Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Context Menu Editor gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Hoi,

Vaak stop ik tooltjes die ik met bestandjes gebruik in Windows' context menu, en haal ik ze weer weg als ik ze een poosje niet gebruik.

Dit kan via de registry editor of met .reg bestandjes, bijvoorbeeld:
code:
1
2
[HKEY_CLASSES_ROOT\AVIFile\shell\VirtualDub32\command]
@="d:\\Software\\Video\\VirtualDub\\VirtualDub.exe \"%1\""

Nu zoek ik een tooltje die dat makkelijk kan doen. Dat contextmenu veranderen, misschien wat uitgebreider met volgorde en icoontjes ofzo. Er zijn een hoop tooltjes te vinden door te googlen op "Context Menu Editor", maar alles wat ik tegenkom kan alleen items bekijken en verwijderen. Ik kan me niet voorstellen dat niemand op het idee is gekomen de mogelijkheid te geven dingen toe te voegen of aan te passen.

Heeft iemand toevallig een dergelijk tooltje (gezien)?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Misschien is Mmm wat voor je.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Zijn er zat met die ideeen, maar of ze dat ook gratis willen weggeven?
http://shell-context-menu.qarchive.org/

http://www.context-menu.c...enu_never_was_easier.html

:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 13:05 ]

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Bedankt voor de tip, die kende ik nog niet! Maar het is een permanent-in-het-geheugen tooltje om zelf dingen op te lossen en dat is niet echt wat ik zoek.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:01:
Zijn er zat met die ideeen, maar of ze dat ook gratis willen weggeven?
True. Als Windows en Linux gebruiker verbaas ik me toch afentoe dat zelfs de kleinste dingetjes vaak commercieel worden ingezet bij Windows. Sommige 'bedrijfjes' durven zelfs 100 dollar te vragen voor iets wat met notepad en regedit te fixen is! (Ok behalve submenu's dan afaik.) Ik zocht voor iets voor de makkelijkheid maar als het zo moet doe ik het liever zelf. :P

Bedankt voor de links!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)