Of misschien staat er wel en note bij mijn naam hoe goed ik wel niet ben
Ik dacht net aan 'tzelfde....Op woensdag 21 februari 2001 18:46 schreef Obi het volgende:
Of misschien staat er wel en note bij mijn naam hoe goed ik wel niet ben
Zijn er ook positieve notes?
En krijgt de tweaker met de meest positieve notes van de afgelopen maand een taart?
Ja een taart recht in je gezichtOp woensdag 21 februari 2001 18:55 schreef T het volgende:
[..]
Ik dacht net aan 'tzelfde....
Zijn er ook positieve notes?
En krijgt de tweaker met de meest positieve notes van de afgelopen maand een taart?
hahahah..cool!..thanx HlpDsK ..You da man!Op woensdag 21 februari 2001 17:44 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nate .. je hebt je note.
PS{recht op privacy gezeik mode}
Ik heb het recht om het te weten volgens de NL wet op privacy heb je het recht om over jou opgeslagen gegevens in te zien
[/recht op privacy gezeik mode}
Posten ging errug lastig, ik wordt zelfs voor hacker uitgemaakt
Verwijderd
(een keer lopen kutten in een topic dat eigenlijk dicht moest..)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
nope, maar die notes zijn eigenlijk het meest handig bij de newbee's (om de rotte appels eruit te vissen zegmaarOp woensdag 21 februari 2001 20:15 schreef PlayR het volgende:
ik denk dat ik wel een note-je heb...
(een keer lopen kutten in een topic dat eigenlijk dicht moest..)
Mischien is het als je het een beetje scheef bekijkt ook nog wel een recht om te zien wat er allemaal over je gezegd wordt. Ik heb het op mijn forum ook zo werken en er nooit problemen mee gehad. Ik noem het een zogenaamd 'strafblad' en de adjes zijn dan 'politiek onschendbaar'
Je hebt er al 28Op woensdag 21 februari 2001 18:41 schreef CyberJunk86. het volgende:
Kan ik die 22 notes van mij via e-mail krijgen?
Verwijderd
(en nu heb ik ook een note
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
28 en nog niet gebanned, dan kan ik nog flink klotenOp woensdag 21 februari 2001 22:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Je hebt er al 28en nee, je krijgt ze niet via email
Kheb er vast nog geen 1
Verwijderd
nu welOp donderdag 22 februari 2001 00:35 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
28 en nog niet gebanned, dan kan ik nog flink kloten
Kheb er vast nog geen 1
Verwijderd
Nog 27 te gaanOp donderdag 22 februari 2001 00:36 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
nu wel
[serieus]
Kan je dat icoontje van je niet veranderen hlpdsk, ze staart me elke keer zo aan, krijg er een ietwat vreemd gevoel van
[/serieus]
Verwijderd
Zet webicons aan en je ziet iets heel andersOp donderdag 22 februari 2001 00:42 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Nog 27 te gaan
[serieus]
Kan je dat icoontje van je niet veranderen hlpdsk, ze staart me elke keer zo aan, krijg er een ietwat vreemd gevoel van![]()
[/serieus]
edit :
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
LOLOp donderdag 22 februari 2001 01:01 schreef Dutchman! het volgende:
* Dutchman! denkt dat HlpDsK er nu weer een note bij heeft
Maar jezus hee, hoe geil kan je kijken....i'm in love
Verwijderd
VerrekOp donderdag 22 februari 2001 01:01 schreef Dutchman! het volgende:
* Dutchman! denkt dat HlpDsK er nu weer een note bij heeft
Verwijderd
Ahhhh PLEASE?! Helpt mij ook mun gedrag te verbeteren...Op woensdag 21 februari 2001 22:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Je hebt er al 28en nee, je krijgt ze niet via email
Op donderdag 22 februari 2001 19:11 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik denk per smile een note..
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Als dat zo isOp donderdag 22 februari 2001 19:11 schreef [BoerQ] het volgende:
Hmm ik gok er maar op dat ik geen note heb...
Verwijderd
Je moet toegeven dat het wel een vette actie is....hmmz volgens mij krijg ik voor deze opmerking weer een noteOp donderdag 22 februari 2001 19:11 schreef [BoerQ] het volgende:
Wil iemand vd crew vast wel ff nakijken
Krijg je een "+4 behulpzaam"
* stok zou dat aanbod niet laten passeren
Verwijderd
Om evt. waarschuwingen te notuleren zodat bij een volgende overtreding evt. een ipban kan worden gegeven.
Verwijderd
Bij dubbelposts willen ze ook nog wel eens een note geven.Op donderdag 22 februari 2001 19:55 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zal d'r vast ook wel eentje hebben, maar wat is het nut daarvan.
