Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik zit te dubben voor een nieuwe monitor. nu heb ik er al 1 gezien en daar zijn dan weer 2versies van

de: Samsung T200 en Samsung T200HD

je kunt het natuurlijk al raden. de 2e is Full HD en een stuk duurder zon 100euro
die 100 euro heb ik er wel voor over maar nu komt het

de T200 heeft een Response Time van 2ms.
de T200HD heeft een Response van 5ms.

en ik wil er graag spelletjes mee spelen weet niet of HDMI nog verdere invloed heeft om mijn response tijd.

ik wil namelijk niet dat ik met een scherm van 330 opgescheept zit waar ik me de heletijd aan zon vallende ster effect zit te ergen.

en hoe kun je die T200HD dan aan sluiten? Ik neem aan dat het wel via HDMI kan of niet ?

alle hulp is welkom

Alvast bedankt!

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt beter in Videokaarten & Beeldschermen gaan kijken, maar begin dan met **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Verder is er ook LCD, Plasma, Projectie & Recording, daar kun je goed terecht voor de HDMI informatie. Verder is het gewoon een zaak van zelf aan de slag gaan via de zoekfunctie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
whoeps heb ik zo slecht gezocht dan :-X

ik heb heel die videokaarten en monitoren topic niet eens gezien en heb er nog speciaal naar gekeken :P dit is te erg

My Bad

[ Voor 55% gewijzigd door Proxx op 19-08-2008 15:51 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum, volgende keer beter opletten dus ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.