Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Kan je daar niet snel gezeur krijgen dat je de afbeelding van een andere website hebt 'gestolen'? Specs zijn altijd eigenlijk wel gewoon van de website van de fabrikant af te halen, maar op het gebruik van foto's ligt meestal toch een bepaald 'recht'?Waarom is dit niet mogelijk? Als jullie de specs van hardware aan tweakers-leden toevertrouwen om te wijzigen, waarom dan ook niet met de productafbeelding?
En de kans dat er dan mensen sex afbeeldingen of andere onjuiste afbeeldingen gaan gebruiken is denk ik niet al te groot
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 12:31 ]
Tja maar wees eens eerlijk en blader eens naar een random item: Allemaal google plaatjes. Of de tweakers®©fotograaf maakt wel heel erg dezelfde plaatjesVerwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:31:
[...]
Kan je daar niet snel gezeur krijgen dat je de afbeelding van een andere website hebt 'gestolen'? Specs zijn altijd eigenlijk wel gewoon van de website van de fabrikant af te halen, maar op het gebruik van foto's ligt meestal toch een bepaald 'recht'?
En de kans dat er dan mensen sex afbeeldingen of andere onjuiste afbeeldingen gaan gebruiken is denk ik niet al te groot
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Het si wel de bedoeling volgens mij dat users ook pics toe kunnen voegen, alleen is er nog geen dev capaciteit voor om dat ook echt mogelijk te maken [/hang me nergens op vast svp.]
Verder, with Wiethoofd, het is al eens aangevraagd, dus is dit topic dubbel
Verder, with Wiethoofd, het is al eens aangevraagd, dus is dit topic dubbel
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.