Toon posts:

Lacie edmini is defect

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ook met een kapotte edmini, maar ben er nog niet in geslaagd om de data te redden. 8)7
Ik heb de harde schijf uit de Edmini geschroeft en via een ide-usb adapter aangesloten op mijn laptop. Op de laptop draait ubuntu 8.04. Ik zie twee partities, met daarin veel mappen en bestanden, maar kan mijn data nergens vinden. Mijn share staat natuurlijk beveiligd. Ik zal moeten inloggen om aan de gegeven te kunnen komen. Maar hoe moet ik aanloggen om de shares te kunnen zien. Ik heb geen ervaring met linux, :? wie kan mij op weg helpen.

Groet,
Stephan

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 22:55 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welkom op GoT stephanv, :) wat heb je zelf geprobeerd te vinden aan recovery software? Heb je de FAQ al eens doorgenomen of de search gebruikt? Dit is namelijk een redelijk vaak besproken onderwerp hier op GoT.

Zie hier in de FAQ's: OM FAQ / DataRecovery hier kun je enige tools vinden, de meesten zullen overigens wel Windows based zijn.

Als het overigens om software gaat voor ubuntu dan kun je beter dit subforum en bijbehorende FAQ eens doorneuzen: Non-Windows Operating Systems

Verder lijkt het mij verstandig deze ook nog even door te lezen om te weten wat er hier op GoT van je verwacht wordt: OM FAQ / Beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.