Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
Ik ben van plan om de 32 gb versie te kopen. Het enige wat mij er nu nog van weerhoudt is het verhaal dat de Wifi connectie niet altijd werkt. Op de apple site is er een ontzettend lang topic, met heel veel mensen die aangeven dat ze dit probleem hebben. Ik vroeg me af of jullie daar ook veel last van hebben? Juist de wifi vind ik erg leuk en handig erop, en het zou jammer zijn als ik geen verbinding zou kunnen maken..

Ik heb een lynksys router (ik weet niet of dat verder uitmaakt..). Hoe zit dat bij jullie?
heb hier thuis een linksys netwerkje wat ik steeds gebruik en daar geen probleme mee. Heb bij mijn vriendin echter wel dat hij niet kan inloggen als ik het wachtwoord gebruik, hoewel het niet helemaal zeker is dat dat wachtwoord klopt

Op school zijn er 2 draadloze niet beveiligde netwerken maar daar krijg ik geen toegang tot, weet niet of dat is omdat ik er steeds uit word gegooid door de admin op school of omdat het aan de
touch ligt.. Maar normaal niet veel problemen met connecten als ik een draadloos netwerkje tegenkom dat niet beveiligd is. Met beveiliging heb ik nog niet echt getest omdat ik zelf geen beveiligd netwerk heb om dat op te doen..
Vind zelf wel dat de ontvanger in de
touch niet helemaal je van het is, zeker niet als je vergelijkt met de laptop als ik die ernaast zet. Waar de
touch maar 1 netwerk vind met zwakke sterkte vind de laptop er 5... Maja het werkt verder prima en vind het een erg leuke toevoeging