Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
https://www.dynabyte.nl/artikel/613548/
En de volgende dag in huis, maar er staat bij op=op dus ik denk dat je er snel bij moet zijn . . .
[ Voor 16% gewijzigd door Fugitive1977 op 04-12-2008 15:11 ]
Ah ok, mooi dat jij er hier 1 hebt opgericht!Jeroen O schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:40:
Nee, die site was niet van mij, hoewel ik er wel lid ben geweest.
TDUCNL was opgericht door Joost, welke moderator of administrator was bij VMACNL.
Omdat er op TDUCNL amper activiteit was en er hier op GoT wel vraag was naar een TDU club, heb ik er zelf één opgericht.
Even een vraagje voor de mensen die de carpack via paypal hebben gekocht, wanneer het geld (eindelijk) eens op je rekening staat en je gaat naar de site van www.testdriveunlimited.com. Je betaald, maar kan je dan de carpack meteen downloaden of moet je weer een eeuwigheid wachten? (lijkt zo lang te duren als je iets graag wilt

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
EECHT!?!?!?! Sh*t zegPeedjeeh schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:54:
Je kan het dan direct downloaden. En als je paypal gelinkt is met je bankrekening dan hoef je ook niet eerst geld naar paypal over te maken.
Maar wat ik merk is dat er een behoorlijk irriterende bug in het spel zit (ondanks dat ik patch 1.66a heb);
Tijdens het rijden lijkt het alsof ik ineens tegen een "onzichtbare" tegenligger opknal.
Ik rijd op een stuk waar geen / weinig verkeer rijdt en dan ineens hoor je het geluid dat ik ergens tegenop knal en zit politie achter me aan.
Is dit een bekend probleem inmiddels?
Echt heel vervelend aangezien ik de car deliveries perfect wil rijden maar me dit nu onmogelijk wordt gemaakt omdat ie me dus tegen tegenliggers op laat knallen (die er niet zijn).
EDIT: Ik heb dus nu inmiddels gelezen dat er meer mensen zijn die deze bug hebben.Jasikevicius3 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 14:21:
Ik speel sinds een hele tijd weer eens TDU.
Maar wat ik merk is dat er een behoorlijk irriterende bug in het spel zit (ondanks dat ik patch 1.66a heb);
Tijdens het rijden lijkt het alsof ik ineens tegen een "onzichtbare" tegenligger opknal.
Ik rijd op een stuk waar geen / weinig verkeer rijdt en dan ineens hoor je het geluid dat ik ergens tegenop knal en zit politie achter me aan.
Is dit een bekend probleem inmiddels?
Echt heel vervelend aangezien ik de car deliveries perfect wil rijden maar me dit nu onmogelijk wordt gemaakt omdat ie me dus tegen tegenliggers op laat knallen (die er niet zijn).
Jammer dat Atari dit waarschijnlijk niet meer zal gaan fixen (aangezien ze niet van plan zijn op het moment een nieuwe patch uit te brengen zover ik weet?)

*edit* bullit is boos! Nog steeds geen geld op zijn paypal account voor de carpack.
[ Voor 16% gewijzigd door bullitnl op 12-12-2008 16:53 ]
Dat van die onzichtbare politie vind ik ook een vreemd probleem. Met name omdat ik daar de laatste tijd juist geen last meer van heb gehad.
En de meest storende bug is nog wel dat sinds patch 1.66 meerkanaalsgeluid niet meer werkt
Zie mijn vorige post, in het geval dat je paypal account gelinkt is met je bankrekening kan je direct downloaden. Het bedrag wordt dan van je bankrekening afgehaald en dus hoef je niet te wachten totdat er geld van jou bankrekening naar paypal is gezet.bullitnl schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:49:
Klopt, inderdaad erg lastig. Had er gisteren ook nog last van, ook bij een delivery mission. Ik wist zeker dat ik niks geraakt had en tog -200 dollar of zo. Echt irritant. Mijn idee om alles perfect te gaan halen hield toen op haha
*edit* bullit is boos! Nog steeds geen geld op zijn paypal account voor de carpack.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Daar had ik inderdaad nog naar gekeken, maar ik kreeg dat helaas niet voor elkaarPeedjeeh schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:51:
[...]
