Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gistereavond toch nog tijd gehad voor 1 potje met winst....gelukkig...het begint close te wordne ik sta op 79...de nummer 9 ook....en de nummers 7 en 8 hebben beiden 80 punten....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisterenavond weer gewonnen...het ging goed...

Aan het einde van de wedstrijd zei de commentator nog, when the canucks keep playing like this they will be running for a playoff spot.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:32

Player1S

Probably out in the dark

Gister me eerste Hattrick gemaakt! Weer 30G erbij.
Ook gepromoveerd naar de 2e line. Team lijkt ook beter te draaien. 5 wins op rij al weer terwijl ze daarvoor zowat alleen maar verloren.

Moet wel zeggen dat er enorm simpele achievements in zitten. Zit al op 160G en dan heb ik nog nieteens een filmpje geupload of een foto toegevoegd aan mijn spelers kaart (vanavond ff doen).
Als ik dan kijk naar NBA Live 09, zitten daar juist weer onmogelijke achievements in.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geweldig hoe in dit spel het ene moment alles mee zit en het volgende moment niks lijkt te lukken.

Gister eerst paar wedstrijdjes in Be a Pro. Eerst tegen de Red Wings, 7-2 gewonnen. Direct de faceoff gewonnen, goed vrijgestaan en gescoord na 30 seconden.
Daarna een wedstrijd tegen Tampa Bay (qua winst gelijk aan Detroit, beide met 15+ overwinningen). 3-1 verloren.

Daarna paar potjes tegen kameraad. Laatste 2 waren east allstars tegen west allstars. Eerste win ik 4-1 de 2e wint hij 5-2.
Ook had ik vaak de meeste schoten op doel maar stond de goalie net goed....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

L1nt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:57:
Geweldig hoe in dit spel het ene moment alles mee zit en het volgende moment niks lijkt te lukken.

Gister eerst paar wedstrijdjes in Be a Pro. Eerst tegen de Red Wings, 7-2 gewonnen. Direct de faceoff gewonnen, goed vrijgestaan en gescoord na 30 seconden.
Daarna een wedstrijd tegen Tampa Bay (qua winst gelijk aan Detroit, beide met 15+ overwinningen). 3-1 verloren.

Daarna paar potjes tegen kameraad. Laatste 2 waren east allstars tegen west allstars. Eerste win ik 4-1 de 2e wint hij 5-2.
Ook had ik vaak de meeste schoten op doel maar stond de goalie net goed....
Net als in het echie! Het ene moment winnen de Penguins met 7-1 van de Islanders om nog geen week later kansloos met 6-2 onderuit te gaan tegen een ander achterhoedeteam. Maakt het een stuk leuker naar mijn mening.

Zelf kom ik maar niet uit de AHL vandaan. Heb daarin nu geloof ik 16 wedstrijden gespeeld en 8 goals en 6 assists. Geen al te slecht gemiddelde al zeg ik het zelf, maar ik vermoed dat ik straks wel weer naar de tweede lijn wordt gegooid :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zit al in de NHL op de eerste lijn. Speel wel op rookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah, ik op all-star. Default niveau is pro, ik zit er een hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gaat lekker!
2 laatste potjes ook gewonnen, en mede doordat mijn concurenten punten lieten liggen sta ik ineens 6e in de conference, en 2e in de division. Calgary heeft bij mij al een playoff spot gepakt....

Mijn speler staat nu ook in de top 5 met punten....echt ongeloofelijk.
Zoals de vorige mensen al zeiden als het soms meezit dan scoor je zo makkelijk...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sterker nog, gister 2 wedstrijden achter elkaar tegen dezelfde. Eerst uit dan thuis. Uit verloren, thuis 4-1 gewonnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
In february komt er een patch, dit stond op easportsworld.com
The NHL Development Team has been working hard creating a patch to address the current attribute glitch along with making other gameplay improvements.

At this time the goal is to have the patch released sometime in February following adequate testing and normal submission procedures.

More information on the details of the patch will be released as the testing and submission process continues.

NHL Development Team

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

OVer welke glitch gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een manier te zijn om je online BAP speler overal 99 attributes te geven.

Verder vandaag aan mijn 5e offline BAP seizoen begonnen. Bijgetekend bij de Rangers en ik mag vol trots de letter "C" op mijn jersey naaien. 8)

Ik ga komend seizoen wel met sliders op superstar niveau spelen omdat ik de game te gemakkelijk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36
Eh, ligt het aan mij of is NHL 09 op de PC superbrak? Graphics uit de 90s lijkt het wel :?

Even wat meer research gedaan. Blijkbaar zijn de console versies WEL goed en is NHL 09 voor de PC gewoon NHL 2005 ofzo met wat geupdate rosters en menus. Wow, wat een teleurstelling. Het ziet er echt mooi uit voor de PS3 en XBOX maar wat slecht voor PC zeg.

EA :N :(

[ Voor 60% gewijzigd door Daan op 18-01-2009 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de PC versie al jaren een ondergeschoven kindje. Sinds de Skill-Stick zijn intrede heeft gedaan is de PC versie 2e rangs. Jammer maar helaas want de game is gewoon verslavend. Misschien tijd voor een console Daan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Ik heb een PS2, maar speel eigenlijk niet genoeg games op de console dus het is me de investering niet waard op dit moment :P

Wist niet dat EA Sports NHL niet echt meer ontwikkelde voor de PC, dus was voor mij een flinke teleurstelling.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:12:
[...]

Er schijnt een manier te zijn om je online BAP speler overal 99 attributes te geven.

Verder vandaag aan mijn 5e offline BAP seizoen begonnen. Bijgetekend bij de Rangers en ik mag vol trots de letter "C" op mijn jersey naaien. 8)

Ik ga komend seizoen wel met sliders op superstar niveau spelen omdat ik de game te gemakkelijk ga vinden.
Als je nu op pro speelt zou ik toch eerst voor allstar gaan. Allstar is moeilijk zat hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij zijn alle pc sportgames minder grafisch gezien....

Ik speelde vorige keer bij iemand op de pc en pes / fifa zagen er allemaal minder uit dan op de xbox/ps

Er schijnen ook bepaalde scorings glitches te zijn, die ea wil gaan verhelpen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ik schommel nu een beetje tussen de 1st en 2nd line. Ben hard op weg naar de allstar game. Ben benieuwt of ik erin kom :)
Is dat eigenlijk mogelijk? Lijkt me wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

L1nt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:02:
ik schommel nu een beetje tussen de 1st en 2nd line. Ben hard op weg naar de allstar game. Ben benieuwt of ik erin kom :)
Is dat eigenlijk mogelijk? Lijkt me wel toch?
Kan zeker, maar als je schommelt tussen eerste en tweede line vraag ik me af of je stats genoeg zijn om de allstar game te halen.

Zelf zit ik nog in de AHL. Net weer teruggezet naar de tweede line terwijl ik nagenoeg 1 op 1 loop in punten. 17 wedstrijden 16 punten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stats hebben er niet zoveel mee te maken voor de All-Star game. Volgens mij wordt er meer gekeken naar je overall rating. In het 1e seizoen NHL (pre-patch) stond ik 1e genoteerd in goals maar ben niet uitgenodigd. Pas vanaf mijn 2e seizoen was ik uitgenodigd voor de All-Star game en dan speel je gewoon in de 4e rij. Je krijgt wel je normale ijstijd, daar niet van.

Vicarious, dat heen en weer schommelen kan er in de AHL wel mee te maken hebben. Het schijnt zo te zijn dat je pas uitgenodigd wordt voor de NHL wanneer je alle ratings in 1 game A+ hebt. Tip voor een goede teamplayrating is bij een penalty kill gewoon die puck vanuit je defensive zone weg te jassen. Gewoon een wilde ram naar de overkant en die rating schiet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:55:
Stats hebben er niet zoveel mee te maken voor de All-Star game. Volgens mij wordt er meer gekeken naar je overall rating. In het 1e seizoen NHL (pre-patch) stond ik 1e genoteerd in goals maar ben niet uitgenodigd. Pas vanaf mijn 2e seizoen was ik uitgenodigd voor de All-Star game en dan speel je gewoon in de 4e rij. Je krijgt wel je normale ijstijd, daar niet van.

Vicarious, dat heen en weer schommelen kan er in de AHL wel mee te maken hebben. Het schijnt zo te zijn dat je pas uitgenodigd wordt voor de NHL wanneer je alle ratings in 1 game A+ hebt. Tip voor een goede teamplayrating is bij een penalty kill gewoon die puck vanuit je defensive zone weg te jassen. Gewoon een wilde ram naar de overkant en die rating schiet omhoog.
Goede tip! Positioning haal ik meestal A+ of A, moet ik hem dan wel ff op A+ halen in die wedstrijd dan. Waar heb je deze info vandaan trouwens? Dat je alles 1x A+ moet halen in 1 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:38:
[...]

