Ga ik ook doen nou. Ik heb hem teruggebracht en mijn geld teruggekregen. Koop liever eentje met een werkende USB lezer, want deze was gewoon knudde.ginkgo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:55:
Bedankt dat jullie je ervaringen hebben gepost met deze autoradio. Als ik het zo lees mis ik er niet veel aan en kan ik beter iets meer geld uitgeven voor een a-merk.
Vind je dat zelf netjes, eerst dat ding slopen en dan gewoon terugbrengen?Zidane007nl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:29:
En ik drukte per ongeluk te hard op de power toets waardoor deze nou al kapot is. En het hoesje waar het frontje in zit viel op de grond waardoor het hoesje ook al kapot is...
Ik ga eerst maar even de klantenservice bellen voordat ik hem terugbreng.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Anoniem: 119722
Heb je ook gezegd dat je hem zelf kapot gemaakt hebt?Zidane007nl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:29:
Ik heb hem vandaag ingebouwd en in het begin was ik nog positief erover maar nou niet meer...
. En ik drukte per ongeluk te hard op de power toets waardoor deze nou al kapot is. En het hoesje waar het frontje in zit viel op de grond waardoor het hoesje ook al kapot is...
Ik ga eerst maar even de klantenservice bellen voordat ik hem terugbreng.
Ook bij die andere moet je uitkijken dat je niet te hard op die knopjes drukt en/of het frontje op de grond laat vallen!
[ Voor 18% gewijzigd door een moderator op 24-10-2009 04:51 ]
Ik heb die van mij nog steeds niet ingebouwd. Frontje heb ik bij de Ford-dealer gehaald (viel mee, 18 euro), maar nu moet ik ook nog wachten op zo'n ISO-verloopstekker. Even niet bij stilgestaan dat al die bloody autofabrikanten weer zo'n niet-standaard connectoren menen te moeten gebruiken.Aegir2002 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:35:
[...]
Ik heb hem net ook even opengehad, zonder de garantiesticker te beschadigen....
Het antenne draadje is idd geen coax, maar ik zie mezelf deze nog niet vervangen, volgens mij moet het ook wel werken als ik hem afscherm met wat alu-folie en tape.
Volgens de handleiding kan de radio overigens wel tot 8GB SD-kaartjes kwijt, dus dat moet SDHC zijn.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Weet niet of dit valt onder audio en hifi, maar aangezien dit voornamelijk bedoeld is voor een HTPC:
Mediamarkt Middelburg: http://www.mediamarkt.nl/...hannelFlyer?storeId=29770

Laagste prijs in de PW is € 132,40
Mediamarkt Middelburg: http://www.mediamarkt.nl/...hannelFlyer?storeId=29770

Laagste prijs in de PW is € 132,40
Lijkt mij eerder gezien de prijs en de omschrijving dat het om de K300 gaat van LogitechVandread schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:59:
Apart nummeriek gedeelte? Dat is knap... wel bloody cheap, beetje problemen momenteel om te zien of dit in Rotterdam ook zo is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik gok dat het om deze gaat, Cordless keyboard diNovo for Notebooks, tegenwoordig voor 30 euro verkrijgbaar (voorheen +/-80 euro volgens mij) bij Computerland en Paradigit.

Als het echt de Edge is, doe mij er dan ook maar eentje
edit: link http://www.logitech.com/i...ard/devices/4742&cl=nl,nl
Adviesprijs van Logitech is 99 euro, zie hier een gloednieuwe, korte recensie: http://www.hardware.info/.../36_toetsenborden_test/11

Als het echt de Edge is, doe mij er dan ook maar eentje
edit: link http://www.logitech.com/i...ard/devices/4742&cl=nl,nl
Adviesprijs van Logitech is 99 euro, zie hier een gloednieuwe, korte recensie: http://www.hardware.info/.../36_toetsenborden_test/11
[ Voor 44% gewijzigd door schaduw op 26-10-2009 16:35 ]

