• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede lcd tv voor in mijn slaapkamer maar omdat ik er niet zo heel veel verstand van heb vraag ik het hier maar. Het budget is ongeveer 800 euro en 27'' lijkt mij een mooi formaat, ik zal hem vooral voor gamen gebruiken maar af en toe ook een film. Kan iemand mij een TV aanraden? :)

Alvast bedankt.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:38

Yor

Yor1313#2571

Geef eens wat meer info,

Welk systeem game je op? (console, pc, nes?)

En kijk eens in de reviews!

http://yor.minitroopers.com

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 06:08
lijkt me dat je zelf wel wat meer onderzoek kan doen...
www.google.nl
www.kieskeurig.nl
etc etc etc

als je vragen/problemen hebt met een bepaald type, kom dan terug

• Dynd
Game op console, en op kieskeurig.nl is er zo veel keuze, daarom vraag ik het hier.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 00:45
Verstandigst is om naar een grote winkel zoals MediaMarkt te gaan en verschillende toestellen te gaan bekijken. Wat jij mooi vindt, daar gaat het om.

Schrijf typenr's op, zoek naar prijzen & vergelijkingen/beoordelingen en baseer daar je keuze op.
TrueHD is haalbaar voor die prijs, ga dan gelijk voor 32", heb je meer keus.

Op het 27" formaat heb je zo weining keus. De PW hier is heel handig, maar houdt er rekening mee dat je via webshops soms langer moet wachten en dat je goed moet lezen om je te behoeden voor onverwachte vervelende zaken zoals geen NL model etc.

Mocht je naar de winkel gaan, probeer zeker af te dingen.

Als ik je een LCD zou aanraden, de Samsung LE32A6556, TrueHD en wel je maximale budget.
Heb je genoeg aan HD Ready, dan kan je goedkoper uit komen. Verschil in spellen en films zal je wel merken, bij gewoon TV gebruik niet zonder bijhorende HD apparatuur.

Succes

• Dynd
Thnx Yippie! Die Samsung LE32A656A1 was bijna precies wat ik zocht. En hij ziet er ook nog eens heel goed uit. Ik ga maandag even langs de BCC en de Mediamarkt, en dan kijk ik wel of ik nog iets beters kan vinden, Alhoewel deze erg aan mijn eisen voldoet.

Edit: Ik lees dat Samsung niet een heel goed merk is? en dat de tv's snel kapot gaan?
Double Edit: Hoezo niet een NL model?

[ Voor 19% gewijzigd door Dynd op 09-08-2008 15:01 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Voor 800 euro wil ik je wel een 27" scherm leveren hoor })
Maar eeuh, je brengt het je er zo inderdaad wel erg makkelijk van af he.
Heb je zelf uberhaupt al wat rondgekeken in webshops enzo???

Maar goed, kijk eens naar de philips 26pfl3312
26" hd ready scherm voor 400 euro. Deze heb ik zelf hier op mijn slaapkamer staan.
Erg mooie tv.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Je zult toch echt zelf op zoek moeten naar een passend model. Er zijn hier meer dan genoeg topics over verschillende TV's te vinden, en we hebben zelfs een Welke TV moet ik kopen? guide :)

Belangrijk is dat je vooral even zelf naar de winkel gaat en ze bekijkt. Misschien zijn ze daar zelfs wel zo vriendelijk om je favo console aan te sluiten zodat je direct de kwaliteit kunt beoordelen.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.