[Idee?] GoT Kalender

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ik zat net even te denken aan alle door GoT georganizeerde activiteiten van de laatste tijd. Denk maar eens aan de Pannenkoeken meet, Neobahamuth's BBQ en TF2 weekend. Ik bedacht me dat we mischien een GoT-calender kunnen opzetten om deze activiteiten kenbaar te maken aan de rest. Zo kunnen mensen een idee krijgen van wat er allemaal op de planning staat.

Ik kan alleen niet bepalen of dit interresant is, aangezien sommige events wellicht bescheiden willen blijven. Daarom even een topic om te kijken of er hiervoor uberhaupt interesse is.

Een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je bedoelt gehost op GoT, want dacht dat iemand (Erkens ofzo) een meeting website had gemaakt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Helaas heb ik die site nog niet gezien. Maar wellicht een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

BtM: Dat is meer een iets om met elkaar een meeting te plannen, dan een centraal overzicht van data volgens mij.. En ik geloof dat de ts toch meer doelt op een community-initiatief dan iets wat door t.net gemaakt is :) .

edit:
De site, overigens: http://www.meeting-manager.nl/

[ Voor 12% gewijzigd door JHS op 20-08-2008 16:51 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Oh, dacht dat er ook een overzicht met bestaande activiteiten op stond :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Ik ben héérlijk onduidelijk zo te zien. Maar mij leek het juist een leuke optie om als community zoiets te hebben, maar wel beheerd door GoT. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht krijgen van topics die gekoppeld zijn aan events die de topic-contributors hebben aangemaakt.

Bijvoorbeeld: Je start een topic over een game. Mensen vinden het leuk en willen op zich wel een GoT-user meet houden daarvoor. Die topic kan dan in een kalender komen zodat andere gebruikers, die minder bekend zijn met de game en/of de topic, meer interesse kunne krijgen.

Ik snap namelijk dat sommige topics die storm lopen (World of Warcraft bijvoorbeeld) minder interessant zijn voor sommige users, maar die kunnen wellicht wél geinterseerd zijn in een meet.

Dat was een beetje mijn idee.

• DeX
Schop met een paar voorbeelden:
Motor - GoT Najaarsrit
Tweakmeat v8 zoetermeer
Het grote Golfsport topic + GoT-Open 2008
[Single Malt Whisky] Drink je dat? Wat? Favorieten? - Deel 3

Wellicht zou het systeem zo kunnen werken dat gebruikers een Mod tippen over de vaste data van de meet. Als de mods deze dan goedkeuren komt het in de kalender te staan. Zo houden de moderators controle over welke meets public worden en welke niet.

hier word wel gesproken over een dergelijke functie in React.

[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 21-08-2008 08:07 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JHS schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:51:
En ik geloof dat de ts toch meer doelt op een community-initiatief dan iets wat door t.net gemaakt is :) .
afaik had ik die meeting-manager gemaakt _als_ community-initiatief en is niet door t.net gemaakt, iig ik heb niemand van t.net eraan zien devven. (nee, ik heb er ook tijdens werktijd niet aan zitten devven ;) )
BtM909 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:52:
Oh, dacht dat er ook een overzicht met bestaande activiteiten op stond :)
Er staat ook een overzicht met "meetings" op, alleen niet specifiek voor GoT (hoewel dergelijke overzichtjes nog steeds op mijn "todo"-lijst staan :P

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

Erkens schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:20:
[...] afaik had ik die meeting-manager gemaakt _als_ community-initiatief en is niet door t.net gemaakt
Ik doelde op de opmerking van BtM: "Je bedoelt gehost op GoT" ;) .
[...] Er staat ook een overzicht met "meetings" op, alleen niet specifiek voor GoT (hoewel dergelijke overzichtjes nog steeds op mijn "todo"-lijst staan :P
Als er een overzichtje met data voor GoT bijstaat zou dat natuurlijk wel precies zijn wat de TS bedoeld :) .

DM!

• DeX
Erkens schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:20:

[...]

Er staat ook een overzicht met "meetings" op, alleen niet specifiek voor GoT (hoewel dergelijke overzichtjes nog steeds op mijn "todo"-lijst staan :P
JHS schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:41:
[...]
Ik doelde op de opmerking van BtM: "Je bedoelt gehost op GoT" ;) .

[...]
Als er een overzichtje met data voor GoT bijstaat zou dat natuurlijk wel precies zijn wat de TS bedoeld :) .
Dus er staat wel iets dergelijks op de planning?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DeX schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:17:
Dus er staat wel iets dergelijks op de planning?
Ehm, die meeting-manager van mij is een prive project en heeft verder niets met T.net te maken, anders dan dat ik het origineel gemaakt heb voor gebruik op GoT (toen was ik overigens ook geen devver hier) ;)

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
Erkens schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

Ehm, die meeting-manager van mij is een prive project en heeft verder niets met T.net te maken, anders dan dat ik het origineel gemaakt heb voor gebruik op GoT (toen was ik overigens ook geen devver hier) ;)
offtopic:
Open-Source? Ik zoek dit! Sluit echt geheel naadloos aan op mijn wensen.. :D

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

the-edge schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:22:
[...]

offtopic:
Open-Source? Ik zoek dit! Sluit echt geheel naadloos aan op mijn wensen.. :D
offtopic:
Nee, daar begin ik niet aan. Het kan gebruikt worden op mijn site en anders niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het zou ook wel leuk zijn om andere events op de kalender te zetten. ICT evenementen (Apple's WWDC's, Technet dagen etc), Tweakers mijlpalen (x jarig bestaan etc), meets, releases van games etc etc. Ik zie er wel wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 14:38
Interessant idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Of we gebruiken de calendar functionaleit van React :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 16:34

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Het is toch niet zo moeilijk om alles in http://www.google.com/calendar te zetten en deze dan openbaar te maken?

Dat is als alternatief voor een eigen kalender devven.

[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 26-08-2008 09:32 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

BtM909 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:30:
offtopic:
Het zou kunnen, dat hij bijv. zichtbaar is voor de bepaalde forums, en dat je daarin dan alleen de juiste evenementen ziet.
(dus niet de W&G WEB 2.0 devvers meeting in PRG)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

BtM909 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:30:
offtopic:
Die is al een tijdje zeer vakkundig door crisp de nek om gedraait :P

[persoonlijke titel]Maargoed, het is an sich wel een tof idee, maarja, tis nie alsof we daar gebrek aan hebben, gebrek aan uren in een dag is eerder een probleem :X[/persoonlijke titel]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Erkens schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

Eeuh ... heb je die Meeting-Manager vandaag toevallig vakkundig de nek omgedraaid, óf is het gewoon een tijdelijke storing ??

We hadden er nog een lopend item in gepland staan (Motor - GoT Najaarsrit), vandaar m'n vraagje ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wimmel_1 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:09:
[...]

Eeuh ... heb je die Meeting-Manager vandaag toevallig vakkundig de nek omgedraaid, óf is het gewoon een tijdelijke storing ??

We hadden er nog een lopend item in gepland staan (Motor - GoT Najaarsrit), vandaar m'n vraagje ;)
Mijn server ligt momenteel thuis dood te wezen, ik hoop hem morgen weer opnieuw geinstalleerd te hebben zodat hij terug naar het datacenter kan :)
Pagina: 1