Zie mijn vorige post, in het geval dat je paypal account gelinkt is met je bankrekening kan je direct downloaden. Het bedrag wordt dan van je bankrekening afgehaald en dus hoef je niet te wachten totdat er geld van jou bankrekening naar paypal is gezet.
Het zou de 12de overgeschreven moeten zijn, maaaaar!Jeroen O schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 11:46:
Normaal gesproken duurt het een week voordat je geld is overgeschreven. Soms kan het ook één of twee dagen langer duren.
Dat was het ook om 11 uur 's avonds
Murcielago roadster is zooo vet

Ik heb nu dit:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\Theedoekie\Radio\Radio MP3\mp3.m3u
Maar het werkt niet.
zoals het topicstart zegt zou het zo moeten kloppen. Ik weet verder niet hoe je die playlist kan opvragen in de radio. Maar er staat in C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\Test Drive Unlimited\savegame\Theedoekie ook nog 'playersave' en 'playersave2'
bedankt!
Met playersave en playersave2 hoef je niks te doen, zoals je het hierboven hebt, is het goed.
Eventueel (en zo doe ik het altijd) kan je ook snelkoppelingen naar MP3 bestanden opnemen in je radiostation. Dan blijft de muziek op de originele locatie staan en ben je niet het dubbele aan schijfruimte kwijt. Deze nummers worden dan willekeurig afgespeeld.
Nu werkt het welJeroen O schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:18:
Eventueel (en zo doe ik het altijd) kan je ook snelkoppelingen naar MP3 bestanden opnemen in je radiostation. Dan blijft de muziek op de originele locatie staan en ben je niet het dubbele aan schijfruimte kwijt. Deze nummers worden dan willekeurig afgespeeld.
Playlistje maken in winamp is ook een goede optie, bevalt mij beter want een playlist gebruik is zowiezo vaak.bullitnl schreef op zondag 14 december 2008 @ 10:59:
[...]
Nu werkt het weldank u;) Ik heb de playlist veranderd door shortcuts.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Helaas heb ik tot dusver niet echt veel geinige dingen kunnen vinden, easter eggs en glitches zoals bij gta zijn hier niet. Dat is wel jammer. Is ook allemaal vrij serieus opgebouwd. Jammer dat je geen land paadjes en dat soort dingen hebt, eigenlijk alleen maar op de grote weg.
Ik heb me ook al de tijd zitten verheugen op het circuit, nu heb ik hem al een tijdje maar ik vind er gene drol aan. Ook gene systeem wat je rondetijden meet of iets dergelijks. Wel jammer.
Maar verder leuk spel, je blijft ermee bezig en je komt een vakantie zoals deze goed door.
Alleen jammer dat sommige missies zo frustrerend irritant zijn of zo fucking lang... Waar ze ook wel eens wat aan mogen passen is dat als je een heuvel opgaat dat je echt constant aan het stuiteren bent ipv gewoon soepel over de weg rijden, dat is zo jammer en irritant als je met zeg 280 aan komt rijden en ineens schiet je van rechts vol naar links. Motorrijden kan ik met de gamepad ook nog steeds niet mee omgaan, bocht insturen is zo gevoelloos, ik stuur vaker door korte tikjes en ik zie wel waar ik uitkomt. Erg jammer.
En jammer dat ze de car pack niet in een patch hebben gestopt... Vind het niet waard om daar zoveel geld aan uit te geven.
Maar goed, genoeg gezeverd, ik ga dadelijk weer lekker rondje kneuren, muziek aan, verwarming op de kamer lekker hoog, onderuit gezakt en lekker scheuren.

* Jejking kopt hem alvast maar even in
[ Voor 9% gewijzigd door Jejking op 29-12-2008 11:07 ]
Als je rondetijden wilt meten op het circuit, dan zou je een multiplayer race binnen moeten gaan (mits je online speelt). Dan kan je vervolgens een test run doen. Volgens mij wordt dan wel je tijd gemeten. Het is niet ideaal, maar het is tenminste iets.
Maar ik had de playlist wel in winamp gemaakt en alles precies zo gedaan als er stondJoopieboy schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:10:
Ik vermoed dat hij gewoon vanuit media player een playlist maakte, daar had ik ook problemen mee, vanuit winamp daar in tegen werkt het perfect.
