https://noxiouspl.uk/
Twee mensen hebben hetzelfde maximum ingevoerd (kan op aparte tijden). Degene die dat als eerste deed staat bovenaan.
En waarom zou je een check invoeren? Dan kun je als bieder al snel uitvinden wat het hoogste bod is tot dan toe. Dat is enigszins oneerlijk tegenover de mensen die al geboden hebben.
En waarom zou je een check invoeren? Dan kun je als bieder al snel uitvinden wat het hoogste bod is tot dan toe. Dat is enigszins oneerlijk tegenover de mensen die al geboden hebben.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nee, het is niet goed, het veilingsysteem zou moeten voorkomen dat er twee dezelfde boden staan. Wat nu als de veiling wordt gesloten en je hebt nog steeds dezelfde twee bedragen?
Ik meen me te herinneren dat er recent een onderwerp over was, maar kan het niet terug vinden met de zoektermen 'bod' en 'veiling'.
Ik meen me te herinneren dat er recent een onderwerp over was, maar kan het niet terug vinden met de zoektermen 'bod' en 'veiling'.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Nogmaals, degene die als eerste van de twee het maximum bod invoerde krijgt prioriteit. Dus aan het einde met twee dezelfde hoogste biedingen wint die persoon.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
dan is het nog steeds stom dat er 2 keer hetzelfde bedrag staat NitroX infinity, daar heeft Motrax gewoon gelijk in.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hmm.. en ik maar denken dat ik dat laatst gefixed had... Schijnbaar niet... Nou ja, dan gaat hij weer terug in Devtrack dan.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Gaan we ook maar in devtrack verder, kan deze op slot
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()