Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
tja dat is lastig, misschien moet het naar drie, maar wat denk je zelf wat er gebeurt als jij op "C" gaat zoeken?
Ja, ik ga natuurlijk niet alleen op C zoekenOp woensdag 21 februari 2001 15:28 schreef collin het volgende:
tja dat is lastig, misschien moet het naar drie, maar wat denk je zelf wat er gebeurt als jij op "C" gaat zoeken?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Wat ik ook vervelend is, dat de search de recente topics niet bovenaan zet, de dingen staan door elkaar :'(:'(:'(:'(:'(
Dit maakt de search erg onaantrekkelijk.(moet soms 10 jaar zoeken om een topic te vinden :(:(:(
)
Dit maakt de search erg onaantrekkelijk.(moet soms 10 jaar zoeken om een topic te vinden :(:(:(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Aangezien in deze draad al een linkje is gegeven naar een andere draad met dezelfde strekking. Mag hier van mij best wel een slotje op.
(Hoe noemen ze zoiets {lobby}:))
(Hoe noemen ze zoiets {lobby}:))
Sorteerfuntie nog niet ontdekt?Op woensdag 21 februari 2001 17:35 schreef FrankGuthrie het volgende:
Wat ik ook vervelend is, dat de search de recente topics niet bovenaan zet, de dingen staan door elkaar :'(:'(:'(:'(:'(
Dit maakt de search erg onaantrekkelijk.(moet soms 10 jaar zoeken om een topic te vinden :(:(:()
gevonden, thanks, keek er niet echt naar.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1