Gistereavond toch nog tijd gehad voor 1 potje met winst....gelukkig...het begint close te wordne ik sta op 79...de nummer 9 ook....en de nummers 7 en 8 hebben beiden 80 punten....
Burp
Burp
Burp
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net als in het echie! Het ene moment winnen de Penguins met 7-1 van de Islanders om nog geen week later kansloos met 6-2 onderuit te gaan tegen een ander achterhoedeteam. Maakt het een stuk leuker naar mijn mening.L1nt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:57:
Geweldig hoe in dit spel het ene moment alles mee zit en het volgende moment niks lijkt te lukken.
Gister eerst paar wedstrijdjes in Be a Pro. Eerst tegen de Red Wings, 7-2 gewonnen. Direct de faceoff gewonnen, goed vrijgestaan en gescoord na 30 seconden.
Daarna een wedstrijd tegen Tampa Bay (qua winst gelijk aan Detroit, beide met 15+ overwinningen). 3-1 verloren.
Daarna paar potjes tegen kameraad. Laatste 2 waren east allstars tegen west allstars. Eerste win ik 4-1 de 2e wint hij 5-2.
Ook had ik vaak de meeste schoten op doel maar stond de goalie net goed....
Vicariously I live while the whole world dies
Burp
Burp
Verwijderd
Er schijnt een manier te zijn om je online BAP speler overal 99 attributes te geven.Vicarious schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:25:
OVer welke glitch gaat het?
[ Voor 60% gewijzigd door Daan op 18-01-2009 02:05 ]
Verwijderd
Als je nu op pro speelt zou ik toch eerst voor allstar gaan. Allstar is moeilijk zat hoorVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:12:
[...]
Er schijnt een manier te zijn om je online BAP speler overal 99 attributes te geven.
Verder vandaag aan mijn 5e offline BAP seizoen begonnen. Bijgetekend bij de Rangers en ik mag vol trots de letter "C" op mijn jersey naaien.![]()
Ik ga komend seizoen wel met sliders op superstar niveau spelen omdat ik de game te gemakkelijk ga vinden.
Burp
Kan zeker, maar als je schommelt tussen eerste en tweede line vraag ik me af of je stats genoeg zijn om de allstar game te halen.L1nt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:02:
ik schommel nu een beetje tussen de 1st en 2nd line. Ben hard op weg naar de allstar game. Ben benieuwt of ik erin kom
Is dat eigenlijk mogelijk? Lijkt me wel toch?
Verwijderd
Goede tip! Positioning haal ik meestal A+ of A, moet ik hem dan wel ff op A+ halen in die wedstrijd dan. Waar heb je deze info vandaan trouwens? Dat je alles 1x A+ moet halen in 1 game?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:55:
Stats hebben er niet zoveel mee te maken voor de All-Star game. Volgens mij wordt er meer gekeken naar je overall rating. In het 1e seizoen NHL (pre-patch) stond ik 1e genoteerd in goals maar ben niet uitgenodigd. Pas vanaf mijn 2e seizoen was ik uitgenodigd voor de All-Star game en dan speel je gewoon in de 4e rij. Je krijgt wel je normale ijstijd, daar niet van.
Vicarious, dat heen en weer schommelen kan er in de AHL wel mee te maken hebben. Het schijnt zo te zijn dat je pas uitgenodigd wordt voor de NHL wanneer je alle ratings in 1 game A+ hebt. Tip voor een goede teamplayrating is bij een penalty kill gewoon die puck vanuit je defensive zone weg te jassen. Gewoon een wilde ram naar de overkant en die rating schiet omhoog.
Verwijderd
NHL09 forum van EA. Maar of het waar is is een 2e. Het duurde bij mij ook 23 wedstrijden voordat ik opgeroepen werd door Buffalo.Vicarious schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:38:
[...]
Goede tip! Positioning haal ik meestal A+ of A, moet ik hem dan wel ff op A+ halen in die wedstrijd dan. Waar heb je deze info vandaan trouwens? Dat je alles 1x A+ moet halen in 1 game?
Burp
[ Voor 73% gewijzigd door Wii4all op 20-01-2009 15:04 ]
Burp
Burp
Burp
Pfoeh... als je tegen de Wings speelt: ga vooral in de passing lanes liggen. Ze passen erg veel en dat moet je zien te voorkomen. Verder doen ze veel deflections: er gaat er eentje bij het net staan wachten (meestal Holmstrom), iemand anders schiet van afstand en degene bij het net tikt hem er vanuit het schot of vanuit de rebound in. Je moet dus OF een heel wijde verdediging spelen waarbij de verdedigers op de huid worden gezeten zodat ze niet kunnen schieten van afstand, of je moet steeds die gozer bij het net weg (laten) beuken. Helaas heb je geen invloed op de strategy van de coach, dus kijk even van tevoren met welke strategy hij speelt en pas daarop je spel aan.Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:18:
Ik moet trouwens niet tegen de sbres maar tegen de nashville predators....
Eerste pot gewonnen met 1-0....was een zware pot...
Vooruitzicht is niet al te best....mocht ik deze ronde doorkomen dan moet ik waarschijnlijk tegen de red wings....
Mn ratings de afgelopen pot waren niet best....
Burp
Nr. 22 van de Canucks is Daniel Sedin. Demitra is #38.Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:22:
Thnx! ik zal het onthouden/gebruiken.
Ik speel heel goed samen met nr 22 van de canucks demitra....ik pass hij scoort laatste wedstrijden ging dat supergoed...daarom hoop ik dat ik door mn stats niet ineens in de 2e linie terecht kom.
Burp
Hordichuk heeft normaal #24. Dat was dus geen probleem?Wii4all schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:27:
Volgens mij heb je gelijk...
Sedin speelt links en demitra rechts..
Ik centre...
ik wilde zelf 22 maar die had sedin al, nu speel ik met 24
[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 27-01-2009 09:16 ]
Burp
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 20:31 ]
Burp
Leafs zijn waardeloosWii4all schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:54:
Ga het ook zeker lezen, bedankt voor de tip!
Wel grappig/goed dat die developers in die fora rondhangen, al is het maar dat ze gewoon info posten en niet reageren
Update over mijn playoffs...
Het lijkt erop alsof de weg vrij is gemaakt naar de stanley cup finale...
Gisteren de blackhawks verslagen...de laatste pot walste ik over ze heen met 4-0....ze hadden niks in te brengen mede doordat het potje ervoor en in het begin van het laatste potje een goeie speler geblesseerd uitviel....
Maar goed...de coyotes hebben dus geheel onverwacht de redwings naar huis gestuurd...ze wonnen met 2-1 in de playoffs.
Nu moet ik in de conference final tegen de coyotes...en aan de andere kant moeten de trashers tegen de senators...
Ongeloofelijk...alle echt goeie teams liggen eruit..
de leafs...de rangers...de devils...de penquins...de ducks..
Burp
De meeste sporten in Amerika hebben ook een budget cap. Enige uitzondering is Honkbal.Vicarious schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:13:
[...]
Da's het mooie aan ijshockey. 2004 wonnen de Tampa Bay Lightning nog de Stanley Cup, check voor de gein nu eens waar ze staanZoveel spannender dan bijvoorbeeld de eredivisie.
Krijg je in Europa nooit voor elkaar. Ten eerste EU-regels, ten tweede krijg je nooit alle bonden bij elkaar.L1nt schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:50:
[...]
De meeste sporten in Amerika hebben ook een budget cap. Enige uitzondering is Honkbal.
Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om een topploeg samen te stellen tenzij opeens alle talenten perse voor jou willen spelen en genoegen nemen met minder salaris. De kans daarop is nihil.
Wordt tijd dat we dat ook in het voetbal krijgen. Kunnen we als Nederlandse teams enigsinds meedoen in Europa.
[ Voor 6% gewijzigd door Wii4all op 01-02-2009 09:48 ]
Burp
Burp
Verwijderd
Hehe als je weet hoe zwak de Stars het seizoen begonnen zijn is dat des te knapper. Ze klimmen langzamerhand weer op naar een playoff spot.Wii4all schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:16:
Niemand meer bezig?
Keer trouwens vanmiddag op espn america...
Dallas stars hebben gisteren in eigen huis de rangers vernederd met 10-2....ongeloofelijk zeg...
Burp
Madden '09 heeft momenteel mijn aandacht.Wii4all schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:16:
Niemand meer bezig?
Keer trouwens vanmiddag op espn america...
Dallas stars hebben gisteren in eigen huis de rangers vernederd met 10-2....ongeloofelijk zeg...
Daar duren de individuele wedstrijden zo ontiechelijk langL1nt schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:24:
[...]
Madden '09 heeft momenteel mijn aandacht.
Moet nog steeds mijn seizoen afmaken. Gelukkig is zo'n NFL seizoen een stuk korter (16 games)
Burp
Burp
[ Voor 76% gewijzigd door Wii4all op 18-02-2009 21:07 ]
Burp
Burp
Verwijderd
Ik geloof dat de patch sinds afgelopen zondag voor de PS3 bezitter beschikbaar is. XBOX360 zal nog even duren ivm Microsoft Quality Conrol of zoiets.Vicarious schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:21:
Ik ben benieuwd... moet hem ook nog downloaden. Wanneer kwam hij precies uit dan? Heb afgelopen zondag namelijk nog online gespeeld en ik hoefde alleen een roster update te downloaden.
Burp
Vooral dat laatste vind ik irritant. In de volgende versie moeten ze dat ECHT veranderen. Gewoon de check op een andere knop dan de rechter analoge stick en er is geen probleem.Wii4all schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:29:
Toch wel een stuk lastiger na de nieuwe patch..
cpu verdedigers lijken beter...je kan er moeilijker langs...
Checken is soms klote...je heb altijd wel van die keren dat je de rechterstick ff op en neer doet...nu heb je dan heel snel een penalty te pakken....
Verwijderd
Gretzky was sniper, playmaker en dangler in éénVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:22:
De 360 patch is er ook inmiddels en heb me gisteren kostelijk geamuseerd. Wat een vooruitgang! Geen Hitfest meer en defensemen die eindelijk van de blue line slappen! Ben tevens een nieuwe BAP sniper begonnen bij de nummer laatst van het vorig seizoen, de LA Kings. Ga ik de Gretzky dagen doen herleven?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 19:25 ]
Burp
Verwijderd
Burp
En ik kijk ookVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:49:
Natuurlijk kijk ik! En Penguins vs. Capitals is nu al een klassieker. Crosby en Ovechkin beide een hattrick, vandaar ook de petjes op het ijs! (Je hoort dat ook ingame als je een hattrick maakt: "here come the hats", al zie je ze niet). Vooral de 3e goal van Ovechkin was weer briljant, niemand zag die aankomen.
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq