Ik word echt helemaal gek

(maar dan van KPN)
Per 1 November woon ik in een studentenhuis samen met mijn vriendin. Dit complex bestaat uit drie verdiepingen met woonclusters van 2 of 3 kamers met elk een eigen huisnummer. Ik woonde eerst op cluster 2f/g/h en daar hadden we vanaf begin af aan internet. Toen ging ik met mijn vriendin (die in zelfde studentenhuiswoonde) in een cluster wonen met 2 kamers (2a+2b). Half september heb ik Alice aangevraagd, op nummer 2b en naam van mn vriendin (die ingeschreven staat op 2b). Deze moest dus begin november ingaan. Nou ja, drukke tijden natuurlijk met verhuizing enzo, maar eind oktober bel ik toch waar mijn i-net blijft. "Ja meneer uw bestelling is geannuleerd". Whaaaa.. Onduidelijkheden over de aansluiting. Ik naar KPN bellen (0244) en daar wilden/konden ze me niet helpen, ook bij primafoon ving ik bot.
Alice weer gebeld en na uitleg van woonsituatie besloten het abbo aan te vragen op 2A. Nog wel op naam van mn vriendin. (Auto staat op mijn naam etc). Anyway, weer 3 weken druk, besloot toch weer eens te bellen omdat ik nog steeds niets gehoord had, en ja hoor, WEER geannuleerd, onduidelijkheden over de aansluiting, en weer hebben ze me niets laten weten (officieel zou ik een brief horen te krijgen, eentje die ik nog nooit heb ontvangen.)
Dus ik vandaag op aanraden van Alice naar primafoon om te doen alsof ik een internetabbo bij hen af wil sluiten, zodat ze een check zouden doen op mn lijn. Dat deden ze niet, want daar zou ik vanzelf over op de hoogte worden gestelt, maar dat zou helemaal goedkomen. #$@#$%@#%, ik wil gewoon weten wat mn lijn is.
Ter informatie: er zit een aansluiting, en die werkt, want vorige bewoners hadden hier ook ooit internet en aan de overkant hadden we ook altijd gewoon werkende verbindingen. Maar ik weet dus niet hoe hij 'te boek' staat, of hoe ik daar achter moet komen. Word ik nu soort van gedwongen om internet aan te vragen dat 2x zo duur is bij KPN? Wat mij betreft mag de Opta dat hele krankzinnige KPN een boete wegens concurrentievervalsing geven a 10% van de internetomzet. KPN blijft ook tegen mij zeggen dat Alice 'gewoon de gegevens op kan vragen bij ons' en Alice zegt (en ik neig ernaar ze te geloven) dat ze dat absoluut niet kunnen doen, en dat als ze het doen KPN het niet geeft.
Iemand nog tips hoe ik dit op kan lossen?