Onkyo surround sound installatie HT-C5215
* Dolby Digital, Dolby Pro Logic
Dolby Pro Logic II, DTS speelt in alle vormen het beste geluid af.
* Meer dan 600 watt
voor een krachtig geluid uit alle speakers.
* 4x HDMI, Optische en Coaxiale
in en uitgangen zodat u al uw bestaande apparaten ook kunt aansluiten.
via http://www.dailymania.nl/
Van het kastje naar de muur lopen...
Dit soort troep moet je nooit bij LIDL kopen. iBood had vorige week een aanbieding van een autoradio van Sony. Eentje die bij de webshops 120 euro kostte, maar bij hun 75 euro. Speelt ook MP3 vanaf USB stick en heeft een aux-in voor externe MP3-spelers.Zidane007nl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:24:
Ik kreeg vandaag het LIDL foldertje binnen en zag een autoradio erin staan van SilverCrest voor €79,99.
[afbeelding]
SilverCrest Bluetooth-autoradiowww.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_7735.htm
- MP3-CD autoradio met bluetooth
- Handsfreevoorziening via externe microfoon
- Met USB-poort voor externe apparaten en geïntegreerde SD/MMC kaartlezer
- Opname in MP3- of WMA-formaat
- Weergave van alle gangbare audioformaten
- Afneembaar front met goed dimbaar display
- Max. 4 x 40 watt
- Incl. afstandsbediening met batterij, opbergbox voor het frontje en externe microfoon
Ik ga vooral voor USB en SD functie. Nou staat er niet bij hoeveel GB hij maximaal ondersteund.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar die heeft geen Bluetooth (en geen SD cards). Juist die BT functie is bij de 'echte merken' nog steeds een flink stuk duurder.
Ik heb en gebruik al 2 jaar naar alle tevredenheid een autoradio van het Kruidvat: USB, SD, AUX-ingang en een prima werkende Bluetooth functie voor 69eu (Watssound oid, geloof ik
)
Je ziet em zo af en toe nog steeds voorbij komen in de folder(s) of op internet. Laatst ook bij Trekpleister (Kruidvat=Trekpleister, Trekpleister=Kruidvat btw, zelfde inkoop)
Ik heb en gebruik al 2 jaar naar alle tevredenheid een autoradio van het Kruidvat: USB, SD, AUX-ingang en een prima werkende Bluetooth functie voor 69eu (Watssound oid, geloof ik
Je ziet em zo af en toe nog steeds voorbij komen in de folder(s) of op internet. Laatst ook bij Trekpleister (Kruidvat=Trekpleister, Trekpleister=Kruidvat btw, zelfde inkoop)
Zo'n enorme aanbieding is dit nou ook weer niet. De TX-SR307 los, staat voor 199 in de pricewatch, dan heb je dus nog 200eu voor een eenvoudig dvd spelertje en een paar (toch mindere) boxen.DancePlaza schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:11:
[afbeelding]
* Meer dan 600 watt
btw de HDMI op deze receiver is alleen 'pass through' dus splitst geen audio af. "separate audio connection required"
Ik heb wat offtopic reacties en/of discussies verwijderd.
Voor de reden zie de Topic-Warning. Natuurlijk is wat afwijken niet zo heel erg, maar voor ervaringen zijn er andere topics te vinden
Voor de reden zie de Topic-Warning. Natuurlijk is wat afwijken niet zo heel erg, maar voor ervaringen zijn er andere topics te vinden
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wat vinden wij van de Ibood aanbieding van vandaag?
"HDGear Dubbele Ferrite HDMI Kabels van 1.5 en 3.0 meter 1080p Gold-Plated"
Wellicht ben ik hier niet helemaal goed maar er kan weldegelijk audio over een HDMI kabel
Wellicht ben ik hier niet helemaal goed maar er kan weldegelijk audio over een HDMI kabel
My favorite programming language is solder.
Kan ookPuch-Maxi schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:41:
Wat vinden wij van de Ibood aanbieding van vandaag?
Maar wat de persoon hier boven zegt is dat de onkyo tsr 307 receiver geen geluid kan decoderen dat via hdmi binnenkomt. Zo kan het duurdere model, de tsr 507 en ook de 607, dat weer wel. Als je dus denkt op de 307 met een hdmi-kabeltje klaar te zijn, dan ben je mis want er moet nog een aparte audio-verbinding bij...
Gisteren eindelijk mijn radio ingebouwd (ik wachtte nog op een ISO verloopkabeltje). Die van mij onthoudt de zenders zelfs na een half uur los van de stroom gehangen te hebben. Waarschijnlijk zit er tegenwoordig gewoon een stukje flashgeheugen in oid.Zidane007nl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:29:
Ik heb hem vandaag ingebouwd en in het begin was ik nog positief erover maar nou niet meer...
Er blijft niks in het geheugen staan. Nou is dat het probleem niet aangezien ik heb gevonden waar het aan ligt.
De kwaliteit van de tuner is overigens prima! Ik vreesde het ergste, maar hij pakt net zoveel zenders als de oude (Ford) radio. USB/SD moet ik nog checken, evenals bluetooth gebruik.
Niks om je nu druk over te maken. Als je morgen beslist en bij digitalstreet bestelt ben je niet zoveel duurder uit: http://www.digitalstreet....294_562&products_id=13317DancePlaza schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:11:
[afbeelding]
* Meer dan 600 watt
Tevens hebben ze nu een versie met de 507 met surround en blu-ray
Onkyo TX-SR507 5.1 Home Theatre Receiver met Jamo A402 HSC5 Design Speakerset
Nu! € 549,95 + (8,95)
http://www.ibood.com/nl/n...2_HSC5_Design_Speakerset/
Nu! € 549,95 + (8,95)
http://www.ibood.com/nl/n...2_HSC5_Design_Speakerset/
No guts, no glory!
Als je dan kijkt naar het volgende setje, is die ook erg leuk, met een BD-player erbij... Terwijl het qua prijs niet heel veel scheelt.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Het gaat om dit setje:KillGhost schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:01:
[...]
Kan het nu niet nakijken omdat ik op het werk zit. Maar meer heb ik er echt niet voor over. Mijn budged is eigenlijk al rond de 400 euro. Met deze set ga ik daar al fors overheen en meer heb ik er niet voor over. BD-Player heb ik toch niet nodig. Die speel ik af via mijn O!Play.
Onkyo HT-C6215 Zwart Blu-Ray Home Cinema Set
- DV-BD507 Blu-ray Disc Player
- TX-SR507 5.1-Channel A/V Surround Home Theatre Receiver
- HTP-528 5.1-Channel Home Theatre Speaker System
- UP-A1 Dock for the iPod
€626,-
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Onderdelen los kom ik op een prijs van € 931. Alleen de DVD speler al staat in de PW voor een prijs van 312 euro, wat dus in vergelijking dit setje een stuk goedkoper maakt. Qua geluid tussen de verschillende boxen durf ik geen uitspraken te doen.Gutteguttegut schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:05:
[...]
Het gaat om dit setje:
Onkyo HT-C6215 Zwart Blu-Ray Home Cinema Set
€626,-
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 02-11-2009 15:30 ]
Ik ben van mening dat er soms wat te streng gemod is.
Als ik kijk naar TS zie ik het volgende ook staan:
Dus, dames en heren AV bezoekers: el cheapo DVD spelertje op het oog? Knallend speakersetje gespot? Overleg hier of het wat is of laat anderen mee profiteren van een aanbieding.
Zo erg veel week het hier niet vanaf, en als er een berichtje in deze thread komt dat op de aanbieding en eventuele kunnen van het ding voortborduurt gaat het imho erg ver om meteen alles maar te verwijderen. Je mag in de andere threads eigenlijk weer geen aanbiedingen laten zien. De threads hebben allemaal een overlap, dus het is altijd maar weer kijken, wat moet waar en wat kan ik in de post wel meenemen en wat niet. Ik snap best dat je zo min mogelijk wildgroei wilt hebben, maar je kan het imho overdrijven.
Als ik kijk naar TS zie ik het volgende ook staan:
Dus, dames en heren AV bezoekers: el cheapo DVD spelertje op het oog? Knallend speakersetje gespot? Overleg hier of het wat is of laat anderen mee profiteren van een aanbieding.
Zo erg veel week het hier niet vanaf, en als er een berichtje in deze thread komt dat op de aanbieding en eventuele kunnen van het ding voortborduurt gaat het imho erg ver om meteen alles maar te verwijderen. Je mag in de andere threads eigenlijk weer geen aanbiedingen laten zien. De threads hebben allemaal een overlap, dus het is altijd maar weer kijken, wat moet waar en wat kan ik in de post wel meenemen en wat niet. Ik snap best dat je zo min mogelijk wildgroei wilt hebben, maar je kan het imho overdrijven.
No guts, no glory!
Te streng gemod, nee. Veel weg gehaald, ja...KillGhost schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:28:
Ik ben van mening dat er soms wat te streng gemod is.
Zoals je ziet staan er genoeg vragen/ervaringen in het topic betreffende producten waar geen apart topic voor is. Jouw vragen gingen specifiek over de de Onkyo TX-SR 507 receiver welke bij die set zat (met dingen als HDMI Pass Through en ervaringen). En zoals gezegd kunnen dat soort vragen beter in: Daar zijn ze dan: Onkyo TX-SR607 507 en 307. Er zijn niet voor niets dat soort ervaringen-topics...
Niet alles is weg gehaald, maar alleen wat er dus echt niet hoorde of waar dus aparte topics voor zijn. En toevallig was het grootste deel van die posts over de Onkyo TX-SR receivers. Maar ik had al gezien dat je dat topic had gevonden
En ik heb de TopicWarning trouwens niet verzonnen, die was er namelijk al voordat ik MOD-rechten kreeg. Ik houdt me alleen aan het beleid en/of de waarschuwingen welke in het topic vermeldt staan. De TS stamt uit 2008 en de TopicWarning uit een latere periode, dus vandaar dat die niet helemaal meer op elkaar aansluiten...
Reden dat ik nu een schreeuwerige MODBREAK heb gebruikt en geen standaard MBR is omdat de laatste de vorige keer was gebruikt en die heeft dus niet veel nut gehad
Mocht je overigens nog meer op- of aanmerkingen hebben over de weg-gemodde posts of vragen over het beleid in het algemeen stuur me dan gerust een DM
[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 02-11-2009 22:05 ]
Apple Ipod Nano 5g 8GB 110 Euro
Vandaag bij Dixons met deze code; 10EURMP3ZNX
Alle nano's
Let op, Enkel de 8GB in de aanbieding.
Vandaag bij Dixons met deze code; 10EURMP3ZNX
Alle nano's
Let op, Enkel de 8GB in de aanbieding.
[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 08-11-2009 13:46 ]
A.s. zaterdag bij de Aldi:
Autoradio met bluetooth voor €69,99

