Toon posts:

nieuw gamer systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuw systeem, een systeem waarmee ik high end games kan spelen.
Nu heb ik een bepaald bugget rond de 800 Euro.

Nu heb ik zelf dit systeem gevonden:

http://www.alternate.nl/h...=Keuzehulp&type=pcsystems

of:

http://www.alternate.nl/h...=Keuzehulp&type=pcsystems

Ik weet niet welke van deze beter is, maar ik denk de 840.
Maar misschien weet iemand van jullie wel een systeem wat aan mijn eisen voldoet. En aangezien deze alleen maar doelen op high end gaming zal dit wel niet zo moeilijk zijn.

Als jullie suggesties hebben hoor ik ze graag.

MvG

Erik

Verwijderd

Drie topics dus...

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
1 Topic tegelijk met dezelfde vraag is genoeg hoor!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

je zegt het al zelf, het zal niet moeilijk zijn, minder moeilijk in ieder geval om een gesloten topic te begrijpen.

2995 euro heb je een leuke bij Media Markt........Acer Extreme

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Wat hierboven al gezegd wordt. Dit hoort in beginsel in het CSL forum, maar daar zijn dit soort topics niet de bedoeling. Uiteraard is het SF forum dan geen alternatief. Slotje dus.
Thandor schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:10:
Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn eigenlijk niet toegestaan op GoT, derhalve zal ik het topic sluiten. Zie het CSL Beleid en/of de CSL FAQ voor meer hierover. In de laatste staat ook een link naar HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?, een howto die van pas kan komen :). Uiteindelijk is het allemaal even uitzoek werk (lezen van benchmarks, reviews en ervaringen) om vervolgens zelf de keuze te maken :).

[ Voor 62% gewijzigd door Rukapul op 24-08-2008 18:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.