Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben ten einde raad (ja, echt). Heb een Zen V Plus van 8gb. En Vista Ultimate. Maar Vista herkend 'm gewoon niet. Hij staat in m'n Device Manager ook gewoon netjes als Creative ZEN V Plus, maar met een geel uitroepteken (no drivers loaded). Heb alles van Creative geprobeerd (downloaden, bijgeleverde cd), maar hij blijft maar mekkeren dat de player niet connected is.

Heb 't ook op 'n andere pc (ook Vista Ultimate) geprobeerd, daar lijkt Vista hem gewoon native te herkennen...

Weet iemand wat ik nog kan doen?

[ Voor 12% gewijzigd door spaceboy op 17-08-2008 14:09 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Hier al gekeken?
Link 1
Link 2
Link 3

Ik heb geen problemen met Vista 64-bit. Hij pakt hem in de explorer en ik sleep er gewoon mapjes naartoe. Heerlijk apparaat. Lekker klein en licht, ik gebruik hem voor de sportschool en voor onderweg. Had hiervoor de zen micro. Vond de menu's wat fijner omdat ze wat uitgebreider waren. Meer mogelijkheden zoals nummers verschuiven in de huidige playlist.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:14:
Hier al gekeken?
Link 1
Link 2
Link 3

Ik heb geen problemen met Vista 64-bit. Hij pakt hem in de explorer en ik sleep er gewoon mapjes naartoe. Heerlijk apparaat. Lekker klein en licht, ik gebruik hem voor de sportschool en voor onderweg. Had hiervoor de zen micro. Vond de menu's wat fijner omdat ze wat uitgebreider waren. Meer mogelijkheden zoals nummers verschuiven in de huidige playlist.
Alle drie de links geprobeerd. Het lijkt een vrij basaal probleem: Windows herkent gewoon NIET dat er een player aan m'n pc hangt. De pc ernaast met vrijwel identieke specs ziet 'm wel. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even afgesplitst van [Flash] Creative Zen V (Plus) ervaringentopic; problemen horen niet in een ervaringentopic thuis :)

Probeer eens USB drivers te refreshen en/of WMP 10/11 te (her)installeren.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
RoD schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:21:
Even afgesplitst van [Flash] Creative Zen V (Plus) ervaringentopic; problemen horen niet in een ervaringentopic thuis :)

Probeer eens USB drivers te refreshen en/of WMP 10/11 te (her)installeren.
Thanks voor de split. You're right. Klinkt trouwens wel goed, die 2 dingen die je voorstelt. Maar ik kom er niet echt uit. Hoe kan ik WMP 11 opnieuw installeren? Dat ding is toch gewoon onderdeel van Vista? Ik kan 'm nergens vinden in m'n settings. :-(
En die USB drivers? Waar trek ik die vandaan zonder mijn hele systeem te vernaggelen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
spaceboy schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:27:
[...]

Thanks voor de split. You're right. Klinkt trouwens wel goed, die 2 dingen die je voorstelt. Maar ik kom er niet echt uit. Hoe kan ik WMP 11 opnieuw installeren? Dat ding is toch gewoon onderdeel van Vista? Ik kan 'm nergens vinden in m'n settings. :-(
Even Googlen. Kun je doorgaans gemakkelijk een link vinden waarvan je WMP kunt downloaden zodat je het opnieuw kan installeren :)
En die USB drivers? Waar trek ik die vandaan zonder mijn hele systeem te vernaggelen?
Staan doorgaans op de cd die je bij je moederbord kreeg. En anders zijn ze wel te vinden op de site van de fabrikant.
Pagina: 1