Ik ga denk ik even kijken.• stereo autoradio met CD speler/MP3/WMA/CDR/CD-RW
• bluetooth 2.0 met ingebouwde microfoon
• RDS/EON
• USB poort/WMA
• MMC/SD kaart reader
• AUX-in jack
• afneembaar folddown frontpaneel
• jumbo kleuren display
• PLL synthesizer/24 voorkeuze stations
• MW/FM stereo
• 4 x 50 Watt RMS/4 x 250 Watt PMPO
• elektronische volume/bass/treble/balans regeling
• Loudness
• RCA line-out
• ISO Din norm aansluiting
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heh, tientje goedkoper dan de lidl-variant van een maand geleden. Die mij overigens erg goed bevalt, in tegenstelling tot de el-cheapo autoradio's van een paar jaar geleden. Destijds heb ik er een stuk of 3 gehad/getest, en die waren een stuk slechter. Slecht leesbare displays, waardeloze tuner, te veel blije kleurtjes.Gutteguttegut schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:32:
[afbeelding]
[...]
Ik ga denk ik even kijken.
Deze heeft wel een totaal ander frontje, dus zo te zien niet hetzelfde ding.
[edit]: Ah, deze heeft de microfoon in het frontje zitten, de lidl-variant heeft een losse 'muis' daarvoor, zodat je die achter het stuur op je dashboard kan plakken.
[ Voor 9% gewijzigd door brama op 09-11-2009 15:42 ]
Ik weet het nog niet na de slechte ervaring met de laatste autoradio van Lidl. Maar een soortgelijke radio van een bekend merk is stukken duurder. Ik zag wel een Akai ACAC 100 UC bij de MM voor €59, maar dan zonder Bluetooth (wat ik niet echt nodig heb). Ik zag de nodige klachten erover op internet en ik vind hem niet zo mooi (grijs bleh).Gutteguttegut schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:32:
[afbeelding]
[...]
Vandaag na wat twijfel toch maar gehaald, was net op tijd, ze gingen als warme broodjes :-)Gutteguttegut schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:32:
[afbeelding]
[...]
De radio voelt lang niet zo cheap aan als ik verwacht had, ook ziet het frontje er beter uit dan ik verwacht had.
- Installatie een makkie
- audio klinkt beter als verwacht,
- mp3's van usb stick werkt ook goed, allen fastforward is wat traag, haalt max dubbele afspeel snelheid.
- bluetooth carkit functie werkt goed, alleen telefoonbook wordt niet overgezet (iPhone 3G)
- bluetooth streaming werkt perfect, perfecte kwaliteit audio (iPhone 3G)
- SD nog niet geprobeerd.
- CD nog niet geprobeerd.
een vrij oude reply, maar weet iemand hoe je een tel. nummer kan toevoegen in het telefoonboek van de radio? in de manual staat dat er niet echt in zover ik heb kunnen zien..harley schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:53:
Nou net de Aldi radio ingebouwd en de bluetooth werkt goed samen met mijn Iphone 3g laatst gebelde nummer kon hij overhalen het telefoonboek niet maar de radio heeft wel een eigen telefoonboek waar ik de drie belangrijkste nummers in heb gezet.
ook is het jammer dat de RCA achter niet apart geregeld kan worden.
al om al een leuk ding voor het geld.
[ Voor 16% gewijzigd door -DUS- op 14-11-2009 15:47 ]
Anoniem: 108325
Heb vandaag ook de MT-Logic CSR-3055U auto-radio van Aldi ingebouwd en getest en.....afgekeurd! Handsfree bellen gooit roet in het eten. De eerste minuut een hoop gekraak en ken men je gewoon niet verstaan. Daarna wordt het beter, maar nog niet om over naar huis te schrijven. Bovendien hoort degene die mij belt zichzelf praten.
Jammer. Leek zo'n leuke aanbieding. Ik ga hem terugbrengen.
Jammer. Leek zo'n leuke aanbieding. Ik ga hem terugbrengen.
Ben al een tijdje aan het kijken naar een home-cinema met uitgebreide aansluitingen en bluray. Ben wel gecharmeerd van Onkyo systemen en per toeval kwam ik onderstaand onuitstaanbare aanbieding tegen. Ik denk dat ik nu toch maar overstag ga hoor
.
http://www.digitalstreet....294_562&products_id=15280
Onkyo HT-C6215
596EUR
Onkyo HT-C6215
596EUR
[ Voor 3% gewijzigd door BLRacing op 17-11-2009 18:10 ]
Ik doe met je mee, aangezien ik de Onkyo Ls501 had besteld, maar deze geen geluid via de HDMI doorgaf, heb ik deze weer teruggestuurd. Ik twijfelde over de 2.1 vs 5.1 opstelling, maar toch maar deze set proberen.BLRacing schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:54:
Ben al een tijdje aan het kijken naar een home-cinema met uitgebreide aansluitingen en bluray. Ben wel gecharmeerd van Onkyo systemen en per toeval kwam ik onderstaand onuitstaanbare aanbieding tegen. Ik denk dat ik nu toch maar overstag ga hoor.
Onkyo HT-C6215
596EUR
Je kan altijd de boxen later nog vervangen. De BR speler is ook van goede kwaliteit volgens mij.
Ja, net besteld...ben benieuwd, ongehoord een setje bestellen, de ls501 klonkt trouwens heerlijk...
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Ik heb ook die MT-Logic CSR-3055U autoradio van de Aldi-aanbieding vorige week ingebouwd. Radio-ontvangst en CD weergave werken prima. Display-weergave van RDS-info is niet geweldig, bijv. verkeersinfo van BNR, de radio vindt het nodig om telkens de tekst met de afstemfrequentie te wisselen.
Alleen bluetooth telefoonfunctie werkt hier NIET in combinatie met de HTC Diamond Touch van mijn vriendin, en ook niet met mijn eigen HTC Touch Pro. Het pairen lukt wel, en ook de weergave van bv. MP3-muziek die ik op de telefoon afspeel kan via de autospeakers worden weergegeven. Maar het bellen lukt niet, noch inkomend, noch uitgaand. Heeft iemand dat wel aan de praat?
Met een Nokia 6230i werkt het telefoneren wel.
Alleen bluetooth telefoonfunctie werkt hier NIET in combinatie met de HTC Diamond Touch van mijn vriendin, en ook niet met mijn eigen HTC Touch Pro. Het pairen lukt wel, en ook de weergave van bv. MP3-muziek die ik op de telefoon afspeel kan via de autospeakers worden weergegeven. Maar het bellen lukt niet, noch inkomend, noch uitgaand. Heeft iemand dat wel aan de praat?
Met een Nokia 6230i werkt het telefoneren wel.
Ik zat in het lidl foldertje te kijken en kwam http://www.lidl.nl/cps/rd..._nl/hs.xsl/index_9411.htm tegen is dit wat qua prijs/kwaliteit ? of kan ik toch beter wat meer centjes erin stoppen en voor een wacom gaan ?
en dan nog het belangrijkste is deze windows 7 geschikt ?
er staat geen windows 7 bij de vereisten maar ja misschien kan het toch ?
[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 22-11-2009 16:27 ]
Bij Polectro Plaza in Buitenveldert, Amsterdam hebben ze een Marantz SR4003 voor €300 en een Focal SIB 5.1 speakersetje voor €249. Lijkt mij een stuk beter dan die Onkyo aanbiedingen die je hier geregeld voorbij ziet komen. Speakerset staat niet in de advertentie, maar op de site zelf.
Ik denk dat ik zelf voor €299 een Sherwood R-772B bij correct ga halen en er een Jamo S606 HCS set aan ga hangen. Lijkt me toch wat beter dan die satelliet speakertjes.