Goede tip! Positioning haal ik meestal A+ of A, moet ik hem dan wel ff op A+ halen in die wedstrijd dan. Waar heb je deze info vandaan trouwens? Dat je alles 1x A+ moet halen in 1 game?
NHL09 forum van EA. Maar of het waar is is een 2e. Het duurde bij mij ook 23 wedstrijden voordat ik opgeroepen werd door Buffalo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah ok, maar na 17 wedstrijden op line 2 ga ik dat dus al niet halen. Minimaal heb ik dan al 4 wedstrijden nodig om weer naar line 1 te komen, als ik dat al haal :P Nouja, zo makkelijk geven we niet op. Als ik het maar haal in mn eerste seizoen. AHL is toch een stuk minder leuk dan NHL. Ik wil Crosby ondersteboven rammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Toch maar een PS3 gekocht (niet alleen voor NHL09 hoor ;)).

Moet nog heel erg wennen aan de besturing enzo, maar heb in mijn 2e wedstrijdje eindelijk een goal kunnen scoren *D Anyway, dat Be A Pro spreekt me wel heel erg aan, lijkt me erg cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
moehahahaha
Afgelopen weekend met 1-2 verloren van de avalanche...
Daarna de 'wild' verslagen...
en als klap op de vuurpijl ook de penguins verslagen...kwam met 1-0 achter....daarna 1-1....2-1 achter....2e periode..nog 1 minuut te gaan...ik haal uit en de puck schiet er snoeihard in.....
3e periode met een verse start...(2-2)...uiteindelijk met 2-4 gewonnen...

Ik sta nu 6e met mn team in de conference...2e in de divisie...
Calgary / red wings / penguins / rangers zijn inmiddels geplaatst voor de playoffs...

Nog 4 potjes te gaan....

Mijn speler staat inmiddels 5e in de rankings met punten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat voor positie en player type heb je ook alweer? Ik heb een right wing sniper trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik ben een centre - playmaker...

Dat type leek me het leukst bij aanvang...
Kwa stats/goals had ik beter voor een offensive winger kunnen gaan...

[ Voor 73% gewijzigd door Wii4all op 20-01-2009 15:04 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mmm wederom gepromoveerd naar de 1ste line. Ben helaas niet uitgenodigd voor de allstar game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Eindelijk speel ik nu een aantal wedstrijden achter elkaar in de eerste linie..

ongeloofelijk...ik ben volgens mij op een hotstreak..
Win gisterenavond 2 potten achter elkaar met 5-1....

De eerste playoff wedstrijd moet ik tegen de buffalo sabres volgens mij....
Mijn speler is inmiddels naar de 2e plek in de algemene ranklijst gestegen in punten...

Op naar de stanley cup ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik speel telkens paar geweldige wedstrijden op de 2e line en vervolgens een paar mindere wedstrijden op de 1ste line te hebben :S
Best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met mn sniper gaat het niet zo heel geweldig, maar met de power forward die ik maar weer eens uit de kast heb getrokken gaat het fantastisch. Ik ben daarvoor wel iets anders gaan spelen.

Ik ben voor een power forward gegaan omdat die ook defensief wat meer kan (schoten blokken, dikke bodychecks uitdelen om de puck terug te veroveren). Dat scheelt al een boel tegengoals als ik op het ijs sta, want als ik zelf de puck heb scoort de tegenstander niet (jaja, Cruijff heeft zelfs verstand van ijshockey :D ).

Verder ben ik naar de center-positie verhuisd zodat ik zelf de faceoffs kan doen. Nu heeft een power forward helaas maar een faceoff rating van 75, maar aangezien ik in de rest van de defensive skills (waarvan de belangrijkste voor mij checking is) genoeg punten heb, kan ik deze vrij eenvoudig upgraden naar minimaal 80.

Een tweede voordeel van de center positie is dat je lekker het net kan 'crashen'. Met de sniper vroeg ik als we enigszins in de buurt kwamen van de goal altijd de puck met 'call for pass' en schoot ik op doel. Erg doeltreffend was dat niet, gezien mijn schotpercentage van 5%. Nu ga ik dichtbij het net staan en wacht ik tot mijn medespelers hem uit eigen beweging passen. Vaak gaat daar een circus aan passes vooraf dat soms fout gaat, maar soms ook wordt de verdediging behoorlijk opengespeeld. Meestal hoef ik hem er dan alleen maar in te pissen. Als ik met een sniper in de buurt van de goal kwam werd ik meteen weggebeukt, maar met deze power forward heb ik meer balance en puck control dus ik ram er gewoon doorheen :D

So far: 6 gespeeld, 6 goals en 2 assists. Zit nu op de tweede lijn, maar met een paar wedstrijdjes zou de eerste line wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik moet trouwens niet tegen de sbres maar tegen de nashville predators....
Eerste pot gewonnen met 1-0....was een zware pot...

