Toon posts:

q9450 multiplier?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij iemand vertellen op hoeveel de multiplier van een q9450 moet draaien? Ik krijg in cpuz x 6.0
Mijn moederbord is een ga-ep45-dq6
Ik weet ook niet waar je die multiplier moet instellen (ik veronderstel de bios) en wat precies de functie hiervan is. Ik ga de boel niet overclocken maar ik zou toch graag hebben dat alles loopt op de specs waarvoor ze gemaakt zijn.

Iemand raad?

Thankx!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Als hij 6.0 draait, is hij in energiebesparende modus. Als je een zware applicatie draait, dan zal hij gewoon naar 9 (volgens mij) schieten. Er is dus niks aan de hand. Standaard processor voer ;)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Wikipedia: Speedstep en pricewatch: Intel Core 2 Quad Q9450 (Specs en afbeeldingen) doorlezen. Maximaal is de multiplier 8. Even zoeken had geen overbodige luxe geweest. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:36
silmaril8 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:57:
Als hij 6.0 draait, is hij in energiebesparende modus. Als je een zware applicatie draait, dan zal hij gewoon naar 9 (volgens mij) schieten. Er is dus niks aan de hand. Standaard processor voer ;)
8 that is :)

Q9450 heeft een multiplier van 8
Q9550 heeft een multiplier van 8.5
Q9950 heeft een multiplier van 9

en die 6x is EIST en C1E, google dat maar eens

:)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad... heb hier photoshop eens opgestart en hij gaat naar 8.0... zal dus blijkbaar toch goed ingesteld zijn.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:59:
inderdaad... heb hier photoshop eens opgestart en hij gaat naar 8.0... zal dus blijkbaar toch goed ingesteld zijn.
dat heeft dus te maken met EIST, lees je aub eerst even in in het onderwerp en anders ook de FAQ waar het ook in staat :z

dicht dus

[ Voor 9% gewijzigd door Turkish op 13-08-2008 12:53 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.