Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-05 07:34
Volgens mij is je gamespy ID aan je profiel gekoppeld en je serial ook, maar als je een nieuw profiel aanmaakt, moet het volgens mij wel goed gaan. Ik ga er wel even vanuit dat degene van wie je het spel overneemt, het spel niet meer gebruikt.

Ik weet alleen wel dat het aanmaken van een online account soms wat problemen oplevert. Volgens mij staat er in dit topic wel het één en ander over.

Dat mapje waar je het over hebt, heet "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited". Hierin staan je CDkey.txt (serial TDU), Addon.txt (serial megapack indien van toepassins), radial.cdb (wordt aangemaakt tijdens een online spel en dient verwijderd te worden indien TDU vaak crasht) en BuddyCache.dat (is je vriendenlijst. Mag verwijderd worden, wordt toch weer opnieuw aangemaakt).

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen O op 09-03-2009 07:56 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dus als hij het spel deletet en niet meer zijn account opgaat, dan kan ik m'n gang gaan. En dat mapje moet er ook bij verwijderd worden als ik het goed begrijp (ivm de cdkey). Correct me if I'm wrong.

Online play was sowieso wel een heikel punt, maar goed... we moeten het toch eens proberen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
100 % zeker weten doe ik het ook niet, aangezien ik geen ervaring heb met tweedehands exemplaren van TDU.

Maar je kan wel meerdere online profielen aanmaken op 1 kopie van het spel, dus als jij zijn DVD + serial overneemt, dan zou je die gewoon moeten kunnen gebruiken. Of hij dat mapje verwijderd, dat maakt volgens mij niet eens zoveel uit, want als hij het spel niet meer heeft, wordt dat mapje toch niet meer gebruikt.

Ik zou zeggen probeer het gewoon. Installeer het spel en maak een account aan (in het spel zelf). Werkt het, dan geef je hem zijn geld. Werkt het niet, dan moet je maar even kijken waar het fout gaat, aangezien het aanmaken van een online account ook niet altijd vlekkeloos verloopt.

Ik weet alleen niet wat er gaat gebeuren als hij het spel illegaal verder gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:23

DaWaN

'r you wicked ??

Het spel heeft geen DRM dus de online server controleert waarschijnlijk gewoon de CDkey op geldigheid en of er toevallig niet nog iemand op hetzelfde moment aan het spelen is. Als dat klopt kun je gewoon spelen hoor lijkt me.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
En hebbes. Als het goed is werkt het online, ben al half in een game geweest. Soms verliest het spel de verbinding met de server (TDU Servers Unavailable), maar ik heb de indruk dat het werkt. Alleen nog zo'n pokkebak van een Alfa Romeo, kan het dus nog niet echt testen.

Nickname: Jejking86

Zondagmiddag ga ik een potje scheurijzeren met Joopieboy, die heeft het spel ook.

Misschien kunnen we die middag ook ergens ''afspreken'' en wat cruisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Jejking schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:13:
...zo'n pokkebak van een Alfa Romeo
Je beledigd nu wel mijn favoriete group F auto :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-05 17:27
Lijkt me lachen Jejking, sinds kort ook weer verslaafd aan TDU, ben al op 32% ofzo. Heb 'm nog nooit uitgespeeld. En ben ook nog nooit zover gekomen :P

Wordt alleen gek van die wegen die niet mooi vloeiend zijn. Een en al hobbels. En als je halverwege een vehicle-transport - $356 terwijl je niks hebt aangeraakt of van de weg af bent geraakt. Binnenkort ff Megapack kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 09:12

KillerB

______

Jeroen O schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:18:
[...]