Anoniem: 6193
Ik had nadat ik m'n stuurtje binnen had maar ff een "minder legale" versie ge-installeerd zodat ik kon oefenen (postbode was op vakantie ofzo

Heb me ook al aangemeld op het got-tdu forum, IGN is CommDante_TD
alleen een vraagje.
welke gamespy moet ik me aanmelden om online te kunnen spelen, googlen geeft geen duidelijke uitkomst, er lijken wel tien gamespy's te zijn.
oja, gelukkig nieuw jaar iedereen ;-)
Eerst/tussentijds een offline nick maken kan schijnbaar helpen, ligt aan je "error" denk ik ... iig moet je een gamespy account hebben die je schijnbaar alleen bij fileplanet kan maken ...
Nadat ik m'n gebruikelijke nicks had geprobeert bleef ik dezelfde "username has already been used with another password" oid krijgen, ik zocht naar een manier om een ander account te maken, maar kon niks vinden (waarschijnlijk zelfde probleem wat berichtgever boven mij ondervond) ... enige manier om login/pwd te checken scheen fileplanet te zijn ...
Daarna bleek dat "CommDante" daar al als nick geregged was, hernoemen bleek geen oplossing, maar ik wist iig dat m'n login/p-wd goed was ... dus toen maar _TD erachter.
Vaag verhaal, maar ik hoop voor je dat het werkt. Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die dit pareltje (weer?) ontdekt. Na aardig wat van de laatste NFS spelletjes gechecked te hebben is dit echt een verademing ... dikke kans dat ik de aanvulling ook koop. Ik las ergens dat er een TDU 2 geplanned was ... lijkt mij echt heerlijk.
Voor de mensen die denken dat dit spel zwaar verouderd is ... imo ziet het er beter uit als de laatste NFS en speelt vele malen beter. De bomen zijn misschien vrij simpel e.d. maar ze zien er heerlijk uit. En in het geheel is het echt een toppertje ... zelfs anno 2009 (inmiddels
Ik speel met Momo op 110% (eerst 135%, maar toen was er meer force als feedback
+Grootste pluspunt is het cruisen ... lekker rondrijden op een mooie omgeving.
-Grootste nadeel dat ik nu meemaak: Vage AI die op de raarste momenten van baan wisselen e.d. (Trage karretjes naar linker-baan en omgekeerd

Wel opletten dat je GEEN username en/of emailadres gebruikt die je al eens voor Gamespy hebt gebruikt.
Ikzelf had bijv. het probleem dat ik mijn nickname/account van de TDU beta niet kon gebruiken in de full-version, ook erg fijn...not...
Trouwens, veel fijne TDU km's/miles en goed 2009 gewenst
Alleen vind ik het jammer dat bijna iedereen online met auto's rijdt met minimaal 600pk. Dan kom je dus niet mee als je in een "normalere" auto wil rijden. Ik hoef niet zo nodig altijd in een enzo te zitten.
Toen ik nog internet op m'n pc had reed ik online 90% van de tijd in een Sagaris, vooral het 'doe maar gek je bent al gewoon genoeg' karakter is heerlijk. Of vindt je dat niet onder "normalere" auto's vallen?KillerB schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:18:
Ik speel het nog steeds regelmatig, het blijft leuk om rond te scheuren samen met mede online gebruikers. Meestal is er wel een groepje te vinden om mee te scheuren.
Alleen vind ik het jammer dat bijna iedereen online met auto's rijdt met minimaal 600pk. Dan kom je dus niet mee als je in een "normalere" auto wil rijden. Ik hoef niet zo nodig altijd in een enzo te zitten.
Dat bedoel ik inderdaad met normale auto's. Een audi a3 of golf gti is wel erg saaiGWBoes schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:17:
[...]
Toen ik nog internet op m'n pc had reed ik online 90% van de tijd in een Sagaris, vooral het 'doe maar gek je bent al gewoon genoeg' karakter is heerlijk. Of vindt je dat niet onder "normalere" auto's vallen?
