^ Post is hierboven!
^ Post is hierboven!
Als ik dat plaatje zo zie, dan heeft die TV-kaart toch nog een stukkie "extra" slot nodig aan de achterkant?Wiethoofd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:01:
als op de Azerty-site staat dat die tv-kaart PCI is, dan moet hij gewoon in de afgebeelde sloten kunnen.
^ Post is hierboven!
Als je twijfelt zou ik gewoon even contact met azerty opnemen voordat je hem besteld.
[ Voor 48% gewijzigd door jenk op 10-08-2008 16:08 ]
^ Post is hierboven!
PMG FAQ
^ Post is hierboven!
^ Post is hierboven!

Mocht je keus voor een kaart oveirgens nog niet vast staan kan ik een Hauppage PVR-150 ook van harte aanbevelen.
Hartelijk bedankt van uw antwoord!frickY schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:30:
Ja, dat zou gewoon moeten passen
[afbeelding]
Mocht je keus voor een kaart oveirgens nog niet vast staan kan ik een Hauppage PVR-150 ook van harte aanbevelen.
Hier heb ik tenminste wat aan.
Helaas vast de bovengenoemde tv kaart boven mijn budget.
De tv kaart is bedoeld om wat dingetjes op te nemen meer niet.
Ik koop als het goed bevalt een computer die ik als mediacenter ga gebruiken daar zal waarschijnlijk deze kaart inkomen!!
^ Post is hierboven!
Als het past past het, koop trouwens een Hauppauge 150mce deze heeft een analoge en waarschijnlijk betere tunerkiwie2 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:49:
Fricky ik heb alleen nog 1 vraagje aan jou.
Dit is mijn moederbord:
[afbeelding]
Kan die hier in of niet.
alvast bedankt
Ik heb namelijk geen zin dat ik dat ding koop en verkeerd is dat ik hem dan niet meer kan ruilen.
De kaart gaat in de onderste 2 sloten van het moederbord passen. Zoals je kunt zien (vergelijk het met de andere plaatjes) zijn dat 2 PCI sloten en dus geschikt voor je PCI tv-kaart.
[ Voor 19% gewijzigd door Hann1BaL op 10-08-2008 16:55 ]
^ Post is hierboven!
www_un4given_nl
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()