Ik denk dat ik zelf voor €299 een Sherwood R-772B bij correct ga halen en er een Jamo S606 HCS set aan ga hangen. Lijkt me toch wat beter dan die satelliet speakertjes.
ik kwam deze ook al tegen, ziet er toch wel goed uit. Ben al een tijdje op zoek naar een setje rond dit budget. Heeft iemand ervaringen met boxen/blu-ray speler?Yippie schreef op maandag 23 november 2009 @ 02:05:
Vandaag bij iBood tot middernacht:
Onkyo Bluray met 2.1 set voor 449,95
•Type: DV-BD507 + HTX-22HD
PriceX heeft de Panasonic SC-PTX60EG-K voor 245,-
Ook dit is een 2.1 set
Kijk eens naar de topicwaarschuwing
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 23-11-2009 10:48 ]
Tesla Model 3 RWD (2023)
Het leuke van dit setje is dat je vanwege de aansluitingen er zeer makkelijk een 5.1 setje van kan maken. 
Onky HTX-22HD
Onky HTX-22HD
For dedicated home cinema fans, purchasing an optional, add-on package of centre-speaker and two rear surround speakers can transform the HTX-22HD into a fully-fledged 5.1 system – all the necessary speaker terminals are already located at the rear of the main unit.
Z-machine OriginID: JaccoW
Logitech Harmony 555 - € 39,00 bij expert (geldig tot 28-11-2009)
http://webshop.expert.nl/...oires/logitech-harmony555
http://webshop.expert.nl/...oires/logitech-harmony555
Spaar door en koop een wacom, ik heb ooit eens een lidl versie geprobeerd. Die ligt nu ergens in een kast. Het was in 1 woord waardeloos.RudiD schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:26:
Ik zat in het lidl foldertje te kijken en kwam http://www.lidl.nl/cps/rd..._nl/hs.xsl/index_9411.htm tegen is dit wat qua prijs/kwaliteit ? of kan ik toch beter wat meer centjes erin stoppen en voor een wacom gaan ?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Anoniem: 268098
Ik heb eergister een Medion Akoya E7330 D (md 8335) Gekocht voor €299 bij de ALdi. Nou zit er Vista op en heb W7 besteld via hun 20 euro, heeft iemand ervaring hoelang dit duurt voordat je daadwerkelijk de dvd binnen hebt?
Hoe is de kwaliteit over het algemeen met monitoren van Medion? ik ben erg geinteresseerd naar deze >
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF03.SHTML
Trouwens dit is wel de juiste topic hiervoor neem ik aan? Want het heette eerst goedkope aldi/lidle producten
Nee Hier moet je zijn...
Hoe is de kwaliteit over het algemeen met monitoren van Medion? ik ben erg geinteresseerd naar deze >
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF03.SHTML
Trouwens dit is wel de juiste topic hiervoor neem ik aan? Want het heette eerst goedkope aldi/lidle producten
Nee Hier moet je zijn...
[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 04-12-2009 15:58 ]
Je moet daarvoor hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1335021/.
Staat er ook duidelijk boven dat er geen pc of monitors mogen worden behandeld hier.
Staat er ook duidelijk boven dat er geen pc of monitors mogen worden behandeld hier.
Maar is geen Audio en HiFi lijkt me........
(niet voor niets is de naam veranderd)
(niet voor niets is de naam veranderd)
Anoniem: 268098
Sorry dan, ik ben van link naar link gegaaan en gelijk naar de laatste page, dus had het over het hoofd gezien. Thnx iig voor de juiste link jongensZidane007nl schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:02:
Je moet daarvoor hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1335021/.
@ Alki : Het gaat om de intel quad 2,5 ghz. Die van 600 was de i5 processor.
Vandaag bij 1DAYFLY Jamo A 402 HCS 22 voor €325,-. Weet niet of het een goede prijs is, kan bijna geen vergelijkende prijzen vinden op internet.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Ik vind de 5.1 variant interessanter, alleen zit ik te zoeken naar reviews van zowel de losse speakers als de reciever... maar kan weinig meer vinden behalve specs...
Ik heb deze review gevonden op hifi.nl (http://www.hifi.nl/recens...Kijken_en_Luisteren_.html), weliswaar andere speakers (ik denk de voorganger), maar wel dezelfde versterker. Op hifi.nl zijn ze er wel over te spreken, de prijs is wel goed geloof ik.
Toch jammer dat er weinig reviews te vinden zijn. Lastige keuze omdat je hem niet kan luisteren.
Toch jammer dat er weinig reviews te vinden zijn. Lastige keuze omdat je hem niet kan luisteren.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Aan andere kant is prijs misschien wel zo gunstig dat je hem, mocht het niks zijn, voor een leuk bedrag weer kwijtkan via marktplaats...
Die speakerset in de review is volgens mij van een lager type A102 > A402
Die speakerset in de review is volgens mij van een lager type A102 > A402
[ Voor 22% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 06-12-2009 18:41 ]
Ja klopt, is de A102 nog steeds verkrijgbaar? Is de 402 niet gewoon de opvolger? Als de 102 goed klinkt, kun je er toch wel van uit gaan dat de 402 niet veel slechter is. In de review van hifi.nl zijn ze wel te spreken over de 102.
Voor hoeveel zou hij nog op marktplaats gaan schat je?
Voor hoeveel zou hij nog op marktplaats gaan schat je?
Tesla Model 3 RWD (2023)
Mooie 2.1 set op Just247: Onkyo HTX 22HD voor 249 incl.
Laagste prijs via kieskeurig is 295,-
Link naar Onkyo website
Link naar Onkyo website
Anoniem: 201582
http://www.aanbiedingskna...D=368947103&m4n_aid=10963
249 eurotjes.Jamo surroundset S 506 HCS3
Ook een geweldig geluid in huis?
Met meer dan 750 watt muziek power heeft dit suroundset van Jamo een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding zonder compromissen te doen in het design of geluid.
U zult zich verbazen over de geluidskwaliteit!
Inclusief verzendkosten!
Crap, nu al uitverkocht, jammer, was een erg mooi setje, had hier op mijn kamer heel mooi gestaan
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nee dat is/lijkt me de stereo variant. Die andere is de HCS (home cinema system?) variant.
Twijfel twijfel, wel goede prijs!Yippie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:39:
Mooie 2.1 set op Just247: Onkyo HTX 22HD voor 249 incl.
Link naar Onkyo website
Tesla Model 3 RWD (2023)
FOKA in Rotterdam verkoopt de Marantz SR-6004 voor 699 euro. Die prijs staat niet op het web, maar als je even belt kun je het controleren. Dat is 300 euro onder de prijs die bij alle andere winkels in het land geldt.
Mooie AV-receiver, prettig vermogen, ondersteunt alle nieuwe formaten en heeft als leuke gadget een bluetooth-unit voor A2DP, zodat je 'm draadloos met je laptop/iphone of whatever kunt koppelen. Werkt goed!
Mooie AV-receiver, prettig vermogen, ondersteunt alle nieuwe formaten en heeft als leuke gadget een bluetooth-unit voor A2DP, zodat je 'm draadloos met je laptop/iphone of whatever kunt koppelen. Werkt goed!
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Bij iBood momenteel de Onkyo TX-SR577 7.1 Home Theatre Receiver met Jamo A402 HCS5 Design Speakerset