Race 3x geprobeerd en hier 3x last van gehad.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb hier dus nooit last van gehad, is je Xbox360 soms geflasht met een firmware voor een stillere DVD drive ?Tsurany schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:54:
Wat een waardeloos rot spel, denk haal hem voor de 360 om lekker te racen, zijn er races die je onmogelijk kan winnen. Niet omdat de AI nou zo goed is maar omdat die geen last hebben van terrein wat gewoon niet laad. Wil ik Tour of the Island race doen, na een paar kilometer rij ik rond de 330 met mijn koenigsegg laad het terrein voor me niet waardoor ik dus in het 'water' crash. Ik reset en iedereen ligt gelijk 300 meter voor me, zo kan je echt onmogelijk fatsoenlijk racen aangezien je tegenstanders ook snel zijn dus je zelf ook hard moet rijden.
Race 3x geprobeerd en hier 3x last van gehad.
Voor mensen die die problemen hebben met doorzichtige politie autos, volgens mij kun je dat fixen door in Documents and settings\all users\application data\atari\test drive unlimited\ dat vage bestand weg te gooien
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Nee, maar ik lees op internet dat veel meer mensen er last van hebben en dat er niks aan te doen is.DaWaN schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:01:
[...]
Ik heb hier dus nooit last van gehad, is je Xbox360 soms geflasht met een firmware voor een stillere DVD drive ?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Toen een kameraad "even" in hardcore mode zonder driving aid in een koenigsegg ging rijden viel hij bijna van de stoel af van het lachen.

is wel veel lastiger dan met een xbox controller vooral tijdens een race met H-shifter, zo snel mogelijk over een bergweggetje (infernal descent) rijden met 1 hand omdat je met de andere continu aan het schakelen bent
Soms is het echt ontzettend moeilijk om na een kleine stuurcorrectie op hoge snelheid dat ding nog op de weg te houden. maar daardoor ontzettend leuk....
Vrienden van me vonden dat zuigen, racen liever met zo'n controller.
Zal vandaag of morgen een review van dat ding in elkaar draaien. De hoeveelheid informatie over de r660 is héél erg beperkt...
Heb er zelf ook nooit last van gehad....misschien helpt het om de game op de harddisk te installeren?Tsurany schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:11:
[...]
Nee, maar ik lees op internet dat veel meer mensen er last van hebben en dat er niks aan te doen is.
Onderhand nog nieuwe auto's uit voor het spel, mods, of leuke online races/cruises met mede-GoT'ers?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Bijna m'n champion titel

Het is inmiddels mogelijk om andere models in het spel te zetten, alleen is je game dan niet meer online proof en zijn er weinig kwalitatieve modsNLuna schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:07:
Geweldig dat dit spel nog steeds zoveel gespeeld wordt, dacht dat ik de enige was..![]()
Onderhand nog nieuwe auto's uit voor het spel, mods, of leuke online races/cruises met mede-GoT'ers?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik vind de C en D classes eigenlijk het leukst/lekkerst rijden. En wat is hardcore ineens wennen ...
Ik speel het sinds 2 weken ook op de X360, het is nog vrij druk online moet ik zeggen.StephanO1990 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:59:
Word TDU nog steeds veel online gespeeld op de Xbox 360? Ik ben van plan om hem nu na de pc-versie, ook op de Xbox te gaan spelen.
Work hard & be brave.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
TDU verveelt trouwens als je alle auto's die je wil al hebt en de delivery missies af hebt. Ik moet nog alle wegen rijden maar heb daar nog niet echt zin in gehad...
Alleen ik stoor me een beetje aan 't feit dat 5.1 niet echt super werkt op TDU
[ Voor 39% gewijzigd door rCk op 15-01-2009 22:35 ]
Anoniem: 107802
Maar als ik bij de eerste race ben, geeft hij direct aan TDU server unavailable.
Geen idee hoe het, kan. Kies gewoon voor single player. Maar toch doet hij het niet
Dat hij het bij de eerste race niet doet, dat klopt niet, tenzij je een illegale versie hebt.
[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 16-01-2009 18:58 ]
Een off-line profiel maak je aan door op new game te klikken in het hoofdmenu. Daar vul je de gewenste profielnaam in. Het vakje gamespy ID moet je echter uitgevinkt laten. Daarna klik je op OK en start je een nieuw (offline) spel.
[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen O op 16-01-2009 18:53 ]
Vind het vreemd dat het voorheen wel gewoon kon dan. Maarja hopen dat er nog andere leuke racegames komen dit jaar
Nu netjes gekocht + carpack en was het zeker waard. Online is zeker erg leuk als je met een groepje rondscheurt.
