Sticky in het Shopping Forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:46

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Lieve Adjes,

Misschien is het een idee om een sticky op te nemen in het Shopping Forum.
Een sticky over de wet "koop op afstand" welteverstaan.
In ieder topic over dit onderwerp/waar dit onderwerp ter sprake komt wordt van alles geroepen over deze wet, voornamelijk onzin.
Dan komt er weer iemand langs die alles precies uitlegt en dan is het weer goed.
Een dag later zie je weer hetzelfde gebeuren.

Ik reageer niet eens meer in deze topics, blijf niet hetzelfde herhalen, gelukkig zijn er mensen die dat nog wel doen, maar een sticky lijkt me makkelijker.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb in principe niks te zeggen over dat subforum, maar als je vindt dat dit probleem vaak voorkomt, dan kun je toch gewoon een topic openen in SF waar je wat puntjes aanstipt en verduidelijkt? Je mag ook als gebruiker gewoon zo'n topic openen; een moderator kan dan altijd nog beslissen om zo'n topic sticky te maken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-> wet koop op afstand
-> Garantie: hoe lang zit er garantie op mijn artikel?
-> Bij wie moet ik terecht met een kappot product
-> 3x laten repareren en artikel weer kappot: welke rechten heb ik nu?
-> etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
We willen best iets sticky maken, maar op voorwaarde dat het goede door users geschreven inhoud betreft :) Er zijn wel eens wat balletjes opgegooid, maar die hebben nog niet in iets concreets geresulteerd.

Een 'normaal' topic sticky maken waar de discussie gewoon doorloopt zie ik iets minder zitten al zou ik er nog eens over na moeten denken en is het iets om eens te bespreken door de SF mods :)

offtopic:
Waarom trouwens in LA en niet gewoon in Shopping Forum - Feedbacktopic ?

[ Voor 41% gewijzigd door Rukapul op 25-08-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rukapul schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:48:
Een 'normaal' topic sticky maken waar de discussie gewoon doorloopt zie ik iets minder zitten al zou ik er nog eens over na moeten denken en is het iets om eens te bespreken door de SF mods :)
Waarom niet? Het is in dat geval geen sticky maar een stucky, wat betekent dat hij boven de normale topics staat maar onder de FAQ's en dergelijke. Lijkt me op zich wel wenselijk. Bovendien: als het topic gewoon doorloopt blijft het ook onderhouden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:46

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Rukapul schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:48:
We willen best iets sticky maken, maar op voorwaarde dat het goede door users geschreven inhoud betreft :) Er zijn wel eens wat balletjes opgegooid, maar die hebben nog niet in iets concreets geresulteerd.

offtopic:
Waarom trouwens in LA en niet gewoon in Shopping Forum - Feedbacktopic ?
Ah, nou, ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om een sticky te schrijven :P
Maar als niemand zich geroepen voelt dan wil ik er wel eens naar kijken.

offtopic:
Ehm.. ik niet wist dat dat topic er was :P ik browse altijd via Actieve Topics, maar wist wel dat er geen sticky was ;) Daar was die beter op zijn plaats geweest ja

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een linkje naar http://www.consuwijzer.nl...nthema_s/Kopen_op_afstand is al zowat voldoende denk ik?
Pagina: 1