How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood ?
niemand?
nog 1x dan
Monitor in de kast los koppelen?
Al je dan weer terug schakeld pakt die dan de tv weer als primare monitor?
Is maar ideetje.
Is maar ideetje.
Hoe ik het heb opgelost met een nvidia kaart: HDMI verbinding pc - projector
Ik betwijfel of het ook met een ati kaart werkt, maar misschien heb je er wat aan.
Ik betwijfel of het ook met een ati kaart werkt, maar misschien heb je er wat aan.
Dat zou denk ik wel werken, maar die monitor wil ik natuurlijk gewoon gebruikenM.Koers schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:14:
Monitor in de kast los koppelen?
Is maar ideetje.
hey das heel interessant! Hoe ben je aan die info gekomen, das precies wat ik zoek voor ATI.-Paul- schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:17:
Hoe ik het heb opgelost met een nvidia kaart: HDMI verbinding pc - projector
De enige andere optie is het aanschaffen van een Gefen DVI Detective volgens mij, waardoor de PC denkt dat er nog steeds een display op die poort aangesloten is: http://www.gefen.com/kvm/dproduct.jsp?prod_id=4715
iets in me zegt dat de PC dit prima zelf zou moeten kunnen...
[ Voor 26% gewijzigd door hapklaar op 19-08-2008 16:43 ]
Dit heb ik gevonden na heel lang googelen en rondstruinen op internet. Ik kan me niet herinneren dat ik iets soortgelijks voor ATI ben tegengekomen. Heb je de nvidia methode überhaubt geprobeerd? Niet dat ik het veel kans geef overigens.hapklaar schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:35:
[...]
hey das heel interessant! Hoe ben je aan die info gekomen, das precies wat ik zoek voor ATI.
Even goed kijken in het ati control center onder advanced mode ... zijn echt een hoop dingen in te stellen ik heb bets veel dvd en hdmi opties .. ook voor HD tv enzo dus ... ben nu niet thuis zal dalijk wel even screenshotje plaatsen
CCC voorziet hier volgens mij niet in, hooguit het forceren van een bepaalde resolutieMaChOmIdGeT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:49:
Even goed kijken in het ati control center onder advanced mode ... zijn echt een hoop dingen in te stellen ik heb bets veel dvd en hdmi opties .. ook voor HD tv enzo dus ... ben nu niet thuis zal dalijk wel even screenshotje plaatsen
Pagina: 1