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 17-01-2009 11:30 ]
Als je het spel echt zo goed vindt, overweeg het dan om het te kopen. Dat kan nog steeds op http://testdriveunlimited.com
Je kan het dan niet alleen zonder problemen spelen, maar ook nog eens online, wat toch echt een stuk leuker is.
[ Voor 42% gewijzigd door Jeroen O op 17-01-2009 11:15 ]
weet iemand of je gratis de download versie kunt krijgen als je de dvd versie heb gekocht. Want de dvd heeft constant leesproblemen (geen zichtbare krassen of vergelijkbaar). Ik wil niet nog een keer de dvd versie moeten kopen, want dat is gewoon zonde van het geld.
dank
Of, maar dit is niet conform de regels hier, download je het spel ergens en gebruik je je eigen key...
Het waar en hoe zoek je zelf maar uit, maar dit zou een oplossing kunnen zijn.
Het lijkt me niet normaal dat een DVD na twee jaar al defect is (beschadigingen door er niet zuinig mee om te gaan even daargelaten).
Asus Zenbook i7 256gb
Soms is het erg druk (steeds 8 man in beeld), soms zie je helemaal niemand, maar dat kan ook aan de servers liggen. Daar zijn ook van tijd tot tijd problemen mee.
Volgens mij bull?geloof het of niet maar de servers van test drive zijn offline gegaan sinds 2009
Anoniem: 55111
Zeker weten bull, ik heb de afgelopen week nog een paar keer met vrienden op Honolulu rond gereden.Jejking schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:22:
Ik heb geprobeerd een PC TDU te regelen via Marktplaats. Krijg ik het volgende antwoord:
[...]
Volgens mij bull?
Meh, en niet eens ff zeggen op "ons" forum?Jeroen O schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:20:
Afgelopen maandag heb ik nog online gespeeld.
Anywayz. Servers zijn inderdaad raar ... geduld lijkt de beste remedie. We hebben laatst nog met 3 man dit jaar foxrun (oid) gedaan. Was erg grappig, al was het meer offroad-rally
Blijft een erg tof spel. Vooral het "lekker cruisen" is echt geweldig. Als je het "vroegah" leuk vond om met need for speed (2 schiet me eigenlijk alleen binnen) lekker rond te rijden en je af-en-toe aan de verkeers regels te houden is het zeker de moeite waard.
Enne: Ik gebruik een dvd-image. Werkt blijkbaar niet op de illegale versie/offline, maar prima als je orgineel hebt/online speelt. Stomme dvd's wisselen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 31-01-2009 04:37 ]
Anoniem: 157420
Ik speelde het eerst ook en vermaakte me er erg goed mee! Alleen na een tijdje heb je gewoon te veel geld en te veel auto's en werkte het spel niet goed meer, te veel bugs. Binnenkort weer even opnieuw installeren op mn Windows PC!
Ik wil ook wel eens alleen kunnen rijdenAnoniem: 6193 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 04:35:
[...]
Meh, en niet eens ff zeggen op "ons" forum?
Ben momenteel bezig mijn auto's netjes te sorteren over de diverse huizen.
Dat kost aardig wat tijd, aangezien ik alle afstanden gewoon rijd i.p.v. van het ene huis naar het andere te 'jumpen'.
[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen O op 31-01-2009 11:28 ]
Hoe krijg jij het voor elkaar dat Securom een dvd-image toestaat. De problemen met mijn dvd zijn nog steeds niet opgelost maar ik heb er al wel een image van gemaakt en die opnieuw gebrand. Dat vind Securom niet leuk. Mag een image wel?
Is dat niet erg lastig? Ik probeerde namelijk laatst ook al mijn vette wagens in 1 garage te krijgen. Dat lukt in principe niet, aangezien je steeds 1 auto moet meenemen. Uiteindelijk lukte het me om een race te starten, en dan daar een andere auto pakken, zodat de auto waar ik in zat automatisch naar die garage werd gezet. Maar na wat auto`s te hebben gewisselt was het weer een zooitje. Is er een manier om makkelijk al de autos te sorteren in je garages? (xbox versie)Jeroen O schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:23:
[...]
Ben momenteel bezig mijn auto's netjes te sorteren over de diverse huizen.
Dat kost aardig wat tijd, aangezien ik alle afstanden gewoon rijd i.p.v. van het ene huis naar het andere te 'jumpen'.
