Goeie aanbieding Scheer & Foppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.007 views

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Goeieavond Tweakers,

Vanmiddag zag ik in de folder een aanbieding van een Packard Bell laptop voor 399 euro. De specificaties ogen op het eerste gezicht aardig, maar ik was benieuwd wat jullie oordeel hierover is...

Het gaat om de volgende laptop:

Packard Bell EasyNote MX37 V055

- Processor: Intel® Celeron® Dual Core T1400 Processor 1.73 GHz
- Gewicht: 2,9 kg
- Geheugen: 2048 MB
- Draadloze netwerkkaart: ja
- Harddisk: 160 GB
- Beeldscherm: 15.4" Diamond View breedbeeld
- CD-/DVD-Rewriter: DVD+/-R/RW Double Layer
- Netwerkkaart: ja
- Geluidskaart: onboard
- Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Basic SP1 (NL/ENG)
- Videokaart: 256 MB shared SiS Mirage 3+
- Nummeriek toetsenbord

Voor de prijs van 399 euro.De laptop gebruik ik voornamelijk voor mijn studie, daarnaast heb ik een prima desktop PC waar ik uitgebreid mee game en gebruik als entertainmentsysteem. Deze laptop is dus puur bedoeld voor Office, internet, muziek onderweg en op z'n tijd een spel.

Goeie prijs of slechte koop?

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Domweg een topic openen met de vraag of een bepaald systeem en/of notebook goed is.
Oeps, lees net dat dit niet is toegestaan :o Valt dit topic wel onder een ander subforum?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:25
Als je een betrouwbare laptop wil, zou ik geen Packard Bell kopen. De kwaliteit van die dingen is nogal mager.

De videokaart is ook erg slecht, dus een spel gaat waarschijnlijk niet eens draaien.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

schraagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:22:
Oeps, lees net dat dit niet is toegestaan :o Valt dit topic wel onder een ander subforum?
Nope. "Is dit goed" of "welke moet ik kopen"-topics zijn over het algemeen niet de bedoeling op GoT, omdat je met een beetje eigen inzet zelf de beslissing kan nemen. Zie bijvoorbeeld ook de [NBBG] Basis Notebook - juli 2008 voor vergelijkingsmateriaal. Verder is het aan de moderators of crew, je kan hen vragen of het mag, en waar het hoort :)

Om je toch op weg te helpen: voor internetten, officewerk e.d. is deze goed genoeg, maar wel zwaar en langzaam. Spelletjes kun je vergeten, spelen welke jonger dan 5 jaar oud zijn, die zullen niet vooruit te branden zijn. Of de laptop goedkoop is? Ik zou het er niet voor betalen, dan zou ik liever een EEE PC, MSI Wind of Acer Aspire one nemen, stuk lichter en net zo functioneel :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 21-08-2008 23:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:40
Voordat dit gelockt wordt wil ik toch zeggen dat office 2007 zelfs mogelijk kan zijn met dit ding. HEb zelf een centrino (enkel) 1,66 en die werkt daar ook perfect mee, met de helft minder geheugen. Zoals gezegd is dit echter een een niet zo stevige laptop en moet je er voorzichtig mee omgaan. €399 is niet veel en als je deze laptop laat vallen is dat zo, koop je nu een veel duurdere laptop en molesteer je die dan is de schade veel aanzienlijker. Uiteindelijk zal jij toch de beslissing moeten nemen, niemand kan dat voor jou doen. Zoals ook al gezegd, als je hem gaat gebruiken om "portable" te zijn, dan zou ik voor een msi Wind (clone), Acer aspire one, EEE PC laptop gaan.

Verwijderd

€399 is niet veel en als je deze laptop laat vallen is dat zo, koop je nu een veel duurdere laptop en molesteer je die dan is de schade veel aanzienlijker
dus ik rij in een fiat panda uit 1999
heb een computer van 8 jaar oud gister gekocht
en mijn tv is nog zwart en wit.......

ik mag aannemen dat je toch wel iets voorzichtiger omgaat met iets van 1000 euro dan of van 400 euro. Natuurlijk is een ongeluk zo gebeurd, maar iets kopen met een gedachte dat het minder erg is wanneer ht kapot gaat.....
Hopelijk is de topic openervoorzichtig genoeg met zijn spullen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Zoals gambieter al aangaf zijn dit soort topics niet toegestaan. De aanbieding zelf is al een tijd geleden gemeld in het topic dat we daar voor hebben:

[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5

Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.