Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al geruime tijd op mijn Nokia N73 TomTom Navigator 6 geinstalleerd en het werkt(e) perfect.

Afgelopen week heb ik geprobeerd versie 7 te installeren en heb toen aan allerlei instelling van de Nokia zitten rommelen omdat het niet lukte TT Nav. 7 werkend te krijgen.

Nu heb ik TT Nav. 6 wer geinstalleerd en krijg nu de volgende foutmelding:

"Standby:kan bestand niet uitvoeren om beveiligingredenen"

Heeft iemand enig idee wat deze melding inhoudt en belangrijker nog, hoe ik het kan oplossen om TomTom weer werkend te krijgen?!?!
Vast erg bedankt voor de hulp.
Groeten
Henk

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:57
Kaarten activeren?
Verwijderen en checken of echt alles weg is inclusief kaarten en vervolgens herinstalleren?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:22
TT7 werkt niet op symbian
verwijderen en 6 er wederom op zetten dus

Tijd van werken, tijd van rusten

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hallo Henk,

Als je TomTom 7 gekocht heb, zou ik even terug gaan naar jouw leverancier. Dat had jou namelijk moeten vertellen dat TomTom 7 niet geschikt is voor Symbian toestellen.

Gaat niet lukken dus.

Lees verder even onze http://gathering.tweakers.net/forum/faq door. Daar staat interessante informatie, waardoor je de regels van dit forum een beetje door krijg.

Wij verwachten namelijk hier dat mensen eerste zelf dingen proberen, alvorens ze hun vraag/probleem op ons forum posten. Als het nog niet lukt nadat je zelf (meerdere keren) geprobeerd heb, kan je natuurlijk je vraag hier stellen. Let dan wel op dat je vertel wat je allemaal geprobeerd heb, zodat wij weten. Anders adviseren wij jou dingen die je mogelijk al gedaan hebt.

Succes :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.