Om evt. waarschuwingen te notuleren zodat bij een volgende overtreding evt. een ipban kan worden gegeven?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee gewoon dom...;)Op donderdag 22 februari 2001 20:35 schreef Maxonic het volgende:
Hehe lol, Hoe noem je dat? Een kwartet post?
Afijn, ik schat dat ik er nu wel 4 á 5 heb..
Ow, w8, dit wordt zeker m'n 5e á 6e?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Ik heb het ff nagevraagd.....Op donderdag 22 februari 2001 19:11 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik heb er geen een!!
Wettelijk zijn jullie hiertoe verplicht btw.
Vraag het nog maar eens na, zou ik zeggenOp maandag 26 februari 2001 15:22 schreef Tweakert het volgende:
Ik heb het ff nagevraagd.....
Ik heb er geen een!!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ik stelde de vraag al .. cut'n paste effe pls!Op dinsdag 27 maart 2001 11:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Vraag het nog maar eens na, zou ik zeggen
jij kan dat
Verwijderd
< body background="http://gathering.tweakers.net/global/smileys/puh2.gif">
nu heb ik zeker nog een note bij:P wegens verbouwen van site:9
hoeveel heb ik er eigelijk? 100? 200?
als jij 'iets' aanlegt met daar gegevens over van een persoon moet je dat vrijstellen..Op dinsdag 27 maart 2001 12:11 schreef obsidian het volgende:
Hoe komt ierdereen er toch bij dat we daartoe verplicht zijn?Dat is helemaal niet zo. Persoonlijke gegevens moeten we laten zien. Dit heeft er niets mee te maken...
'k bedoel het trouwens allemaal niet zo serieus.. maar wetende dat enkele modjes zich vast wel eens aan me ge-ergerd hebben, en wetende dat ik erg nieuwsgierig persoontje ben, had'k het eens graag gelezen.. is toch niet erg? Kan er alleen van bijleren en mezelf verbeteren.
ZO erg kunnen die notes nu ook weer niet zijn he
O shit nog meer database load
Nee, persoonsgegevens. En dat is heel wat anders.Persoonlijke gegevens
En welk stuk van deze omschrijving is volgens jou niet van toepassing op dat usernotes-systeem?persoonsgegevens (mv.), gegevens betreffende een persoon in een persoonsregister.
11Op dinsdag 27 maart 2001 13:15 schreef richie86 het volgende:
hoeveel heb ik er???????
Nou word ik toch ook nieuwsgierig ?Op dinsdag 27 maart 2001 13:28 schreef obsidian het volgende:
[..]
11
Was maar een grapje hoor. Hij heeft er 3, en jij geeneenOp dinsdag 27 maart 2001 13:31 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Nou word ik toch ook nieuwsgierig ?
Je hebt er al 23Op dinsdag 27 maart 2001 13:31 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Nou word ik toch ook nieuwsgierig ?
damn.. da's meer dan ik man![b]Op dinsdag 27 maart 2001 13:28 schreef obsidian het volgende:[/b
11
hoop'k
5. en dat is de laatste waarvan ik het zegOp dinsdag 27 maart 2001 13:33 schreef poohbeer het volgende:
[..]
damn.. da's meer dan ik man!
hoop'k
Dat gaat snel dan binnen een minuut 23 nieuwe notesOp dinsdag 27 maart 2001 13:32 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Je hebt er al 23
Huh? Opmerking? Welke dan?Op dinsdag 27 maart 2001 13:36 schreef Onno het volgende:
obsidian: Opmerkingen negeren is leuk he? Je bent een waardig crew-lid hoor.
Verwijderd
goed, ik vraag nu niet hoeveel ik heb maar wat er in staat:Op dinsdag 27 maart 2001 13:32 schreef obsidian het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor. Hij heeft er 3, en jij geeneen
wat staat er in:)
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Hahaha... wil je niet weten.Op dinsdag 27 maart 2001 13:38 schreef richie86 het volgende:
[..]
goed, ik vraag nu niet hoeveel ik heb maar wat er in staat:
wat staat er in:)
Verwijderd
LOL:D:D:DOp dinsdag 27 maart 2001 13:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hahaha... wil je niet weten.
"was aan het blate geweest" ofzo?
Die staat er ook in ja.Op dinsdag 27 maart 2001 13:40 schreef richie86 het volgende:
[..]
LOL:D:D:D
"was aan het blate geweest" ofzo?
Op dinsdag 27 maart 2001 13:37 schreef obsidian het volgende:
[..]
Huh? Opmerking? Welke dan?