Voor €538,90 euro (incl verzenden)
Als je de speakers en de receiver los haalt, ben je €888 euro kwijt.

Voor €538,90 euro (incl verzenden)
Als je de speakers en de receiver los haalt, ben je €888 euro kwijt.
Ik heb nu een paar weken de A407 binnen en moet zeggen dat, hoewel ik volwaardige voorluidsprekers heb, ik zeer tevreden ben over het geluid. Op de sub kan alles worden ingesteld en ook de center doet zijn werk goed. Alleen de kleinere speakers (waar er in de bovenstaande opstelling 4 van zijn) kunnen me niet echt overtuigen, zowel in laag (uiteraard) maar ook in het hoog niet...
Hoe zou je de prijs/kwaliteit verhouding inschatten?DayteX schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:31:
Ik heb nu een paar weken de A407 binnen en moet zeggen dat, hoewel ik volwaardige voorluidsprekers heb, ik zeer tevreden ben over het geluid. Op de sub kan alles worden ingesteld en ook de center doet zijn werk goed. Alleen de kleinere speakers (waar er in de bovenstaande opstelling 4 van zijn) kunnen me niet echt overtuigen, zowel in laag (uiteraard) maar ook in het hoog niet...
Je mening komt ongeveer overeen met wat ik op avforums las:
Zijn er nog meer mensen met ervaringen met een dergelijke combinatie? Soortgelijke onkyo/jamo sets staan vaak op ibood maar ik twijfel telkens vanwege het gebrek aan reviews van met name de speakerset.Bright/clinical refers to amps and speakers that have a bias toward the top end. They are detailed, but at the expense of depth.
Soms lijkt het wel of ze enkele review-loze sets speciaal hebben ontworpen om via dagdealsites als deze te verkopen.
Zelf hou ik van een vol helder geluid met veel bas, maar het is moeilijk om dat te beoordelen bij een set als deze die je niet even kan gaan beluisteren voor je 'm aanschaft... Maar afgaande op de reviews is dit dus niet echt iets voor mij.
[ Voor 65% gewijzigd door JasperE op 21-12-2009 01:41 ]
Het is voor mij moeilijk om een goed oordeel over bovenstaande set te geven. De prijs kwaliteit verhouding is in mijn ogen een beetje ongunstig. Zo zou in mijn geval de 407 overal geprijsd staan over de 1000 euro en dat zou ik er zelf niet voor over hebben gehad. Voor dat geld is er beters te krijgen. Echter kon ik de set nieuw, wegens een fout in de winkel, voor €300 euro kopenJasperE schreef op maandag 21 december 2009 @ 01:11:
[...]
Hoe zou je de prijs/kwaliteit verhouding inschatten?
Je mening komt ongeveer overeen met wat ik op avforums las:
[...]

