• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-02 16:52
Hallo,

Ik zoek een moederbord met de volgende specificaties:
Socket 775
DDR1
PCI-e
Goede sata controller.
mini atx

Liefst van asus.

Weet iemand welke en waar ik deze kan kopen? Of kun je ze uberhaubt nog kopen?

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Verwijderd

Hier PMG FAQ vind je vast wel een antwoord op je vraag :)

Ook al zijn deze topics niet langer gewenst hier, zie ook het PMG Beleid

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht is het even handig je eerst te orienteren voordat je dergelijke vragen gaat stellen.
Er is op Tweakers en internet voldoende info om je keuze te maken.
Kijk ook even hier: Welk moederboard/cpu/geheugen moet ik kopen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-02 16:52
oeps :o bedankt:P

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:41

Thandor

SilverStreak

Dit is inderdaad even een kwestie van goed nazoeken. Een kijkje nemen op de website van Asus kan sowieso al geen kwaad :). Creatief zoeken zal ook wel het e.e.a. opleveren. Zie bv. deze zoekopdracht in Google. De eerste link mag dan wel niet werken op dit moment, de titel geeft mij een naam waar je mee verder kunt zoeken: 'p5gd1'. Andere namen die mij binnenschieten bij jouw vraag zijn 775Dual-880Pro en 775Dual-VSTA van ASRock. Dit zijn moederborden gebaseerd op de VIA PT880Pro chipset en kunnen ook met DDR-SDRAM overweg :).

Nog even een kleine noot: bekijk goed welke processor je gaat gebruiken. De i915 chipset van Intel zal niet met dual-core processoren overweg kunnen. De 775Dual-880Pro van ASRock kan dit wel maar zal het moeten doen zonder VRD11 support ofwel zonder Intel Core2 support. De 775Dual-VSTA heeft wél beschikking over VRD11 en kan de Core2 zonder meer draaien ;).

Anyhow, dit topic gaat op slot. Op GoT verwachten we dat men even zelf de productpagina's afzoekt en de specificaties vergelijkt :).

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 10-08-2008 16:06 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.