Ik vraag het nog maar eens: zijn hier mensen die uitgekeken zijn op hun legale PC-versie? In dat geval mag je even contact met me opnemen want ik wil nu ook wel eens ervaren hoe online scheuren is. Mijn Marktplaatszoektocht is wat mij betreft ten einde, er is echt niet meer aan te komen

[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 31-01-2009 13:08 ]
Voor zover ik weet kan je een met Securom beveiligde CD niet opnieuw branden. Je zal de image vanaf je harde schijf moeten gebruiken. Volgens mij had het iets te maken met bepaalde eigenschappen van de originele CD/DVD die niet te kopiëren zijn. (Had iets met timings te maken dacht ik). Als je op internet zoekt, kan je er wel iets over vinden.Parapluvanhylco schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:09:
Commdante,
Hoe krijg jij het voor elkaar dat Securom een dvd-image toestaat. De problemen met mijn dvd zijn nog steeds niet opgelost maar ik heb er al wel een image van gemaakt en die opnieuw gebrand. Dat vind Securom niet leuk. Mag een image wel?
Nee, bij mij gaat het prima, mits je een garage neemt met voldoende capaciteit. Waar je rekening mee moet houden, is dat in een huis voor bijvoorbeeld zes auto's, daar kan je er ook zes kwijt. Als je echter in het huis zelf aanwezig bent, dan kan je er zeven kwijt, maar die zevende auto neem je weer mee als je het huis verlaat.Anoniem: 55111 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:00:
[...]
Is dat niet erg lastig? Ik probeerde namelijk laatst ook al mijn vette wagens in 1 garage te krijgen. Dat lukt in principe niet, aangezien je steeds 1 auto moet meenemen. Uiteindelijk lukte het me om een race te starten, en dan daar een andere auto pakken, zodat de auto waar ik in zat automatisch naar die garage werd gezet. Maar na wat auto`s te hebben gewisselt was het weer een zooitje. Is er een manier om makkelijk al de autos te sorteren in je garages? (xbox versie)
Wat ook niet kan is auto's overzetten naar een nieuw gekocht huis, aangezien eerst al je bestaande huizen gevuld dienen te worden.
Een makkelijkere en snellere manier om te sorteren is er wel. Wanneer je in de garage van je huis de lijst met voertuigen opvraagt, kan je vanuit daar auto's naar een ander huis verplaatsen. Alleen vind ik daar niks aan want dan ben je in een middag klaar. Wanneer je heen en weer gaat rijden, dan verleng je de levensduur van het spel.
Kijk anders even hier. Paypal betaling ook mogelijk, ik heb het met CC gedaan.Jejking schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:05:
Request
Ik vraag het nog maar eens: zijn hier mensen die uitgekeken zijn op hun legale PC-versie? In dat geval mag je even contact met me opnemen want ik wil nu ook wel eens ervaren hoe online scheuren is. Mijn Marktplaatszoektocht is wat mij betreft ten einde, er is echt niet meer aan te komen
Of wat dacht je van http://www.play.com/Games...ed&searchsource=1&cur=258KillerB schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:09:
[...]
Kijk anders even hier. Paypal betaling ook mogelijk, ik heb het met CC gedaan.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zoek een racespel a la TDU, dus gewoon op de weg (dus niet op circuit) zonder gepimpte en zwaar opgefokte auto's (zoals in veel spellen van de NFS-reeks wel het geval is.
Wie heeft nog een goeie tip voor een racespel zoals TDU, waarbij de auto's niet zo gigantisch gepimpt zijn zoals in NFS vaak het geval is?
-Need for speed 5
-GTR evolution; wel heel veel circuit maar ook nurburgring

[ Voor 30% gewijzigd door Ghostrider op 06-02-2009 19:08 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Ook een open wereld en er zitten ook motoren in, het is niet zo realistisch, maar de game voelt stukken beter aan als undercover!
Kan ik enkel, zoals bovenstaande: Burnout Paradise aanbevelen. Speel het nu ook al en wat een spel zeg! De geluiden zijn veelal goed, geluiden van NFS zijn geimporteerd, en ja die zijn altijd al goed geweest.van.der.schulting schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:01:
Ik speel heel veel TDU, maar ben zo langzamerhand toe aan een nieuw spel.
