Samsung laptops ontbreken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Er is geen categorie en geen enkel product opgenomen van Samsung laptops.

http://tweakers.net/nieuw...uceert-r510-notebook.html

http://tweakers.net/nieuw...ebookmarkt-veroveren.html

En ook de R710 Samsung laptop is sinds kort verkrijgbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 19-08-2008 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 16:11

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat er geen categorie is als er geen producten zijn om die er in te zetten is logisch. Als je een paar mooie Samsung laptops hebt dan staat het je vrij om die te submitten.
Wij zullen je eeuwig dankbaar zijn. :)

Overigens zit ik zelf ook scheel te kijken. Er zijn een paar Samsung laptops, alleen hebben ze (nog) geen prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door Maasluip op 19-08-2008 08:46 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Producten moeten eerst in de pricewatch worden toegevoegd alvorens je ze kan vinden. Dit doet uiteraard T.net ook zelfs, maar ook shops en users kunnen je ook bijdragen door nog niet opgenomen producten in de pricewatch te submitten zoals Maasluip zei. Dit moet dan wel eerst door de controle gaan om geen dubbele producten, correcte specificaties enz. in de pricewatch te krijgen.

Hoop dat het zo een beetje duidelijker is geworden. :)

Edit: inderdaad eerst over het hoofd gezien, maar de Samsung categorie mist inderdaad nog. Zal kijken of dat toegevoegd kan worden.

Edit v2:
Ze zijn inmiddels met de plan: Grote schoonmaak in Pricewatch-categorieën geïntroduceerd. Je kan je nu hier vinden. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Regeneration op 28-08-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krflyer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11-2024
Edit: inderdaad eerst over het hoofd gezien, maar de Samsung categorie mist inderdaad nog. Zal kijken of dat toegevoegd kan worden.

Edit v2:
Ze zijn inmiddels met de plan: Grote schoonmaak in Pricewatch-categorieën geïntroduceerd. Je kan je nu hier vinden. :)
Dat zal wel, maar waarom staan er geen enkele R710's in de lijst? Informatique heeft er 3 modellen staan, waarvan 2 zelfs op voorraad. Dan snap ik niet, hoe Tweakers, de ubersite voor info waar ik blind op vaar (typ, surf :*) ) nog steeds doet of deze dingen niet bestaan.

Overigens, ik vindt het wegvallen van de fabrikantenlijst bij de laptops zwaar tegenvallen. Dit is een stap terug ipv voorwaarts. Nu moet je op pagina schatten waar Samsung staat. Niet handig bij een categorie met 1216 producten. Of valt dat nu onder de nog te maken stap van hoofdcategorieëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
krflyer schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:09:
[...]

Dat zal wel, maar waarom staan er geen enkele R710's in de lijst? Informatique heeft er 3 modellen staan, waarvan 2 zelfs op voorraad. Dan snap ik niet, hoe Tweakers, de ubersite voor info waar ik blind op vaar (typ, surf :*) ) nog steeds doet of deze dingen niet bestaan.
Tweakers.net users en shops kunnen producten toevoegen aan de database. Dat zal dan nog even gecontroleerd moeten worden en dan komt het in de pricewatch. Echter alleen de shop mogen zelf prijzen toevoegen én als ze dat aangegeven hebben dat het mag (dan mag jij en ik ook prijzen toevoegen). Maar de meeste shop hebben dit geblokkeerd.

Hoe je prijzen toevoegt staat reviews: Tweakers.net FAQ, maar ik heb net even gecontrolleerd en Informatique heeft dit inderdaad gelocked. Jij en ik kunnen dan geen prijzen toevoegen, maar alleen de shop. Enige oplossing is wachten.
Overigens, ik vindt het wegvallen van de fabrikantenlijst bij de laptops zwaar tegenvallen. Dit is een stap terug ipv voorwaarts. Nu moet je op pagina schatten waar Samsung staat. Niet handig bij een categorie met 1216 producten. Of valt dat nu onder de nog te maken stap van hoofdcategorieëen?
Je kan sorteren / filteren op naam, dan is die lijst fabrikantenlijst bovenaan toch overbodig? Rechts in de kolom "Zoeken" staat "Merk" en als je daar Samsung selecteert en even naar onderen scrolt en daar op GO klikt dan krijg je alleen de Samsung modellen te zien. Je kan eventueel de prijs vanaf 0 euro weghalen zodat je ook alle modellen ziet en niet waar alleen prijzen bij staan.

Andere opmerking over de nieuwe categorisering kan je het beste kunnen aankaarten in Vernieuwde Pricewatch meningen topic dan houden we het wat centraler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Het is tot op heden een beetje onduidelijk gebleven hoe de productnummers van de Samsung laptops er uit zouden zien. Ze stonden er in ieder geval al in voor die duidelijkheid er was, daarom zijn niet alle prijzen netjes in een keer verschenen en bleven de laptops onzichtbaar. Inmiddels is er een en ander verbeterd en kun je hier je slag slaan:

http://tweakers.net/price...37=&scoreMin=0&scoreMax=5

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1