Vooruitzicht is niet al te best....mocht ik deze ronde doorkomen dan moet ik waarschijnlijk tegen de red wings....

Mn ratings de afgelopen pot waren niet best....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:18:
Ik moet trouwens niet tegen de sbres maar tegen de nashville predators....
Eerste pot gewonnen met 1-0....was een zware pot...

Vooruitzicht is niet al te best....mocht ik deze ronde doorkomen dan moet ik waarschijnlijk tegen de red wings....

Mn ratings de afgelopen pot waren niet best....
Pfoeh... als je tegen de Wings speelt: ga vooral in de passing lanes liggen. Ze passen erg veel en dat moet je zien te voorkomen. Verder doen ze veel deflections: er gaat er eentje bij het net staan wachten (meestal Holmstrom), iemand anders schiet van afstand en degene bij het net tikt hem er vanuit het schot of vanuit de rebound in. Je moet dus OF een heel wijde verdediging spelen waarbij de verdedigers op de huid worden gezeten zodat ze niet kunnen schieten van afstand, of je moet steeds die gozer bij het net weg (laten) beuken. Helaas heb je geen invloed op de strategy van de coach, dus kijk even van tevoren met welke strategy hij speelt en pas daarop je spel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Thnx! ik zal het onthouden/gebruiken.

Ik speel heel goed samen met nr 22 van de canucks demitra....ik pass hij scoort laatste wedstrijden ging dat supergoed...daarom hoop ik dat ik door mn stats niet ineens in de 2e linie terecht kom.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Assists zijn ook punten hoor, dus dat zou goed moeten komen. Demitra is wel lekker om mee samen te spelen, hij is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:22:
Thnx! ik zal het onthouden/gebruiken.

Ik speel heel goed samen met nr 22 van de canucks demitra....ik pass hij scoort laatste wedstrijden ging dat supergoed...daarom hoop ik dat ik door mn stats niet ineens in de 2e linie terecht kom.
Nr. 22 van de Canucks is Daniel Sedin. Demitra is #38.
Dit is IRL, maar in de game zal het niet anders zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij heb je gelijk...
Sedin speelt links en demitra rechts..
Ik centre...

ik wilde zelf 22 maar die had sedin al, nu speel ik met 24 :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:27:
Volgens mij heb je gelijk...
Sedin speelt links en demitra rechts..
Ik centre...

ik wilde zelf 22 maar die had sedin al, nu speel ik met 24 :)
Hordichuk heeft normaal #24. Dat was dus geen probleem?

Geen idee hoe dat gaat in het spel, maar normaal gesproken wordt de jongste speler gevraagd zijn nummer te wijzigen als er een speler met hetzelfde nummer naar een team komt.

Was bij Sundin ook toen hij afgelopen december bij de Canucks kwam. Toen moest Brown zijn #13 inruilen voor een #15.

[/Canucks fan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@daan that explains ;)
Nummer 24 was vrij om te kiezen voor mij...zal vanavond eens kijken of die hordiuck erbij zit.

Daan goed nieuws...gisteren heb ik de predators uit de playoffs geknikkerd.

Nu wachten niet de redwings maar de blackhawks op mij...

Nog een verassing aan mijn kant van de playoff tree... de flames zijn eruit geknikkerd door de coyotes....

Halve conference finale ziet er als volgt uit:
redwings - coyotes
Blackhawks - canucks

Andere conference weet ik niet uit mijn hoofd...ik weet wel dat de ducks eruit zijn en de rangers...

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 27-01-2009 09:16 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah, de tegenstanders worden wel gekruist inderdaad. Ik weet niet of dit wel goed nieuws voor je is, Chicago heeft veel snelheid met Toews, Kane en Havlat onder anderen. Succes ermee iig, we horen wel of je het gehaald hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil jullie even wijzen op de aanwezigheid van Jason Rupert, een NHL Gameplay Developer, op de EA Sports NHL forums die op dit moment de code voor de gameplay doorneemt en in een thread de verschillende attributes en sliders uitlegt. Voor een deel is de code terug te voeren op NHL2001 en doen sommige attributes helemaal niks voor een menselijke speler. Zeer informatief voor je BAP speler.

http://forums.ea.com/mboa...?threadID=482146&tstart=0
http://forums.ea.com/mboa...D=484594&start=0&tstart=0

Oh ja, volgens hem speel je op par met de CPU AI op het All-Star niveau.

Edit:

deze is ook leuk betreffende equipment.

http://www.eashlforum.com/forum/view_eashlequipment1.htm

Jason "redshirt" Rupert zegt wel dat de invloeden van de sterren minder worden naarmate je speler beter wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Leuke thread :) flink aan het lezen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ga het ook zeker lezen, bedankt voor de tip!
Wel grappig/goed dat die developers in die fora rondhangen, al is het maar dat ze gewoon info posten en niet reageren ;)

Update over mijn playoffs...

Het lijkt erop alsof de weg vrij is gemaakt naar de stanley cup finale...
Gisteren de blackhawks verslagen...de laatste pot walste ik over ze heen met 4-0....ze hadden niks in te brengen mede doordat het potje ervoor en in het begin van het laatste potje een goeie speler geblesseerd uitviel....

Maar goed...de coyotes hebben dus geheel onverwacht de redwings naar huis gestuurd...ze wonnen met 2-1 in de playoffs.

Nu moet ik in de conference final tegen de coyotes...en aan de andere kant moeten de trashers tegen de senators...

Ongeloofelijk...alle echt goeie teams liggen eruit..
de leafs...de rangers...de devils...de penquins...de ducks..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wii4all schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:54:
Ga het ook zeker lezen, bedankt voor de tip!
Wel grappig/goed dat die developers in die fora rondhangen, al is het maar dat ze gewoon info posten en niet reageren ;)

Update over mijn playoffs...

Het lijkt erop alsof de weg vrij is gemaakt naar de stanley cup finale...
Gisteren de blackhawks verslagen...de laatste pot walste ik over ze heen met 4-0....ze hadden niks in te brengen mede doordat het potje ervoor en in het begin van het laatste potje een goeie speler geblesseerd uitviel....

Maar goed...de coyotes hebben dus geheel onverwacht de redwings naar huis gestuurd...ze wonnen met 2-1 in de playoffs.

Nu moet ik in de conference final tegen de coyotes...en aan de andere kant moeten de trashers tegen de senators...

Ongeloofelijk...alle echt goeie teams liggen eruit..
de leafs...de rangers...de devils...de penquins...de ducks..
Leafs zijn waardeloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
2 seizoenen terug waren ze nog top ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Conference final gewonnen van de coyotes...
Was moeilijker dan verwacht....

Stanley cup playoff tegen de senators, eerste pot met 3-2 gewonnen...
Mijn speler is nu playoff leader in punten.

Gaat echt lekker nu....
hopelijk vanavond de eerste stanley cup pakken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Senators zijn makkelijk als je hun eerste lijn onder controle kan houden :D Succes met het winnen van je eerste Stanley Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wii4all schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:19:
2 seizoenen terug waren ze nog top ;)
Da's het mooie aan ijshockey. 2004 wonnen de Tampa Bay Lightning nog de Stanley Cup, check voor de gein nu eens waar ze staan ;) Zoveel spannender dan bijvoorbeeld de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vicarious schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:13:
[...]

Da's het mooie aan ijshockey. 2004 wonnen de Tampa Bay Lightning nog de Stanley Cup, check voor de gein nu eens waar ze staan ;) Zoveel spannender dan bijvoorbeeld de eredivisie.
De meeste sporten in Amerika hebben ook een budget cap. Enige uitzondering is Honkbal.
Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om een topploeg samen te stellen tenzij opeens alle talenten perse voor jou willen spelen en genoegen nemen met minder salaris. De kans daarop is nihil.
Wordt tijd dat we dat ook in het voetbal krijgen. Kunnen we als Nederlandse teams enigsinds meedoen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

L1nt schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:50:
[...]

De meeste sporten in Amerika hebben ook een budget cap. Enige uitzondering is Honkbal.
Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om een topploeg samen te stellen tenzij opeens alle talenten perse voor jou willen spelen en genoegen nemen met minder salaris. De kans daarop is nihil.
Wordt tijd dat we dat ook in het voetbal krijgen. Kunnen we als Nederlandse teams enigsinds meedoen in Europa.
Krijg je in Europa nooit voor elkaar. Ten eerste EU-regels, ten tweede krijg je nooit alle bonden bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren de cup gewonnen samen met nog een 3-tal awards....