(ik snap het best hoor, lezen is best moeilijk)Op dinsdag 27 maart 2001 13:15 schreef Onno het volgende:
[..]
Nee, persoonsgegevens. En dat is heel wat anders.
[..]
En welk stuk van deze omschrijving is volgens jou niet van toepassing op dat usernotes-systeem?
Verwijderd
VET, staat er soms ook in:Op dinsdag 27 maart 2001 13:40 schreef obsidian het volgende:
[..]
Die staat er ook in ja.
"heeft oude topic omhoog gegooid"?
of
"poste warez"?
post anders ff de hele lijst van mij:)
Oh sorry, wist niet dat die voor mij was joh...Op dinsdag 27 maart 2001 13:41 schreef Onno het volgende:
[..]
[..]
(ik snap het best hoor, lezen is best moeilijk)
Nou, jij hebt het over 'persoonlijke gegevens', dus dat lag wel errug voor de hand he?
Hmmm... ik zit niet de hele tijd deze thread te refreshen hoor.Op dinsdag 27 maart 2001 13:49 schreef Onno het volgende:
(en nog steeds geen reactie)
Nou, jij hebt het over 'persoonlijke gegevens', dus dat lag wel errug voor de hand he?
Ach, er staat niets in wat jullie niet mogen weten. Maar op van elke gebruiker elke keer alle notes te moeten pasten schiet niet op. Het zijn geen gegevens over jullie die onder de wet vallen. Gewoon een geheugensteuntje over wat users uitvreten. Hoeveel waarschuwingen ze gehad hebben enzo.
Aan het aantal reacties van jou te zien wel.ik zit niet de hele tijd deze thread te refreshen hoor
Want?Het zijn geen gegevens over jullie die onder de wet vallen.
En dat zijn dus best wel gegevens over jezelf... waarom mag je dat niet weten?Gewoon een geheugensteuntje over wat users uitvreten. Hoeveel waarschuwingen ze gehad hebben enzo.
Poohbeer:Index / Notes / Onno
Notes: (nog) geen notes
Index / Notes / poohbeer
Notes: 5
Bericht hierboven
Weet ik dat ook weer.Op dinsdag 27 maart 2001 15:03 schreef Floris_Diemel het volgende:
Onno:
Index / Notes / Onno
Notes: (nog) geen notes (meer)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Een NOTE tussendoor, voor het geval nog niet niemand het genote heeft
De FAQ spreekt nog steeds over het sitechecks forum
En het plaatsvervangende forum staat er ook nog niet in
[/hopelijk-geen domme-opmerking-of-ik-krijg-een-note mode]
Saved by the buoyancy of citrus
ja watte.. zal me dringend moeten gaan aanpassen pcies
maar euuhh.. wat staat er precies?
Verwijderd
Hoeveeel?
nul
Verwijderd
Heb welleens een slotje gehad. Wordt dat ook "genoted"?
[edit] nee [/edit
/me duikt notes systeem in...nou nou meneer poohbeer, daar staat weinig positiefs.....Op dinsdag 27 maart 2001 15:31 schreef poohbeer het volgende:
5?! als in VIJF?!
ja watte.. zal me dringend moeten gaan aanpassen pcies
maar euuhh.. wat staat er precies?
ok, als je me zo gaat pesten , kan je het op ze minst wel met arme pooh delen he.. hoe moet ik me nu verbeteren als'k niet weet wat'k verkeerd doe?!Op dinsdag 27 maart 2001 15:52 schreef McVirusS het volgende:
[..]
* McVirusS duikt notes systeem in...nou nou meneer poohbeer, daar staat weinig positiefs.....
* ArthurMorgan heeft een doel in zijn leven gevonden....nootjes verzamelen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Come'on now?!
Als het er teveel worden hoor je het vanzelf wel.
Boeien!!!
* Nasty Nate heeft lekker zelf een notes systeem bedacht waarin hij de adjes noteert en bijhoudt.
Wacht eens: dit zou er 1 kunnen zijn:
Gedraagt zich als een modje, maar kan geen topics sluiten....
Heeft te maken met dit draadje.
Scheelt HLPDSK wel weer wat typ werk.....
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
hehe, ik ben al aan 5Op dinsdag 27 maart 2001 17:32 schreef Nasty.Nate het volgende:
Wat boeit het nou een RUK hoeveel "notes" je hebt?
Come'on now?!
Als het er teveel worden hoor je het vanzelf wel.
Boeien!!!
ben eens benieuwd of er iemand meer heeft..
btw, kan iemand me zeggen wanneer en waarvoor ik ooit ben gewaarschuwd aub?
Dit topic is gesloten.
![]()