Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Veiling eindigt met 2x hetzelfde winnende bod

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 13:21
Vanavond is mijn veiling op T.net (V&A aangeboden: AMD Athlon 64 X2 3800+ (Boxed) Socket 939) geeindigd met 2x hetzelfde bod (!).

Waarschijnlijk omdat deze biedingen op hetzelfde tijdstip plaatsvonden, heeft dit kunnen gebeuren. Ik heb nu besloten dat degene met de beste feedback de winnaar van de veiling is. Of dat geheel volgens de regels is weet ik niet, maar het leek mij een redelijke oplossing.

Is dit soort dingen in de toekomst misschien te voorkomen door een wijziging in het veiling-mechanisme? Of vraagt dit ingrijpende veranderingen?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:11

Kettrick

Rantmeister!

Ik ben één van de twee bieders op deze veilig, ik weet ook redelijk zeker dat een hoger maximaal bedrag heb ik gevuld. 100% zeker weet ik het niet, heb het op mijn werk snel tussendoor gedaan, maar 57,50 is nou ook niet bepaald een 'logisch' maximaal bedrag.

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 13:21
Wil één van de moderators misschien hierop reageren?

Verwijderd

RoeLz schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:04:
.., maar 57,50 is nou ook niet bepaald een 'logisch' maximaal bedrag.
Ik begrijp dit niet, je kan toch zien wat de eerdere bieder geboden heeft? Als dit 57,5 eur is is het opeens wel een logisch bedrag natuurlijk...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

CHiLL1972 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:17:
Wil één van de moderators misschien hierop reageren?
Ben wel één van de moderators hier (wel op FP dan), maar naast een linkje heb ik geen oplossing/antwoord ;) \[V&A] 2x hetzelfde bod

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 20-08-2008 23:24 ]

☻/
/▌
/ \

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zie dit devtrack issue en daarmee dus ook dit topic \[V&A] 2x hetzelfde bod.

Lijkt mij hetzelfde, en dus is dit topic dubbel (hoewel dit topic wel eerder was :P)

edit:
* Erkens aait Kixtart

en owja, ik ben natuurlijk ook geen moderator :+

move Pricewatch > Lieve Devvers

[ Voor 25% gewijzigd door Erkens op 20-08-2008 23:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.