Nieuw seizoen begonnen...

Kon ik kiezen om 3 jaar te verlengen bij de canucks..
Of 3 jaar bij - trashers / canadiens / capitals...

Dus ik denk nou mooi ik verleng bij de canucks...
Begint het seizoen wordt ik ineens verkocht aan de canadiens....:(
Was wel minder zeg...

Dus ik begin bij de canadiens..

Eerste pot scoor ik 2 keer en heb 1 assist...ratings A+ / A- / A

Wordt ik ineens naar de 2e linie gezet...

Maar goed...we gaan gewoon stug verder...

Had nog een aardige goal:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/3561335

[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 01-02-2009 09:48 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh btw, ben met mijn powerforward na 15 games in de AHL gepromoveerd naar de NHL. Daarin ben ik na 5 games gepromoveerd naar line 2, maar het gaat niet al te best nu. Ik haal matige grades doordat ik veel turnovers heb, en dat komt weer doordat mn ventje als power forward gewoon tergend langzaam is vergeleken met de rest. In de AHL schaatste je iedereen voorbij, maar in de NHL kom je niet zo makkelijk voorbij aan Joe Thornton :D

Gelukkig maken mijn teamgenootjes, en dan met name de Kosytsin (ofzoiets) broertjes en Alexei Kovalev af en toe nog een goaltje, waardoor ik wel regelmatig win, maar ik vermoed dat ik binnenkort terug naar de derde line mag. Wel vind ik het in de NHL een stuk leuker dan in de AHL. Ik ken de spelers ineens weer :D

edit: speel bij de Canadiens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
vicarious, join the club, ik zit daar nu ook ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Niemand meer bezig?

Keer trouwens vanmiddag op espn america...

Dallas stars hebben gisteren in eigen huis de rangers vernederd met 10-2....ongeloofelijk zeg...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox heeft het begeven vorige week. RROD.

En ik ben aan het wachten op de nieuwe patch. Voorlopig ga ik me bezig houden met Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wii4all schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:16:
Niemand meer bezig?

Dallas stars hebben gisteren in eigen huis de rangers vernederd met 10-2....ongeloofelijk zeg...
Hehe als je weet hoe zwak de Stars het seizoen begonnen zijn is dat des te knapper. Ze klimmen langzamerhand weer op naar een playoff spot.

Ik speel de laatste tijd door tijdgebrek wat minder, dus niet echt updates. Sinds de laatste 2 wedstrijden gespeeld, 1x gescoord daarin en niet van line veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier liep ik dit weekend tegen aan:
http://www.easportsworld.com/en_US/photo/3696230

Geen goal, terwijl de puck echt ver genoeg over de lijn was. Hebben ze bij fifa ook nog steeds last van dacht ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bizar, nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wii4all schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:16:
Niemand meer bezig?

Madden '09 heeft momenteel mijn aandacht.
Moet nog steeds mijn seizoen afmaken. Gelukkig is zo'n NFL seizoen een stuk korter (16 games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:24:
[...]

Madden '09 heeft momenteel mijn aandacht.
Moet nog steeds mijn seizoen afmaken. Gelukkig is zo'n NFL seizoen een stuk korter (16 games)
Daar duren de individuele wedstrijden zo ontiechelijk lang ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

dat is ook weer zo. ben bijna 1 uur bezig met een wedstrijd van 5 minuten per quarter......Superstar modus gaat wel sneller, daar speel je niet de gehele tijd. Sinds gister heeft fallout 3 mijn aandacht weer....NHL komt binnenkort weer aan de beurt....Eerst 10.000G halen. Nog 1080 te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zondag weer een paar wedstrijdjes gespeeld. Ik maakte een paar (lompe) assists en ben zelfs gepromoveerd naar line 1. Wel grappig: eerst had ik moeite om in de NHL te komen, zelfs met goede statistieken, en nu ik er met deze power forward ben word ik als middelmatig presterende rookie boven Saku Koivu op line 1 van de Canadiens gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mijn speler blijft maar een rating van 79 halen ondanks dat ik toch al een paar punten improved heb....

Iemand nog tips?

