Toon posts:

upgraden of niet???

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Verwijderd

Topicstarter
In m'n systeem van 2 jaar oud heb ik de 6800 GS vervangen door een ATI 4850. Dat was de moeite waard! :P Ik twijfel over een upgrade van de processor, een Athlon 64 3700+ op mijn MSI KN8 moederbord.

Is dit ook de moeite waard en welke processor zou ik dan moeten kiezen?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05 08:14
Het is zeker de moeite waard je mobo, processor en geheugen te upgraden. Kijk even in de BBG oid voor mogelijke kandidaten :)

Wat is je budget? Je specifieke vragen? Wat wil je van ons weten dat je niet zelf kunt beslissen?

Overigens: CSL FAQ

[ Voor 53% gewijzigd door asfaloth_arwen op 14-08-2008 11:45 ]

Specs

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:36
Zeker de moeite waard, zoek de specificaties op wat je moederbord kan hebben, een CPU upgrade (naar een vlotte dualcore kost maar 5 tientjes en geeft zoveel meer plezier )

Mocht je moederbord weinig nieuws trekken, dan is een ram, mobo, cpu upgrade ook voor onder 12 tientjes te realiseren.

2 GB ram voor 30eur,
5 tientjes voor een x2 5000+
5 tientjes voor een am2 moederbord

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Hoe kunnen wij in vredesnaam zeggen of een upgade *voor jou* zinnig is als je niet zegt wat je doet met die bak, hoe de performance nu is, waar de bottlenecks zitten en wat je verwachtingen zijn van een upgrade. Bovendien weet je zelf dondersgoed of het zinnig is als je wel de moeite doet dat uit te zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.