Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat/bug] Poll, ingelogd en meerdere IP adressen

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Lieve Devvers,

Toevallig merkte ik onlangs het volgende op. Als ik op een andere locatie (of via een ander IP-adres) naar Tweakers ga, kan ik gewoon stemmen in de poll op de frontpage. Dit is natuurlijk normaal, iedereen moet toch kunnen stemmen. Echter kwam ik er ook achter dat ik ook nog kon stemmen terwijl ik ingelogd was. Dit vond ik eigenlijk wel wat vreemd omdat ik thuis al ingelogd en wel al had gestemd.

Dit betekend dus dat Tweakers met verschillende IP-adressen/proxy's/dynamische IP's/etc in theorie onbeperkt kunnen stemmen. Ik weet dat dit niet niet zoveel voor zal komen en dat dit niet te voorkomen is, maar het zou wel in te stellen moeten zijn dat mensen die ingelogd zijn wel maar één keer kunnen stemmen.

Wat vinden jullie hiervan en is dit technisch uitvoerbaar in verband met een toch wel redelijk dynamische poll?

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Het werkt zelfs vanaf 1 ip met meerdere pc's. Of althans zo lijkt (is?) het, omdat het niet duidelijk is of je echt gestemd hebt... wat wmb wellicht ook verbeterd kan worden O-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.