Met de canadiens gaat het zozo...dan verlies ik weer, dan win ik weer, we schommelen rond de 6e plaats.
Ik weet wel dat het scoren/assists me bij de canucks me beter afging...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat patch 1.02 uit is. Hoe ervaren de PS3 bezitters de game na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
nog niet gedownload.

eens kijken dalijk.

mmm op het ea forum is niet iedereen even blij:
http://forums.ea.com/mboa...=493516&start=45&tstart=0

maar goed je hebt altijd voor en tegenstanders..

wat ik gek vind.
Op i-net staan nergens de changes...
Ze bieden wel de patch aan maar zonder info.

[ Voor 76% gewijzigd door Wii4all op 18-02-2009 21:07 ]

Burp

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren 1 potje met de patch gespeeld dit is wat mij opviel:

- Veel sneller penalties voor crosschecking/ interference (je kon voorheen soms nog wel iemand een beuk geven, nu krijg je wat sneller een penalty tegen)
- Ik heb meer het gevoel alsof je op ijs staat (geen idee hoe dit komt, misschien lijkt het maar zo)

Kwa schoten en passen is mij nog niet zoveel opgevallen...

Een dingetje aan de CPU, deze hield de puck nu tijdens een penalty wat langer vats achter de goal om vervolgens de puck 'terug te leggen'. Het leek wel alsof hij er meer over nadacht waar hij hem heen ging spelen.

Maarja, naar 1 potje...wie weet kom ik er nog meer tegen...

Wel een grappige opmerking gehoord die ik daarvoor nooit hoorde..
Iemand van de rangers schoot op goal...hij zat niet waarna hij een opmerking kreeg in de trand van: 'he's getting paid to make goals'

Burp

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben benieuwd... moet hem ook nog downloaden. Wanneer kwam hij precies uit dan? Heb afgelopen zondag namelijk nog online gespeeld en ik hoefde alleen een roster update te downloaden.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:21:
Ik ben benieuwd... moet hem ook nog downloaden. Wanneer kwam hij precies uit dan? Heb afgelopen zondag namelijk nog online gespeeld en ik hoefde alleen een roster update te downloaden.
Ik geloof dat de patch sinds afgelopen zondag voor de PS3 bezitter beschikbaar is. XBOX360 zal nog even duren ivm Microsoft Quality Conrol of zoiets.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah, ik las al op dat forum idd dat Xbox 360 bezitters de patch nog niet hadden, nu weet ik ook waarom. Thanx voor de info. Vanavond ff testen met die nieuwe patch. Zo te zien is het wel een verbetering. Ik erger me altijd dood aan die gasten die de hele wedstrijd lang alleen maar aan het checken en trippen zijn. Nu komen ze daar niet meer mee weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch wel een stuk lastiger na de nieuwe patch..
cpu verdedigers lijken beter...je kan er moeilijker langs...

Checken is soms klote...je heb altijd wel van die keren dat je de rechterstick ff op en neer doet...nu heb je dan heel snel een penalty te pakken....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wii4all schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:29:
Toch wel een stuk lastiger na de nieuwe patch..
cpu verdedigers lijken beter...je kan er moeilijker langs...

Checken is soms klote...je heb altijd wel van die keren dat je de rechterstick ff op en neer doet...nu heb je dan heel snel een penalty te pakken....
Vooral dat laatste vind ik irritant. In de volgende versie moeten ze dat ECHT veranderen. Gewoon de check op een andere knop dan de rechter analoge stick en er is geen probleem.

Voor de rest toch wel een verbetering. Met name het feit dat de goalie niet meer zo onrealistisch goed is dat hij een slap shot van 100 mph van 5 meter afstand in de kruising gewoon stopt bevalt me erg goed. Verder zouden veel glitch goals (die mij toch al nooit lukten) nu ook verdwenen moeten zijn.

Al met al wel een verbetering, al is het wel even wennen. Vooral online is dat irritant, wedstrijden zitten nu echt vol met penalties.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grrrr gister weer een paar potjes gedaan maar kon opeens niet meer winnen.
Was nog wel naar de 1ste line verplaatst (alweer) maar echt slecht sindsdien, het hele team.

