Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] 2x hetzelfde bod

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Zie mijn advertentie:
V&A aangeboden: Nokia 6021

Twee mensen hebben hetzelfde bod geplaatst, waarschijnlijk omdat ze op hetzelfde moment een bod uitbrachten. Misschien een extra check plaatsen na het klikken van 'Bod plaatsen'? ;) :P

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Twee mensen hebben hetzelfde maximum ingevoerd (kan op aparte tijden). Degene die dat als eerste deed staat bovenaan.

En waarom zou je een check invoeren? Dan kun je als bieder al snel uitvinden wat het hoogste bod is tot dan toe. Dat is enigszins oneerlijk tegenover de mensen die al geboden hebben.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nee, het is niet goed, het veilingsysteem zou moeten voorkomen dat er twee dezelfde boden staan. Wat nu als de veiling wordt gesloten en je hebt nog steeds dezelfde twee bedragen?

Ik meen me te herinneren dat er recent een onderwerp over was, maar kan het niet terug vinden met de zoektermen 'bod' en 'veiling'.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Nogmaals, degene die als eerste van de twee het maximum bod invoerde krijgt prioriteit. Dus aan het einde met twee dezelfde hoogste biedingen wint die persoon.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dan is het nog steeds stom dat er 2 keer hetzelfde bedrag staat NitroX infinity, daar heeft Motrax gewoon gelijk in.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Hmm.. en ik maar denken dat ik dat laatst gefixed had... Schijnbaar niet... Nou ja, dan gaat hij weer terug in Devtrack dan.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Tnx :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gaan we ook maar in devtrack verder, kan deze op slot :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt