wil ik dus een redelijke PCI-E kaart met een budget tot 150 EUR, ik heb voor deze prijs OA de volgende kaarten gezien:
pricewatch: MSI NX8800 GTS-T2D320E-HD-OC
pricewatch: Club3D GeForce 8800GT 512MB
pricewatch: Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
pricewatch: Sparkle SF-PX96GT512D3-HM Cool-pipe
pricewatch: Sparkle SF-PX96GT1024D3-HM
pricewatch: Club3D GeForce 9800GT 512MB
pricewatch: MSI N9600GT-T2D512-OC
Natuurlijk zijn er nog veel meer kaarten maar deze klonken opzich wel goed.
Welke kaart zouden jullie mij aanraden (en waarom)? (Niet per se eentje die al overclocked is door de fabrikant, aangezien ik hier zelf al wel de nodige ervaring mee heb)
Ps: Als er iets mis is met dit Topic, meld me dat dan Mods. Dit is mijn eerste post en hoewel ik de forum & categorie regels goed heb doorgelezen; weet ik niet 100% zeker dat ik het goed doe
E6750 (Ik ben van plan deze te overclocken)
Asus P5K-E/WiFi-AP
2GB Ram, ik heb even geen idee welk merk dit is maar deze heb ik hier nog liggen. Ik wil eerst even deze gebruiken omdat ik niet genoeg geld heb om nu meteen ook nieuw geheugen aan te schaffen.
250GB S-ATA - volgens mij Western Digital - Harde Schijf (Ook een latere zorg)
En dan heb ik nog eens een PCI-E kaart en voeding nodig.
Ik wil natuurlijk eerst dan naar de videokaart kijken aangezien ik de voeding daarop zal gaan baseren (Heb nu 400W).
Nu wil ik dus een redelijke PCI-E kaart met een budget tot 150 EUR, ik heb voor deze prijs OA de volgende kaarten gezien:
pricewatch: MSI NX8800 GTS-T2D320E-HD-OC
pricewatch: Club3D GeForce 8800GT 512MB
pricewatch: Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
pricewatch: Sparkle SF-PX96GT512D3-HM Cool-pipe
pricewatch: Sparkle SF-PX96GT1024D3-HM
pricewatch: Club3D GeForce 9800GT 512MB
pricewatch: MSI N9600GT-T2D512-OC
Natuurlijk zijn er nog veel meer kaarten maar deze klonken opzich wel goed.
Welke kaart zouden jullie mij aanraden (en waarom)? (Niet per se eentje die al overclocked is door de fabrikant, aangezien ik hier zelf al wel de nodige ervaring mee heb)
Ps: Als er iets mis is met dit Topic, meld me dat dan Mods. Dit is mijn eerste post en hoewel ik de forum & categorie regels goed heb doorgelezen; weet ik niet 100% zeker dat ik het goed doe