De center is dan wel weer zeer goed in balans en ook flink qua gewicht en afwerking. De afwerking van de gehele set is wel weer schitterend en de speakers hebben een ingetogen 'chique' styling met chromen afwerking aan de randen en zware aluminium (geen plastic) hoeken.
Of het nu wel of geen goede deal is? Voor dat budget (incl receiver) is er moeilijk beters te vinden. Toch zou ik zelf mogelijk iets meer uitgeven voor een energy take classic of een Mordaunt Short setje. Wellicht ga je dan wel significant meer kwijt zijn omdat je ook nog rekening moet houden met de aanschaf van kabels en bevestigingsbeugels (beide hier bijgeleverd). Maar nog eens, mocht je echt naar iets op zoek zijn rond dit budget dan kan je met deze aanbieding niet veel beters vinden. De adviesprijs voor deze speakers vind ik persoonlijk wel te hoog.
Anoniem: 85511
Ik was op zoek naar een leuke instapset en had de iBood aanbieding gemist. Ik heb uiteindelijk de Pioneer VSX-817-S bij 1DayFly gekocht voor € 179,99. Deze wordt daar nu niet meer aangeboden.
Daarbij vond ik een wat oudere set: Jamo E310 PDD

Deze set is nu bij Megapool te koop voor slechts € 77,00 incl. verzenden. Ik heb 'm vandaag ontvangen dus kan bevestigen dat het klopt
Volgens mij is dit een erg scherpe prijs, ik kan geen recente prijzen meer vinden maar de set heeft in het verleden volgens mij een paar honderd euro gekost. Als je op de Megapool website zoekt op JAMO vind je nog een aantal andere (oudere) producten tegen scherpe prijzen.

Deze set is nu bij Megapool te koop voor slechts € 77,00 incl. verzenden. Ik heb 'm vandaag ontvangen dus kan bevestigen dat het klopt
Anoniem: 63975
Heb je 'm al aangesloten? ben wel benieuwd hoe deze set klinkt.Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:
[afbeelding]
Ik heb de versterker nog niet binnen, dus helaas. Verder kom ik van een Creative 5.1 setje aan mijn PC, dus ik verwacht niet dat mijn oordeel veel waarde heeft..Anoniem: 63975 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:22:
[...]
Heb je 'm al aangesloten? ben wel benieuwd hoe deze set klinkt.
Ik hoop wel dat je rekening hebt gehouden met het feit dat die sub van Jamo in die set passief is, en m.a.w. dus versterking nodig heeft. De subwoofer uitgang op je pioneer versterker is niet versterkt... Je zal dus een oplossing moeten zoeken in de verbinding met je frontspeakers. Hoop maar dat je die aansluitingen achterop hebtAnoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:
Ik was op zoek naar een leuke instapset en had de iBood aanbieding gemist. Ik heb uiteindelijk de Pioneer VSX-817-S bij 1DayFly gekocht voor € 179,99. Deze wordt daar nu niet meer aangeboden.
[afbeelding]
Deze set is nu bij Megapool te koop voor slechts € 77,00 incl. verzenden. Ik heb 'm vandaag ontvangen dus kan bevestigen dat het kloptVolgens mij is dit een erg scherpe prijs, ik kan geen recente prijzen meer vinden maar de set heeft in het verleden volgens mij een paar honderd euro gekost. Als je op de Megapool website zoekt op JAMO vind je nog een aantal andere (oudere) producten tegen scherpe prijzen.
Er zit een 220V aansluiting op de sub, heb ik dan nog een andere versterker nodig? Ik kan de Pioneer nog cancellen...DayteX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:01:
[...]
Ik hoop wel dat je rekening hebt gehouden met het feit dat die sub van Jamo in die set passief is, en m.a.w. dus versterking nodig heeft. De subwoofer uitgang op je pioneer versterker is niet versterkt... Je zal dus een oplossing moeten zoeken in de verbinding met je frontspeakers. Hoop maar dat je die aansluitingen achterop hebt
De receiver "verwacht" een versterkte subwoofer welke normaal met één (of dubbele) cinch aangesloten wordt. De subwoofer die jij hebt is echter passief en werkt dus met gewoon speakerdraad en moet door de receiver worden versterkt. Dit is een mooi topci met een zelfde geval. Daar staat ook waar je subwoofer aan moet voldoen om aangesloten te kunnen worden, dus qua ingangen.Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:39:
[...]
Er zit een 220V aansluiting op de sub, heb ik dan nog een andere versterker nodig? Ik kan de Pioneer nog cancellen...
Maar ik zou eerder de set hebben gecancelled, want daar ligt het "probleem" en niet bij de receiver. Want alle receivers hebben veelal een actieve subwoofer uitgang.
Je bedoelt 'alle receivers hebben veelal een passieve subwoofer uitgang' ?FeaR1986 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:44:
[...]
De receiver "verwacht" een versterkte subwoofer welke normaal met één (of dubbele) cinch aangesloten wordt. De subwoofer die jij hebt is echter passief en werkt dus met gewoon speakerdraad en moet door de receiver worden versterkt. Dit is een mooi topci met een zelfde geval. Daar staat ook waar je subwoofer aan moet voldoen om aangesloten te kunnen worden, dus qua ingangen.
Maar ik zou eerder de set hebben gecancelled, want daar ligt het "probleem" en niet bij de receiver. Want alle receivers hebben veelal een actieve subwoofer uitgang.
Mja, dat ookDayteX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:47:
[...]
Je bedoelt 'alle receivers hebben veelal een passieve subwoofer uitgang' ?
Maar als die subwoofer dan die aansluiting niet heeft dan gaat het weer niet werken. Dus vandaar dat ik die 5.1 set had gecancelled. Want een passieve subwoofer direct op een receiver aansluiten op een speakeruitgang gaat volgens mij niet goed...
Dat weet ik ook niet. Maar op drie sites staat dat het om een passieve sub gaat
Zou het anders persoonlijk ook niet weten. Of die sites hebben de info fout van mekaar gekopieerd... Daarnaast is 73 euro wel erg weinig voor een set inclusief Actieve Sub...
Op Kieskeurig staan wat reviews en daarin worden andere recievers genoemd, misschien kun je daar wat meer info uit halen.
Hier
Hier
Iemand daar roept dat hij het setje gebruik icm een marantz sr 4200, maar die heeft volgens mij ook alleen een onversterkte sub-uitgang: http://www.marantz.com/p_...582&continent=AM&single=1 . Misschien toch een foutje in de omschrijving? Ze hebben daar bij Megapool ook twee nog goedkopere Jamo setjes, maar daar staat wel 'actieve sub' bij in de beschrijving.
Hier trouwens een site waarin de specs aangeven dat ie een actieve sub zou hebben:
http://www.commentcamarch...dd-speaker-package-cherry
Hier trouwens een site waarin de specs aangeven dat ie een actieve sub zou hebben:
http://www.commentcamarch...dd-speaker-package-cherry
Voor de liefhebber(s):

