Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer een week mijn N78 en ik moet zeggen, mooi toestel maar wel erg wennen aan zo'n Symbian-ding. Maar goed, dat zal vast wel gaan lukken......als ik hem ooit weer aan de praat krijg :'(
Het volgende is gebeurt: ik kreeg een sms van Nokia dat ik mijn toestel kon updaten naar versie 12.042. Ik wilde dat doen via de N-series PC-suite en de usb-kabel, netjes alle aanwijzingen gevolgd en de software werd gedownload. Kijk ik op een gegeven moment op mijn pc, zie ik in het scherm van de PC-suite staan: connection with phone lost. De kabel is er absoluut niet uitgeweest en de accu was ook vol!! Ik moest de accu eruit halen en vervolgens terugplaatsen en alles opnieuw doen. Maar wat ik ook doe, de software word niet ge-update en, erger nog, mijn telefoon start niet meer!!!! Het enige wat er nu nog gebeurt, is dat hij even aangaat, er is dan echter niks te zien op het scherm, en na een minuut ofzo gaat-ie weer uit......Ik heb al een hard reset geprobeerd (groene toets, "*" en 3 ingedrukt houden tijdens inschakelen, toch?) maar ook dan geen enkel resultaat. Wat nu????

Ander puntje is stof in het scherm. Ik heb nu al een behoorlijke hoeveelheid stof in de rechter bovenhoek van het scherm zitten. Iemand enig idee hoe dat komt??

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 23-08-2008 23:09 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de N78 is er Nokia N78, vast en zeker kun je daar nuttige informatie vinden. Als het ding echt kapot is gegaan tijdens de firmware update, dan zou het wel eens een garantiegevalletje kunnen worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
In dat gedeelte heb ik al zitten zoeken met de zoekfunctie maar nog geen oplossing gevonden. Ik denk dat het dus een ritje gaat worden naar een Care Point.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:50:
Voor de N78 is er Nokia N78, vast en zeker kun je daar nuttige informatie vinden. Als het ding echt kapot is gegaan tijdens de firmware update, dan zou het wel eens een garantiegevalletje kunnen worden.
Niet alles hoeft in de grote topics, deze topicstart is uitgebreid genoeg om als topic te kunnen blijven bestaan. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 13:51
Weet je zeker dat het 12.042 is en niet 12.046?
042 heb ik nog nooit van gehoord namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
stijnos1991 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:23:
Weet je zeker dat het 12.042 is en niet 12.046?
042 heb ik nog nooit van gehoord namelijk.
Inderdaad, ik bedoel 12.046, fypetoutje.

Tot nog toe is mijn toestel nog steeds niet tot leven gekomen, accu is er inmiddels al uren uitgeweest maar dat heeft niet geholpen (na terugplaatsen uiteraard..... 8) ). Van de week maar ff kijken of ik naar een CarePoint kan want dit gaat niks meer worden, vrees ik. Gelukkig heb ik m'n 6233 nog, dus geheel verstoken van contact ben ik niet :)

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:24:
[...]

Niet alles hoeft in de grote topics, deze topicstart is uitgebreid genoeg om als topic te kunnen blijven bestaan. :Y)
Dat grote topic is wel erg mooi, met een hoop info op 1 plek. Maar ook weer met wel erg veel info op 1 plek, wat het bijhouden van reacties wat lastiger maakt. Bedankt dat deze topic op zichzelf mag blijven staan!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, eind goed al goed! Bij het Care Point is mijn telefoontje weer gereanimeerd en voorzien van de laatste update. Tevens het stof uit de rechterbovenhoek verwijderd en een nieuw achterklepje gekregen omdat bij mij dat ó zó onhandige klepverwijderpieletje al afgebroken was.
Nog even vwb dat stof: dat kwam omdat ik mijn telefoon in mijn broekzak draag en daar verzameld zich altijd alle stof......volgens de leuke jongedame aldaar. Leuk verhaal natuurlijk, maar mijn 6233 woont al twee jaar daar en heeft nog helemaal geen stof achter het schermpje zitten. Ik verwacht dus ook weer snel stof achter het scherm van de N78 te zien. Tenzij er de een of andere afdichting bij het luidsprekergat ontbrak en die nu stiekem erin gezet is......jullie horen nog wel hoe dat verder gaat!!
Pagina: 1