Ik zoek een racespel a la TDU, dus gewoon op de weg (dus niet op circuit) zonder gepimpte en zwaar opgefokte auto's (zoals in veel spellen van de NFS-reeks wel het geval is.
Wie heeft nog een goeie tip voor een racespel zoals TDU, waarbij de auto's niet zo gigantisch gepimpt zijn zoals in NFS vaak het geval is?
Je hebt nog altijd upgrades van wagens zoals bij TDU, dus door een race te doen win je een nieuwe versie van die wagen.
Ik zou zeggen download de trial versie en kijk maar of je het wat vind. Het spel is bij aankoop sowieso al niet duur. Niet eens de full price dus ik zou zeggen best buy van 2009 tot nu toe voor de PC!
Nog niet zo heel veel dus. Dat komt doordat ik alleen off-line speel op momenten dat de servers het niet doen, zoals bijvoorbeeld afgelopen week.
Euhm, waarom zou je offline willen spelen met dit spel? Imo het cruisen en andere spelers tegen komen is 1 van de grootste plus-punten.mBull schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:55:
hoeveel procent hebben jullie uitgespeeld al van TDU ?(enkel off-line)
De "minder legale image" aka mini-image pakt tdu vrij goed. Je kan geen offline ermee spelen, maar dat boeit imo niet. Beetje jammer dat ze het niet meeleveren, want als je online wilt gaan heb je toch een orgineel (unieke sleutel) nodig. En voor elk spel een CD/DVD pakken zuigt imo.Parapluvanhylco schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:09:
Commdante,
Hoe krijg jij het voor elkaar dat Securom een dvd-image toestaat. ..bla bla.. Mag een image wel?
Ik ben bang dat ik je verder dan dit niet mag helpen via het tweakers forum. Mijn DVD-speler heeft ook vaak kuren, duurt soms wel 20 min voordat 'ie "hem pakt", mateloos irritant.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 15-02-2009 02:14 ]
Soundcard is Creative X-Fi Gamer, op Vista 64 bits Home Premium SP1
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Workaround is door je geluidskaart op stereo te zetten (en het spel op 1 processor in geval van een dual/quadcore processor om stotterend geluid te voorkomen).
Overigens ben ik in de running voor een combi van TDU + Expansionpack. In principe zal ik dan een profiel aanmaken met Jejking. Dan weten jullie het alvast.
Anoniem: 250569
toch nog in productie blijkbaar!
http://xboxevolved.e-mpir...ive_Unlimited_2/5300.html
op het derde screenshot te zien, dag en nacht en regen
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 250569 op 27-02-2009 14:23 ]
MAAR! Goed dat er een opvolger komt, er waren een heleboel punten ter verbetering vatbaar. Als ze daar >50% van oplossen en wat extra features toevoegen zal het weer lekker cruisen worden.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Anoniem: 250569
haha op een ander screenshot zie ik inderdaad hawaiian driving institute staan, ahum, tijd voor weekendNoel schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:41:
Ik zie Hawai. Had toch graag iets anders gezien. De meeste TDU spelers kennen het onderhand wel van buiten...
MAAR! Goed dat er een opvolger komt, er waren een heleboel punten ter verbetering vatbaar. Als ze daar >50% van oplossen en wat extra features toevoegen zal het weer lekker cruisen worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 250569 op 27-02-2009 14:48 ]
Heb 'm (op de 360) helemaal uitgespeeld, dus alle races, deliveries, rondrijden van modellen en packages gedaan. Ben er lang mee zoet geweest....mBull schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:55:
hoeveel procent hebben jullie uitgespeeld al van TDU ?(enkel off-line)
Dat offroad spul lijkt me wel vet! Mits goed uitgewerkt natuurlijk.
Work hard & be brave.
Ik ben wel in voor een nieuwe versie. Hopelijk zijn daar alle kleine ergernissen uit
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Twee weken geleden kwam er iedere vijf minuten een popup dat er geen verbinding met de server was en op het laatst kwam je helemaal niet meer online.
Net heb ik een uur rondgereden zonder problemen.
ingame naam: Berlikum12
Er staat me iets bij van een mapje die je kan weggooien op je HDD waardoor je je key weer opnieuw kan registreren, maar dan wel met een nieuwe account en de oude is dan niet meer te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 08-03-2009 21:52 ]