[feat]Pricewatch afbeeldingen toevoegen aan product

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Laatst op zoek gegaan naar een nieuw moederbord.
Dus keurig in de PW alle specs ingevuld wat ik op m'n bordje wil hebben en dan van wat er over gebleven is naar de knop: Specs & afbeeldingen gegaan. voorbeeld

Hier staan bij zeer weinig producten afbeeldingen van het desbetreffende product terwijl er legio reviews geschreven zijn waar relevante foto's in staan. voorbeeld van review met relevante foto

Ook staan bij producten die door de tweakers.net crew zelf gereviewd zijn vrijwel als enige foto's van het product bij de productinformatie/prijzen. uitzondering

Ik vind dat het makkelijker moet worden om een productfoto aan het product in de pricewatch toe te voegen. Zo hoef je niet steeds door te klikken naar bijvoorbeeld een trage asussite als je daar de layout van een moederbord, wat je qua specs op het oog hebt, wilt bekijken

misschien een beetje warrige TS maar vraag maar raak voor extra uitleg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Misschien is dit wel wat je zegt hoor (zie het dan als een uitbreiding of een wat meer concrete featurebeschrijving): geef gebruikers de mogelijkheid om een afbeelding te uploaden bij een product in de PW (eventueel via de productreviews) en laat die afbeelding vervolgens checken door een FPA, waarna deze bij het product geplaatst wordt in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
jep, helemaal!

Eventueel een mogelijkheid om de afbeelding vanaf de eigen harde schijf up te loaden of gewoon de hardlink van de productsite in te voeren.

Eventueel een mogelijkheid om als er productreviews geschreven zijn daar en daar foto's bij zitten die te selecteren.

Mogelijk zou ik wel als "FPA" (let op de aanhalingstekens) belast willen worden met het checken van de afbeeldingen of eventueel zelf afbeeldingen willen toevoegen bij producten mocht het een te tijdrovende klus worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een goed idee, zolang het maar foto's zijn die in een studio zijn gemaakt. Fatsoenlijke productfoto's dus, liefst van de fabrikant zelf. Ik zou de kwaliteit van de site niet onderuithalen met brakke foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
daarom staat er ook dat de gebruiker zelf suggesties (van afbeeldingen) kunnen submitten en dat vervolgens een FPA (front page admin of iemand die de PW in de gaten houdt) die gesubmitte afbeeldingen controleren of ze te gebruiken zijn als productfoto.

bij moederborden is het gewoon de link naar de productpagina volgen en die afbeelding submitten als hardlink of zelf even tijdelijk opgeslagen plaatje van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is bedoeling dat het formulier voor het corrigeren van productgegevens in de toekomst veldjes krijgt waar url's van afbeeldingen in opgegeven kan worden en dat het toevoegen van afbeeldingen in de backend wordt gestroomlijnd. Op dit moment is het nog vrij omslachtig voor de admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:56
Ik zou eerder afbeeldingen neerzetten waarbij de layout logisch is.

Dus de behuizingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik had dus het zelfde idee... O+

Afbeelding toevoegen aan productinfo verbeteren. :>

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Silver7 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:02:
Ik zou eerder afbeeldingen neerzetten waarbij de layout logisch is.

Dus de behuizingen.
moederborden dan?
Beeldschermen?
toetsenborden?
muizen?
voedingen ook voor de aansluitingen (modulair)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

crisp

Devver

Pixelated

Femme schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:01:
Het is bedoeling dat het formulier voor het corrigeren van productgegevens in de toekomst veldjes krijgt waar url's van afbeeldingen in opgegeven kan worden en dat het toevoegen van afbeeldingen in de backend wordt gestroomlijnd. Op dit moment is het nog vrij omslachtig voor de admins.
Dit is inmiddels gerealiseerd :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.