Je beledigd nu wel mijn favoriete group F auto :( :+
en mijn auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

movo. schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:59:
Lijkt me lachen Jejking, sinds kort ook weer verslaafd aan TDU, ben al op 32% ofzo. Heb 'm nog nooit uitgespeeld. En ben ook nog nooit zover gekomen :P

Wordt alleen gek van die wegen die niet mooi vloeiend zijn. Een en al hobbels. En als je halverwege een vehicle-transport - $356 terwijl je niks hebt aangeraakt of van de weg af bent geraakt. Binnenkort ff Megapack kopen.
Klopt dat is irritant, zeker als je met je koenigeesssesesnn over de hobbels probeert te rijden, veren doet zo'n ding ook niet echt dus je stuitert continu van de weg af.
Maar wel leuk spel om free-roaming te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:33
Heb de game vanmiddag gekocht en krijg steeds dat de TDU servers unavailable zijn en ik mijn inet moet checken, maar alles is correct. :(
Heb patch 1.66a, mijn systeem kan het makkelijk aan..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Heb je wel een online profiel aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:46

rCk

Ik speel nu tegenwoordig zo nu en dan op de 360. Is best lachen, merk wel dat de connectie stuk beter is!
Alleen omgerekend zijn die carpacks veel duurder dan het megapack :( Daarom koop ik ze niet aan...

[ Voor 32% gewijzigd door rCk op 31-03-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dus het probleem dat wanneer je iemand op de map selecteert en vervolgens staat er niemand, dat heb je niet op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jeroen O schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:44:
Heb je wel een online profiel aangemaakt?
Jup, ik ben geregistreerd op gamespy. Die emailadres en inlogcode heb ik dus gewoon gebruikt. En als je geen online profiel aanmaakt krijg je die wachttijd ook niet :/

Mijn netwerk lijkt me prima in order, heb ook geen problemen bij andere spellen
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/441809696.png

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 31-03-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jeroen O schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:31:
Dus het probleem dat wanneer je iemand op de map selecteert en vervolgens staat er niemand, dat heb je niet op de xbox?
Durf ik nog niet te zeggen aangezien ik geen maten heb die het ook spelen, plus het feit dat ik nog niet alle roads unlocked heb. Daardoor kan ik het nog niet bedenken, maar ik heb meestal binnen 5 sec wel andere mensen in de map die dan spelen. Dat is sowieso al een verbetering op de PC servers.

Ik houd je op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ah bloody. Dit is dus niet leuk wakker worden ;(
Test Drive Unlimited 2
Home > News > General
0 Comments - View related homepage
To be released on Q2 2011
Eden Games announced that 'TDU2' has been delayed, its release is now scheduled for the second quarter of 2011. This is due to a show-stopping bug and serious problems with the ingame Havok physics. That's right, things have changed. Eden Games promised to make the handling of the vehicles more realistic, taking the serious way in physics. Test Drive Unlimited 2 is a sim-style racing game in which you will be able explore a brand new island with more than 150 levels with challenges like the old ''The Millionairs Challenge'' in Test Drive Unlimited 1. TDU2 features over 200 performance cars and bikes, 125 hours of classic racing, massive online driving possibilities, real weather and more. The game will retail for $44.99 and hit the stores in May 2011.

Related Resources:
Press Release: Test Drive Unlimited 2 Eden Games, Gets Detention Until 2011
Bron: Gamershell.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Die link hierboven klopt niet. Wanneer ik daar op klik krijg ik een videoclip te zien op youtube. Misschien kan je die link even corrigeren, want ik kan het bericht niet terugvinden op de bovengenoemde website.
GAIAjohan schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:30:
[...]

Jup, ik ben geregistreerd op gamespy. Die emailadres en inlogcode heb ik dus gewoon gebruikt. En als je geen online profiel aanmaakt krijg je die wachttijd ook niet :/

Mijn netwerk lijkt me prima in order, heb ook geen problemen bij andere spellen
[afbeelding]
Het kan ook zijn dat er problemen zijn met de servers van Atari en/of Gamespy. Dat komt helaas wel eens voor van tijd tot tijd. Kan krijg je moeilijk of gewoon geen verbinding.

