Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC zeer traag en herinstall werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• EdjeHell
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-12-2024
Hallo,

Mijn pc doet sinds dit weekend heel raar (p4 2.4 agp op Win XP sp3):

Bij het aanzetten duurde alles heel lang, herstart gedaan maar hielp niet. Vervolgens weer een herstart, melding dat ATI radeon videocard niet is gevonden (wel beeld en 3d). Kijken bij config in apparatenbeheer geeft een lege (??) lijst. Nieuwe hardware verkenenen doet helemaal niets.. stopt er gelijk mee. Ook opnieuw installeren van radeon drivers gaf foutmelding... Ik dacht okee, even een nieuwe install van XP eroverheen met de recovery cds.. sindsdien doet de (usb) muis het niet meer, laserlampje gaat wel aan maar cursor reageert niet. twee andere muizen geprobeerd, hetzelfde verhaal. Maar ook usb harddisk en usbstick doen het niet meer. Install heb ik vanacht laten lopen, duurde uuuuren.... vanochtend wassie klaar, restart duurde weer heel lang, maar aan het werkgegaan......
is dit einde verhaal mobo, voeding of zo??

Verwijderd

Eelco's al gecheckt ?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Lees de faq voor meest voorkomende problemen.

Zoveel mogelijk loskoppelen, zodat de pc nog net loopt.
Check je harde schijf eens? Met xp cd naar recovery console, daar kun je chkdsk doen en kijken of hd goed is.(opstarten xp cd kies R)

Opstarten ubuntu livecd wat gebeurd er dan?

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

heb ook eens zoiets voorgehad: pc starte echt supertraag op. het probleem lag bij een kapotte DVD speler die alles deed blokkeren.

En als je pc al begint te zagen voer je ati kaart zou ik beginnen met die te verdenken en eens te vervangen.

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid
en
GoT Huisregels

- zonder specs weten we niet waar je het over hebt
- eigen inzet bestaat uit meer dan lukraak een OS opnieuw installeren (en daarbij nalaten chipset drivers te installeren, vandaar USB gedoe)

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen die we stellen qua zelfwerkzaamheid en volledigheid en gaat daarom dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.