De achterkant.
Waarom deze zo goedkoop is: ik vermoed vervallen voorraad/model dat al heel lang van de markt is. Zal op een gegeven moment toch gedumpt moeten worden

De achterkant.
Waarom deze zo goedkoop is: ik vermoed vervallen voorraad/model dat al heel lang van de markt is. Zal op een gegeven moment toch gedumpt moeten worden
Bij de Kruidvat: Hiteker Blu-ray inclusief USB aansluiting voor 99 euro.
http://internetvoordeel.k...pageProduct&ProdID=68175&
Ik neem aan dat het deze:http://www.hiteker.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=41&category_id=25&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 is
http://internetvoordeel.k...pageProduct&ProdID=68175&
Ik neem aan dat het deze:http://www.hiteker.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=41&category_id=25&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 is
[ Voor 55% gewijzigd door teacher op 30-12-2009 01:56 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Huh wat? Ondergrens van 45Hz van die subwoofer? Mag dat dan wel subwoofer heten ipv veredelde centrale bass weergave ipv sublaag? 75hz van de surround speakers dus de crossover op 120Hz.. auw.kaajee schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:53:
Zo ver hoef je het niet te zoeken:![]()
van dit/ons eigen prachtige forum
(actief dus)
Ik zou Fear19xx zijn advies volgen en de speakerset cancellen. Shit, de boekplank speakers van de slaapkamer hier gaat lager... Maargoed, 77 Euro, je kan geen wonderen verwachten.
hij staat verkeerd ingesteldAnoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:29:
Voor de liefhebber(s):
[afbeelding]
De achterkant.
[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2009 01:04 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Duidelijk een actieve subAnoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:29:
Voor de liefhebber(s):
[afbeelding]
De achterkant.

Wise enough to play the fool
Dan neem ik mijn woorden terug dat het lastig is om het setje aan te sluiten. Zoals gezegd gewoon een actieve sub en dus een kwestie van een mono-cinch kabel er tussen en gaan. Of aan één kant stereo zodat je wat meer dB hebt.Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:29:
Voor de liefhebber(s):
[afbeelding]
De achterkant.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: voor €77,- is het wel een heel leuk setje natuurlijk. Maar aan andere kant van de andere kant kan je voor €200,- (of iets meer) ook een complete 5.1 set van Pioneer, Mordaunt Short of Canton kopen. Maar het is maar wat je zelf wilt natuurlijkChevy454 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:53:
[...]
Ik zou Fear zijn advies volgen en de speakerset cancellen. Shit, de boekplank speakers van de slaapkamer hier gaat lager... Maargoed, 77 Euro, je kan geen wonderen verwachten.
offtopic:
Nog maar 9 maanden en dan is het gewoon FeaR, mits die user tot die tijd inactief is
Nog maar 9 maanden en dan is het gewoon FeaR, mits die user tot die tijd inactief is
Bij correct in Rotterdam: Sony HT-DDWG800 voor euro 279,-
Goedkoopste op internet was euro 316,-
koopje dus voor deze super set!
Goedkoopste op internet was euro 316,-
koopje dus voor deze super set!
Als je moet kiezen tussen geen geluid of wat geluid dan is de keuze makkelijk jaFeaR1986 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 04:24:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: voor €77,- is het wel een heel leuk setje natuurlijk.
Het is maar net wat je wilt. Misschien ben ik wel te kritisch, ik stond voor de keuze om voor 300 euro een Canton 5.1 set te kopen of 2 KEF iQ30's. Ik ben voor de KEF's gegaan zonder spijt. Nu, voor 77 euro die set. Het zal wel leuk zijn voor wat simpel amusement icm gamen en flink wat bier denk ikMaar aan andere kant van de andere kant kan je voor €200,- (of iets meer) ook een complete 5.1 set van Pioneer, Mordaunt Short of Canton kopen. Maar het is maar wat je zelf wilt natuurlijk
offtopic:
Nog maar 9 maanden
offtopic:
Kloontjes zijn niet toegestaan
offtopic:
en dan is het gewoon FeaR, mits die user tot die tijd inactief is
offtopic:
Ik word nu al bang
Ik word nu al bang
[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2009 13:15 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik vind het in ieder geval een erg mooie set om te zien. Ik heb nu alles aangesloten op een Logitech Z-640 set en daar ben ik redelijk tevreden over, dus ik kan me niet voorstellen dat deze set mij tegen gaat vallen. Daarnaast heeft deze set destijds schijnbaar rond de 300 euro gekost (dat vind ik hier op GoT) en op Kieskeurig zijn de recensies ook goed. Ik kan ze helaas deze week nog niet aansluiten, maar dat komt nog wel
Op 1dayfly staan momenteel weer de HDMI kabels in aanbieding.
http://www.1dayfly.nl/index.asp
* Chevy454 heeft meteen maar 4 kabels besteld... Waarschijnlijk te weinig
Andere user wordt dan op -1 gezet zodat het geen clone isChevy454 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:15:
[...]
offtopic:

No way dat die kabels in de winkel een adviesprijs hebben van €49,90-. Maar voor dat geld is het wel leuk om te proberen. Zijn ook mensen die kopen een Onkyo receiver om te leren dat het niet is wat ze willenChevy454 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:40:
Maar heb je vier kabels besteld of vier setjes? Want in het laatste geval moet je er toch wel genoeg hebben
Is die Jamo set een aanrader voor die 77 euro? Ik zoek nog iets ter vervanging van een Z2300. Wil graag films kijken en muziek luisteren. Belangrijkste is dat het zuiver klinkt en de bass enigzins strak is en niet te overheersend. Of kan ik dan beter kijken voor een stereo setupje met betere speakers?
De wijzen komen uit het Oosten!
Een kabel is een kabel. Je krijgt dan artifacts als het niet goed is. Gewoon proberen.FeaR1986 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:58:
No way dat die kabels in de winkel een adviesprijs hebben van €49,90-. Maar voor dat geld is het wel leuk om te proberen.
Maar bij Foka wou men mij een HDMI kabel van 50 euro aansmeren.. Dus ja... iets met marges enzo
Ach, ik heb al gekkere stunts gedaan. Je weet op welk forum je moet kijkenZijn ook mensen die kopen een Onkyo receiver om te leren dat het niet is wat ze willen
Maar de 606 staat op het punt te vervangen te worden

Maar dan moeten die RS8 speakers er wel niet komen

ik heb nu al 7 HDMI kabels in gebruik en heb nog tekortMaar heb je vier kabels besteld of vier setjes? Want in het laatste geval moet je er toch wel genoeg hebben
Beter een goede stereo setup dan een matige surround setup.NoepZor schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:07:
Is die Jamo set een aanrader voor die 77 euro? Ik zoek nog iets ter vervanging van een Z2300. Wil graag films kijken en muziek luisteren. Belangrijkste is dat het zuiver klinkt en de bass enigzins strak is en niet te overheersend. Of kan ik dan beter kijken voor een stereo setupje met betere speakers?
[ Voor 31% gewijzigd door Chevy454 op 30-12-2009 17:36 ]
Hoeveel beter gaan 2 stereospeakers zijn dan? Ik heb nu een Z2300 waarvan 1 satteliet niet super meer is. Liefst heb ik 2 boekenplank speakers, die zijn makkelijk "weg te werken". Als iemand hiervoor een goede aanbieding weet, gaarne dan kan ik het eens bekijken.
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik haal ze bij de Action voor 2,99 prima HDMI kabels, heb er 4 stuks in gebruik.Syn3rgi schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:42:
Hier heb je ook nog HDMI kabels
http://www.allekabels.nl/na/0/1302/HDMI-Kabel-**AKTIE**.html
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Wilde ik ook doen.... waren ze op, net op de dag dat ik mijn ouders zover kreeg over te stappen van scart naar hdmi en hun oude dvd speler te upgraden...
Uiteindelijk voor 10 euro kabeltje gehaald bij de kruidvat... nadat een verkoper van de harense smit eerst hetzelfde soort kabel voor 25 euro en ook een duurdere, die mooier beeld gaf volgens de verkoper... voor 50 euro.... wilde aansmeren.
Uiteindelijk voor 10 euro kabeltje gehaald bij de kruidvat... nadat een verkoper van de harense smit eerst hetzelfde soort kabel voor 25 euro en ook een duurdere, die mooier beeld gaf volgens de verkoper... voor 50 euro.... wilde aansmeren.
Zo was van het weekend bij Ibood hdmi 1.4 kabels in de aanbieding en volgens de tekst die er bij stond getypt zouden het ook echt 1.4 kabels zijn (ethernet en nog wat extra dingen)Chevy454 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:40:
Ik werk hier zelf met een hdmi 1.3 kabel (2meter) van onder de 5 euro en die doet het ook prima
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
1.4 had toch andere connectoren?klaasbram schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:08:
Zo was van het weekend bij Ibood hdmi 1.4 kabels in de aanbieding en volgens de tekst die er bij stond getypt zouden het ook echt 1.4 kabels zijn (ethernet en nog wat extra dingen)
Volgens mij waren de connectoren hetzelfde, maar zijn er verschillende soorten kabels met HDMI 1.4.
Zou anders ook wel lullig zijn als je met je redelijk nieuwe receiver en andere apparatuur met HDMI 1.3 aansluitingen niets meer zou kunnen.HDMI Licensing LLC bericht dat er na de introductie van HDMI 1.4 in totaal vijf verschillende kabels beschikbaar zullen zijn. De standaard kabel ondersteunt signalen met een maximale resolutie van 1080i en een frequentie van 60 Hz. Deze kabel zal in de nieuwe versie ook verkrijgbaar zijn met de eerder genoemde additionele Ethernet connectiviteit.
Zelfde connectoren maar ondersteund onder andere:
# HEC (HDMI Customer Ethernet Channel) functie
# ARC (Audio Return Channel) functie
# ACE (Automatic Content Enhancement) functie
# Ondersteunt toekomstige technologieën: Deep Color, 3D videobeelden, Ethernet en resoluties van 4096 x 2160 pixels
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ik heb van de aldi de SilverCrest Bluetooth Car Radio en twee weken heeft hij het goed gedaan maar sinds vandaag is het volume ineens LAAG.
Op zich zeer tevreden hierover, bellen via bluetooth werkt zonder problemen, al geeft mijn HTC Hero wel aan dat er een connectie probleem is doet hij het super. De meesten hebben niet eens door dat ik via de autoradio praat!
Op zich zeer tevreden hierover, bellen via bluetooth werkt zonder problemen, al geeft mijn HTC Hero wel aan dat er een connectie probleem is doet hij het super. De meesten hebben niet eens door dat ik via de autoradio praat!
[ Voor 53% gewijzigd door Dreanor op 08-01-2010 23:02 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Er zit vast wel ergens een reset knopje op dat ding, die al eens geprobeerd?
(hier is dit topic eigenlijk niet voor)
Sssst niks zeggen, zal mijn post aanpassen.kaajee schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:57:
Er zit vast wel ergens een reset knopje op dat ding, die al eens geprobeerd?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
[pardon, offtopic]
[ Voor 93% gewijzigd door yohan op 23-01-2010 16:31 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Let op:
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...
Let op! Alleen audio en hifi aanbiedingen, dus geen beeld / pc / game spul...