Nieuwe oortjes

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

• Stannieman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-10-2025
Halloah,
Ik zou nieuwe oortjes voor m'n iPod moeten hebben want de rubberen randjes komen los, maar ik ben hier een absolute leek in en weet dus ook echt niet welke ik zou moeten hebben.

Ik bedoel dus echt gewone oortjes, geen in-ear, koptelefoon of van die met een klip rond de oren.
Ik heb al gehoord dat die van Sennheiser goeie zijn maar verder weet ik dus echt niks. Ik wil er maximum €40 aan uitgeven en had toch wel graag betere kwaliteit gehad dan de standaart oortjes van apple.
Dus kan er iemand mij een mooi paar aanraden waar je echt tevreden over bent of zo?

Alvaste bedankt, groeten Stan!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hier en in eerdere delen staat heel veel informatie. Veel plezier ermee ;)
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Stannieman, welkom op GoT :)

Helaas is dit niet echt een goede topicstart. We verwachten op GoT dat je eerst wat zelfonderzoek gedaan doet alvorens je hier aanklopt. Over oordopjes kun je een hoop vinden in Portable Media Devices. In verschillende ervaringentopics kun je je inlezen over de verschillende modellen, om je zo een beeld te vormen van wat goed is. Ik kan je bijvoorbeeld aanraden om eens [Oordopjes] Creative EP-830 en [Oordopjes] Sennheiser CX en IE series door te lezen, gezien het feit dat dit op het moment toch wel populaire modellen zijn.
Edit: Ik lees net dat je geen in-ear wilt, dan heb je niet zoveel aan deze topics. Maar evengoed moet je wel wat kunnen vinden als je even rondzoekt :)

Overigens is het altijd onderhevig aan persoonlijke interpretatie. Wat iemand anders goed vindt hoef jij niet per se goed te vinden. In ieder geval moet je er met de ervaringentopics in Portable Media Devices en wat leeswerk wel uit kunnen komen. Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 14-08-2008 16:08 ]

Dit topic is gesloten.