krflyer schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:09:
[...]
Dat zal wel, maar waarom staan er geen enkele R710's in de lijst? Informatique heeft er 3 modellen staan, waarvan 2 zelfs op voorraad. Dan snap ik niet, hoe Tweakers, de ubersite voor info waar ik blind op vaar (typ, surf

) nog steeds doet of deze dingen niet bestaan.
Tweakers.net users en shops kunnen producten toevoegen aan de database. Dat zal dan nog even gecontroleerd moeten worden en dan komt het in de pricewatch. Echter alleen de shop mogen zelf prijzen toevoegen én als ze dat aangegeven hebben dat het mag (dan mag jij en ik ook prijzen toevoegen). Maar de meeste shop hebben dit geblokkeerd.
Hoe je prijzen toevoegt staat
reviews: Tweakers.net FAQ, maar ik heb net even gecontrolleerd en Informatique heeft dit inderdaad gelocked. Jij en ik kunnen dan geen prijzen toevoegen, maar alleen de shop. Enige oplossing is wachten.
Overigens, ik vindt het wegvallen van de fabrikantenlijst bij de laptops zwaar tegenvallen. Dit is een stap terug ipv voorwaarts. Nu moet je op pagina schatten waar Samsung staat. Niet handig bij een categorie met 1216 producten. Of valt dat nu onder de nog te maken stap van hoofdcategorieëen?
Je kan sorteren / filteren op naam, dan is die lijst fabrikantenlijst bovenaan toch overbodig? Rechts in de kolom "Zoeken" staat "Merk" en als je daar Samsung selecteert en even naar onderen scrolt en daar op GO klikt dan krijg je alleen de Samsung modellen te zien. Je kan eventueel de prijs vanaf 0 euro weghalen zodat je ook alle modellen ziet en niet waar alleen prijzen bij staan.
Andere opmerking over de nieuwe categorisering kan je het beste kunnen aankaarten in
Vernieuwde Pricewatch meningen topic dan houden we het wat centraler.