Ik wilde je eigenlijk adviseren het atari forum in de gaten te houden, maar ik zie dat je daar zelf al een topic hebt aangemaakt. Als er problemen zijn met de servers, dan wordt dat op het forum daar meestal wel duidelijk gemaakt.

Verder zou ik gewoon blijven proberen verbinding te krijgen. Vroeg of laat krijg je die meestal wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen O op 01-04-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Linkje hier werkt gewoon. Niet 1 of andere grapjas op je PC zitten spelen met linkjes/URLs?
2011 :/ Nog even en GT5 komt nog eerder uit :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Probleem is opgelost :)
En de megapack, kan je daarmee wel online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
SinergyX schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:48:
Linkje hier werkt gewoon. Niet 1 of andere grapjas op je PC zitten spelen met linkjes/URLs?
2011 :/ Nog even en GT5 komt nog eerder uit :P
Nee, als ik die link naar gamershell aanwijs, verwijst ie naar http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU&flip=1

De volgende code staat ook in de post:

code:
1
Bron: [url="http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU&flip=1"]Gamershell.com[/url]
GAIAjohan schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:44:
Probleem is opgelost :)
En de megapack, kan je daarmee wel online?
Daarmee kan je gewoon online, mits je hem legaal aanschaft uiteraard :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen O op 01-04-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05

Entity

9000rpm

Jeroen O schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:07:
[...]

Nee, als ik die link naar gamershell aanwijs, verwijst ie naar http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU&flip=1

De volgende code staat ook in de post:

code:
1
Bron: [url="http://www.youtube.com/watch?v=f2b1D5w82yU&flip=1"]Gamershell.com[/url]
De juiste link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Wie heeft er zin om vanavond met meerdere mensen een potje online te doen cq. te cruisen? Uurtje of 21 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik wil wel, heb nog wel geen club ofzo.

Account: NilleRules

Ik sta helemaal bovenaan, op de weg tussen het golfterrein.

[ Voor 55% gewijzigd door Noel op 03-04-2009 21:04 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kben er vnaaf ook wel
Nick: Gaiajohan

Waar spreken we af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Oh jee man, was vergeten het topic te checken. Ik ben daar echt niet bekend gewoon :P

Zullen we op dat kleine eilandje afspreken met die brug, aan de rechterkant van de kaart. Zit geloof ik een Maserati challenge.

[ Voor 52% gewijzigd door Jejking op 03-04-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Waarom niet gewoon een dealer kiezen?
Bv VW dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Was vergeten dat ik het spel eraf had gegooid vanwege een gebrek aan schijfruimte. Herinstallerende... ik ben er over een kwartiertje ongeveer. VW-dealer is okee wat mij betreft. Hopen dat ik m'n savegame terug kan zetten, dus tot zo.

@ GAIAjohan: ik heb je toegevoegd op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
VW Dealer it is. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik sta bij vw dealer en zal msn ff aanpleuren if possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Hier eindigde alles:

Afbeeldingslocatie: http://78.21.241.247:1337/files/kleiner.jpg

:)

Wet raar gedoe dat online racen. Soms sta je daar en moet je ff wat rondrijden vooraleer je de anderen ziet. En op map drukken is gegarandeerd andere(n) kwijt.

[ Voor 58% gewijzigd door Noel op 03-04-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Afbeeldingslocatie: http://xs138.xs.to/xs138/09145/ik_en_nille107.jpg.xs.jpg

En daar eindigde de rit.. Klikbaar

En ja, ik heb alle maxed out zonder HDR, omdat ik HDR gewoon lelijk vind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Leuk, allebei hetzelfde kleurtje :P

Jammer dat ik deze "meeting" gemist heb, was gisteren op dezelfde tijd online...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Ah shit, volgende keer rij ik ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290581

Meld je anders even aan op: http://tweakerstduclub.fo...hp?mforum=tweakerstduclub
als je dat nog niet gedaan hebt.

kunnen we binnenkort ene keer met een groep een cruise organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Gedaan. Tot forums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanavond al iemand zin om te cruisen en vanaf hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:35

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Anoniem: 290581 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:51:
vanavond al iemand zin om te cruisen en vanaf hoelaat?
Kan wel even, roep maar een tijd en plaats :) ik heb me ook geregged op het forum

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01
Ik zal er ook wel zijn, en noem maar een tijd, ik ben tot 2 uur vannacht nog wel wakker.

misschien een idee om een specifieke klasse te nemen?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ja ik ben gisteren opnieuw begonnen en ben nu dus net de rank expert haha, heb momenteel een nissan skyline, mercedes-benz cls 55 amg, ferrari f430 spider en een mv agusta f4 tamburini. kiezen jullie maar de klasse. dat kan dus zijn E-D-B of Ma.

waar spreken we af? golfbaan in t noorden om 20:30 als jullie dat nog lezen, anders 21:00?

zie vak a6 op deze map: http://www.tdu-central.com/resources/tdu-map-complete.jpg

oja zet even je tdu naam erbij hier zodat ik weet wie ik moet zoeken.

mijne is: Nasht1988

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 290581 op 08-04-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik en gwboes staan er al alleen ben ik nog aan het proberen om te connecten met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
NilleRules staat er ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat connecten is toch iets wat nog regelmatig mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd wat een ramp nog steeds na 2 jaar.. nilles zag ik wel een paar keer maar die is nu offline??

en gwboes ik probeer het nog 15 min en anders vind ik t wel mooi gweest na meer dan een uur connecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Anoniem: 290581 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:52:
ja idd wat een ramp nog steeds na 2 jaar.. nilles zag ik wel een paar keer maar die is nu offline??

en gwboes ik probeer het nog 15 min en anders vind ik t wel mooi gweest na meer dan een uur connecten..
Ja, we hebben ff locked geweest en tijd elkaar kunnen zien en al de shizzle. :)

boes heb ik kunnen toevoegen aan friends en ineens waren jullie beide weg. En nu crasht TDU ineens. :D

Genoeg voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ik had net ook nog even met nash gelocked maar die verdwijnt dan ook opeens, Bij jullie staat trouwens ook een "connection problem" icoontje bij de naam, zal wel aan de servers liggen.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ja raar, bij mij was het juist andersom en had jij een lag in je connectie en bij nille ging alles goed.. heel raar. Probeer het nog een keer en dan geef ik t definitief op voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
toch nog tussen het wegvallen door 1 foto kunnen maken.
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg7/GWBoes/test%20drive/th_failed_cruise.jpg

en om aan te geven hoe beroerd het vanavond was:
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg7/GWBoes/test%20drive/th_tdu2xnash.jpg

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ja idd dat je mij twee keer zag heel apart..

er wordt trouwens morgen een paastour gereden door mij en jeroen en ik (en denk jeroen ook) zou het leuk vinden als er wat meer mee rijden.

dus als je zin hebt: http://tweakerstduclub.fo...forum=tweakerstduclub#449

schrijf je even in op het forum en post daarna even een berichtje dat je mee rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Net ff wat online geracet, maar wat is dat ruk zeg.. Het duurt een eeuwigheid voordat je met iemand kan connecten, en als je dan eenmaal in die lobby zit dan wordt je weer na 10 sec. eruit gedonderd. :S

En het lijkt wel of de helft cheat ofzo. Ik rij gewoon en af en toe slip ik. Waarschijnlijk hebben zij Driving Assistents aan. Ik heb namelijk alles op off. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

movo. schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:33:
Net ff wat online geracet, maar wat is dat ruk zeg.. Het duurt een eeuwigheid voordat je met iemand kan connecten, en als je dan eenmaal in die lobby zit dan wordt je weer na 10 sec. eruit gedonderd. :S

En het lijkt wel of de helft cheat ofzo. Ik rij gewoon en af en toe slip ik. Waarschijnlijk hebben zij Driving Assistents aan. Ik heb namelijk alles op off. :)
Wanneer je bijv. met een race in zn 5 op trekt met een Saleen S7 trek je echt veel sneller op. Zulke trucjes enzo. En gewoon rustig door bochten gaan en dan flink optrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Nog liefhebbers om zo een stukje te cruisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Niet allemaal tegelijk hè :9~

Nog een vraagje, ik zie wel eens mensen tegen me aan kletsen die niet in de lijst staan van mensen die in de buurt zijn zegmaar. Hoe doen ze dat :?. Kun je eenvoudig chatten tegen mensen uit je friends list zonder dat je ernaast staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Lijkt wel uitgestorven hier :+

Had eigenlijk nog wel een klein vraagje. Ik heb zelf drie races die ik niet kan doen.Twee van deze races die beiden starten op het lange compleet vlakke rechte stuk in het noordwesten. Het gaat om "The Roof Of The World, B auto, Pro - en "The Drop", B auto, Pro. Iets noordelijker heb ik "The Best Defense", A auto, Expert.

Ik heb zelf de Champion rank, vier auto's in de A klasse (Mercedes SLR, de Zonda, Saleen S7, Lambo Murcielago), nog veel meer in de B, en ik snap niet waarom ik de races niet kan doen. Er staat dat het "locked" is als ik met een A of B auto langsrij, en via de map heb ik geen auto die aan de restricties voldoet. is er een restrictie die mij niet wordt weergegeven?

Ik hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben, alvast dank :).

Nils

Nvm, oplossing is dat het voor motoren is :+ , mogen ze wel beter aangeven :X

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsinho op 28-05-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 21:47
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet zo snel vinden, daarom vraag ik het hier maar.. :)

Weet iemand of er al iets bekend is over een nieuwe Test Drive?
Zou namelijk wel leuk zijn als deze game (of de opvolger hiervan) uit komt op de PS3, dan heeft die console ook eens een leuke racegame :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
@ Nilsinho:

Dat zijn races die je met de motor moet doen, staat bij de restricties ook Mb en Ma i.p.v. A of B ;)

@ DT-PiSanG:
blader eens een stukje terug in dit topic of gewoon via google (test drive unlimited 2) valt ook genoeg te vinden (ik zie net trouwens dat er al trailers op youtube staan)

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bij deze wil ik mededelen dat de GoT TDU club is opgeheven en sinds deze week is het forum ook niet meer bereikbaar.

De reden om er mee te stoppen is het, naar mijn mening, gebrek aan belangstelling. Van de velen die zich hebben aangemeld, hebben er slechts enkele actief deelgenomen in de club. Met het oog op de naderende zomer en het vooruitzicht dat de belangstelling niet toe gaat nemen, heeft mij doen besluiten om er mee te gaan stoppen. Met de club teministe, niet met TDU ;)

Hoewel ik zelf ook minder TDU ben gaan spelen (ook een reden om met de club te stoppen), zal ik nog steeds van tijd tot tijd wel ik het spel te zien zijn. Dus mocht iemand nog eens zin hebben om te touren of te racen, dan kan dit in dit topic, of via een direct message op dit forum ook wel afgesproken worden.

Ik heb Jejking verzocht de verwijzing naar de club te verwijderen uit de startpost. Verder wil ik iedereen die actief heeft meegereden binnen de club bedanken voor de gezellige avonden en hopelijk nog eens tot ziens in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 22:23
Ik had laatst een stuurtje aangesloten, en toen weer eraf gehaald, en de besturingsinstelling weer naar default gezet. Alsnog draait het hoofd van mijn character een beetje in de bochten in first-person mode. Dit is zwaar irritant. Weet iemand hoe ik het uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:27
Ik heb een vraagje waar ik, ondanks flink spitten, niet uitkom...

Ik ben de politieauto's kwijt...

In het dagelijkse leven een grote opluchting, maar in de game vind ik de achtervolgingen wel leuk.

Heb ik per ongeluk een verkeerde toets aangeraakt of is er iets anders wat me ontgaat?

Ik speel het spel nog best veel, maar slechts eens in de paar weken zijn ze ineens weer een dagje terug. Of hebben de agenten zoveel vakantie misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Wellicht ten overvloede, maar als je online speelt heb je geen politie hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Tenzij je "allow online interactions" uitzet bij instellingen.

Dan worden andere TDU spelers vervangen door computer gestuurde spelers en dan is de politie ook weer terug.

Je moet dus kiezen: Of je rijdt met andere TDU spelers, of je hebt politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:27
Tja... Ehhh...

Net gemerkt dat dat helemaal klopt...

Ik kan me niet herinneren dat ik het uit en aan gezet heb, maar de politie is weer terug (en de eerste bekeuring ook...)

Ik vraag me wel af waarom ik in het echt nooit door zo'n agente word aangehouden...

Thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dan heb ik toch de indruk dat je offline aan het spelen bent als je zelf niets veranderd hebt...

Laatst nog weer een leuke ervaring gehad: samen (ik in een McLaren F1 GT) met een Königsegg een aantal ronden geraced op het circuit. Ging heel aardig op, ik wat sneller in de bochten, hij op het rechte stuk.

Er reed ook een klassieke Ferrari rond (denk een 250GTO) die als rijdende chicane diende. Is in 5 rondjes zeker 3x gelapt en zag ons links en rechts voorbij schieten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308927

Ik heb hem net ook weer gekocht en gedownload. (Had hem eerst op Xbox 360 maar die heb ik verkocht) maar ik krijg nu steeds dat hij geen connectie kan leggen al aan het begin... Ik heb alle porten geopend? Hoe kan ik dit verhelpen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij werkt :D maar op de Xbox had ik altijd zon challange waar je 15k ofzo kreeg en je sneller dan 120 mph moest gaan.. Maar die kan ik nu nregens vinden? =\ Ik heb even wat easy money nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Rechts onderaan de map staat die ergens. ;)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een map gevonden maar ik zie heel veel challenges nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je moet eerst Champion worden. Dan pas komen er een heleboel challenges vrij waarbij je makkelijk veel geld kan verdienen.

Ik denk dat je de "180 MPH in heavy traffic" speedchallenge bedoelt. Daar kan je $70.000 in 20 seconden verdienen. Die zit oostelijk van Kelekole pass, maar je moet hiervoor wel champion zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Net even het spel weer eens geopend (damn dat is lang geleden, tijd om weer eens te spelen), maar idd. Vanaf champion heb je die race en die kan je met een group a auto binnen no time voor je de heuvel op bent al gehaald hebben. Tikt lekker door alleen rete saai. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Inderdaad erg saai.

Daarom doe ik ook liever de millionaire's challenge als ik de tijd heb.
Is veel werk maar daar beleef je wel een hoop plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

Fuelke

Forza Ferrari

Dat is toch die challenge waar je het hele eiland zowat rond rijdt? Heb ik eens geprobeerd, sloeg TDU vast op 5km van de aankomst.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Fuelke schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:19:
Dat is toch die challenge waar je het hele eiland zowat rond rijdt? Heb ik eens geprobeerd, sloeg TDU vast op 5km van de aankomst.
Hoe herkenbaar!

Ik heb dit inderdaad ook een keer gehad, er zijn 2 van dat soort races. 1 mag je volgens mij gewoon met elk voertuig doen, dus die reed ik met motor voluit met geluid uit. En dan sloeg die inderdaad aan aantal kilometer voor de finish vast.. Die andere mag dacht ik alleen met auto's en sloeg ook een keer vast. Heel fijn is dat.. Echt totaal niet dus!

Het is wel een fantastisch spel TDU, alleen erg buggy en niet stabiel genoeg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ze mogen allebei met zowel auto als motor.

Alleen de Millionaire's challenge is gelimiteerd tot klasse A (en mA).

Maar goed, als ie vastloopt dan begin je toch opnieuw? Ik heb de millionaire's challenge zo'n ongeveer 20 keer gespeeld en misschien dat ie twee of drie keer is vastgelopen. Dus ja, je kan een keer pech hebben, maar meestal gaat het wel goed.

Als je 20x die speedchallenge achter elkaar doet en bij de 19e keer loopt ie vast, is ook alle moeite voor niks, want hij slaat het spel pas op wanneer je de challenge verlaat en niet als je op 'retry' klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 22:57
Heeft iemand een idee hoe je de AI kan uitzetten? Heel irritant als je rustig wilt cruisen dat je de hele tijd te maken hebt met andere "racers" die tegen jou en andere auto's opknallen! Ik doel hiermee op de offline versie, snap dat het online niet kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Is er al een release datum bekend van deel 2?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Even een vraag over de `TDU PC Megapack`

Ik zie in de mappen op mijn PC de voertuigen van deze pack staan. Alleen ik heb geen idee waar ik deze extra auto´s kan kopen 8)7

Of moet je een bepaald niveau gehaald hebben? Inmiddels zit ik op expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

Fuelke

Forza Ferrari

De Ferrari 246 Dino staat alvast in dezelfde schop als de Ferrari 288 GTO, European Classics oid

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bij de dealers waar je ook de "originele" auto's koopt en bij enkele nieuwe dealers, die je op de map terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik kan bijvoorbeeld nergens de charger of challenger vinden...

Ook niet bij US shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
een challenger kan je sowieso vinden bij de us muscles shop helemaal onderin de map :)
de charger kan je bij de andere us muscles vinden, bovenin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik zie maar 1 US Musckes... :( Die onderin.

In die ene staat ook de challenger niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dan heb je het carpack niet (correct) geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Iemand nog een tip om van de politie af te komen? ;)

Ik heb het idee dat als je 3 active politie tekens heb dat je er niet meer vanaf komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:34
@dude: Misschien ff een end door het gras rijden naar een andere weg en dan ff daar op die weg rijden en dan er weer af en verder ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb het spel wel eens 15 min met de auto ver weg in het gras laten staan, dat werkt ook zelfs niet...

Het enige wat ik nog kan bedenken is om je huis in te gaan. Maar dit zijn tot nu toe nooit in de buurt geweest. En aangezien je de map ook niet kan gebruiken en ik geen idee had waar ik zat lukt het ook niet om er naar toe te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Als je drie actieve politieschildjes hebt, is het moeilijk, maar niet onmogelijk om er weer vanaf te komen.

Een paar tips:

- Ga niet als een kip zonder kop rijden, maar probeer een beetje beheerst de politie voor te blijven.
- Zorg ervoor, dat je niet tegen andere voertuigen op botst.
- Zorg ervoor, dat je op een weg rijdt, waar je politieblokkades voorbij kan rijden. Op een snelweg rijden is dus geen goed idee.
- Heb veel geduld, aangezien het erg lang duurt voordat er weer schildjes af vallen.
- In de berm gaan rijden heeft niet zoveel zin. De politie kan je er niet pakken, maar de schildjes zullen niet verdwijnen.
- Je huis of een ander gebouw binnen gaan is mogelijk, maar dan wordt eerst het boetebedrag van je geld afgehaald. (Uiteraard kan je dit bevestigen of annuleren. Annuleer je dit, dan moet je dus weer verder rijden).
- Heen en weer rijden op een 2x2 weg met middenberm werkt goed. Dan kan je steeds rondjes rijden, makkelijk inhalen en makkelijk blokkades verwijderen.

Als je het bovenstaande allemaal wilt oefenen zonder geld kwijt te raken: dat kan ook. Start dan een race waarin politie voorkomt en ga het oefenen. Wanneer het fout gaat en je wordt aangehouden, dan kost het je geen geld, alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Oké, thanks ;)

Valt niet helemaal mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:11

Patjeee

Ik woon in Boston MA

iemand idee waar ik tdu 2e hands kan kopen of een serial ervan:? ,

want ik ga echt niet 30 euro betalen voor een verouderd spel , waar ik de megapack heb en het spel kwijt ben geraakt :|

ik heb het spel nu gedownload , iemand serial te koop of het spel origineel? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het spel is superslecht verkrijgbaar (eigenlijk gewoon niét verkrijgbaar in welke winkel dan ook, discontinued etc). Tweedehands heb je nog de meeste kans maar zelfs op Marktplaats moet je er snel bij zijn omdat je er anders gewoon keihard naast zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Jejking op 23-10-2009 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Is het dan nog zoveel "waard"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:23

DaWaN

'r you wicked ??

http://cgi.ebay.nl/TEST-D...m45eebc8ec9#ht_1102wt_940

16 euro incl verzenden, zal waarschijnlijk wel minstens een week of 2 duren voordat je hem hebt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:11

Patjeee

Ik woon in Boston MA

DaWaN schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:26:
http://cgi.ebay.nl/TEST-D...m45eebc8ec9#ht_1102wt_940

16 euro incl verzenden, zal waarschijnlijk wel minstens een week of 2 duren voordat je hem hebt.
_/-\o_ _/-\o_
alleen nu hopen dat het geen fakes zijn , waarbij ik niet online kan spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Patjeee op 24-10-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Is er eigenlijk nog veel activiteit online?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Anoniem: 329178

He, Ik weet niet of dit de perfecte plek is.
Maar ik heb sinds wij IPB (internet + bellen van kpn) problemen met het 'zien' van andere spelers in TDU,
Ik zie namelijk alleen maar mensen alsof ze connectie problemen hebben.Iedereen staat stil of ik zie ze nog geeneens. Voordat wij ipb kregen hadden we een normale modem een daarmee had ik totaal geen problemen. Nu heb ik best veel geprobeert zoals portforwarding etc. Heeft iemand anders ipb en dit probleem opgelost? Of iemand die toevallig hier wat vanaf weet?

Gr Cryqed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318093

Is er onderhand al wat bekend over het nieuwe deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
TDU2 nieuws forumpje: http://forum.tdu-central.com/forumdisplay.php?f=73

Datum nog zeker niet. Maar zal denk ik eerder 2011 dan 2010 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Heel soms komt er ook een tweet voorbij over TDU2 (Spaans vooral) maar heel veel nieuws is er nog niet over de game. Dat gegeven zegt mij inderdaad voorlopig dat 2011 me realistischer lijkt dan 2010.

A en B.

Even linkjes aangepast omdat hij ze niet volledig oppikte.

[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 05-01-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318093

Noel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:20:
TDU2 nieuws forumpje: http://forum.tdu-central.com/forumdisplay.php?f=73

Datum nog zeker niet. Maar zal denk ik eerder 2011 dan 2010 worden.
Spel is volgens mij wel al behoorlijk lang in ontwikkeling, kan me herinneren dat dit al eind 2008 wat kleine feitjes over het spel bekend werden. Ik hoop iig voor toevoegen van crossmotoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Ik wist dat er een nieuwsitem was van delay tot 2011, heb hem net gevonden in een post van Jejking:
Jejking in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

Mei 2011 dus, maar dat is al van meer dan een half jaar geleden, dus nieuws is het natuurlijk niet meer. :)

Maar als ze rustig de tijd nemen en het spel deftig werkend op de markt gooien, maakt het mij niet veel uit wanneer het komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik heb een probleempje met TDU onder Windows 7 64bit. Ik krijg geen geluid in-game. In het introfilmpje heb ik gewoon geluid. De volumeknoppen staan goed en zijn niet gemute. Ik heb ook directx9 er nog op gezet voor de zekerheid maar het mag allemaal niet baten.

Iemand een idee wat te doen? (Behalve wachten op TDU2 ;) )
Pagina: 1 2 3 4 Laatste