1 game hadden we nog wel gewonnen, 4 goals door Carter (boston bruins). Gozer scoort nauwelijks en toen....
echter daarna echt bagger. Waren wel steeds beter maar scoorden niet. En die Theodore van de Capitals, wat een goalie. Bruins ONMIDDELIJK HALEN DIE GAST!!!
2 wedstrijden, overtime + penalties en op Penalties verloren. 1 wedstrijd echt in de laatste minuut nog even een tegengoal!!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ghehe ik speelde gister 2 wedstrijden. In die 2 wedstrijden 1 goal en 3 assists gemaakt, wordt ik van line 1 naar line 2 gezet omdat mijn statistieken niet goed genoeg waren. Wat een bullshit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 360 patch is er ook inmiddels en heb me gisteren kostelijk geamuseerd. Wat een vooruitgang! Geen Hitfest meer en defensemen die eindelijk van de blue line slappen! Ben tevens een nieuwe BAP sniper begonnen bij de nummer laatst van het vorig seizoen, de LA Kings. Ga ik de Gretzky dagen doen herleven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:22:
De 360 patch is er ook inmiddels en heb me gisteren kostelijk geamuseerd. Wat een vooruitgang! Geen Hitfest meer en defensemen die eindelijk van de blue line slappen! Ben tevens een nieuwe BAP sniper begonnen bij de nummer laatst van het vorig seizoen, de LA Kings. Ga ik de Gretzky dagen doen herleven? :+
Gretzky was sniper, playmaker en dangler in één :D Hij kon alles goed, behalve checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ligt het aan mij of is het grafisch ook mooier geworden sinds de update op de 360?
Gister even gespeeld maar voor mijn gevoel zag het er opeens scherper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Playoffs komen er weer aan deze week. En voor de vorm post ik een paar filmpjes van mijn playoff scores deze week.

Western Conference Final, Phoenix Coyotes (ik) vs. Calgary Flames, Game 7, Overtime winner.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Fz-k8GXqG3g]

En nog wat random goals.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pF-MUq9j1HU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9oHfpUCIeow]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OJ9p0wJ-7v4]

En een own goal, maar deze is wel een beetje speciaal.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QsEgESXQT3s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe je speelt zeker op Pro? Behalve die positioning goal maak ik ze nooit zo namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All-Star niveau. Maar ik speel met een slider set (Qb's) van operationsports.com. Periods van 8 minuten en met deze sliderset komen alle stats aardig in de buurt van het echte werk.

En nog een FIFA style goal van Shane Doan

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1vPQ1ye5PUc]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kijkt iemand op dit moment nog naar de playoffs eigenlijk?

Ik zat gisteren te kijken naar penguins tegen de capitals.. (oftewel crosby tegen ovechekin (ofoziets))
Wat een pot zeg en wat een sfeer in dat stadion, echt iedereen had een rood shirt aan (capitals).

Capitals stonden met 2-1 achter in de tweede periode..
Publiek ging wat meer achter staan...het werd 2-2...

De 3e periode drukte de penguins de capitals helemaal kapot bijna...de capitals kwamen er niet meer uit.
Tot op 10 minuten voor tijd, de capitals kregen een man meer situatie...meteen 2-3...
Nog geen 2 minuten later weer ovechekin...iedereen in dat publiek helemaal wild, begonnen ze al MVP te roepen...allemaal petjes op het ijs.....bizar hoor.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kijk ik! En Penguins vs. Capitals is nu al een klassieker. Crosby en Ovechkin beide een hattrick, vandaar ook de petjes op het ijs! (Je hoort dat ook ingame als je een hattrick maakt: "here come the hats", al zie je ze niet). Vooral de 3e goal van Ovechkin was weer briljant, niemand zag die aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Redwings tegen de ducks is ook een mooi affiche btw.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:49:
Natuurlijk kijk ik! En Penguins vs. Capitals is nu al een klassieker. Crosby en Ovechkin beide een hattrick, vandaar ook de petjes op het ijs! (Je hoort dat ook ingame als je een hattrick maakt: "here come the hats", al zie je ze niet). Vooral de 3e goal van Ovechkin was weer briljant, niemand zag die aankomen.
En ik kijk ook :D Playstation is kapot, dus voorlopig geen updates over het spel van mij, maar de play-offs volg ik zeker. Sterker nog: ik schrijf er ook over op FOK!sport. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk NHL 09 voor de PS2 op de kop getikt via Marktplaats voor een tientje!. :*)

Straks fijn op de hometrainer op zolder ijshockeyen en zweten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een paar dagen bezig met dit spel. Ziet er goed uit, alleen ik merk dat scoren erg moeilijjk is, vooral 1 op 1 met de goalie.
Lang geleden dat ik het heb gespeeld. Speel nu op 'classic mode' best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Na een tijdje spelen merk je vanzelf wat de handige manieren zijn om te scoren. Waarschijnlijk kun je ze in dit topic ook nog wel terugvinden.

Pagina: 1 2 Laatste