Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

fritz!box als bridge

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

• lukkieluuk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-08-2008
Hallo

Ik heb een Fritz!box. Weet iemand misschien hoe je die als bridge kan instellen?

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

MadMan

What the....

Wat heb je zelf al gedaan? Zoeken op google kan in dit geval best wel eens handig zijn bijvoorbeeld ;)
De policy van GoT doorlezen, een goede topicstart maken zijn ook van dat soort handige dingen :)

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• lukkieluuk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-08-2008
Heb op google gezocht, werd er niet veel wijzer van, ook als ik in de instellingen controleer van Fritz! word ik niet veel wijzer (zit in duitsland, alles is in het duits) Weet jij het misschien MadMan? Dan ga ik de policy van GoT eens grondig bestuderen :)

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

MadMan

What the....

4de hit op google:
http://www.xs4all.nl/help...zbox/configureren_rfc.php
Daar zie je dus bridged staan bij setup internet connection. Iets beter zoeken wil dus wel eens helpen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

Wat staat daar over topics die niet in Overige Hardware thuishoren? Juist ja :o

Sowieso is een topicstart van een enkele regel waar dan ook op GoT veel te karig. GoT is geen helpdesk, we verwachten dat je zelf de moeite doet je probleem op te lossen voordat je op GoT post, en als je post dat je duidelijk maakt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat geen antwoord was. Dit topic gaat dus wegens gebrek aan inzet dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.