Toon posts:

ps3 gekocht en ik heb een vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een ps 3 gekocht een mooie film op mijn portabe hardeschijf gezet, via usb in mijn ps 3 gestopt en nu ziet de ps 3 mijn harde schijf helemaal niet.
Ook heb ik en copie van mijn itunes bestand er op geplaatsd, ook deze wordt niet gevonden door ps3
sterker nog het hele app wordt niet gevonden door ps3.
toen heb ik film op memorystick gezet deze wordt ook niet gevonden door ps 3

oke ik begrijp nu ik dit vraag dat ik beter speeltjes kan kopen die bij mij leeftijd passen :( :(
please help me :)

Verwijderd

Hey ! Je moet hier maar eens kijken Het Playstation 3 ervaringen topic.
:? Hoe zorg ik ervoor dat de PS3 mijn media bestanden herkend op mijn portable schijf?
Allereerst moet je schijf FAT32 geformatteerd zijn. Als je dat eenmaal voor elkaar hebt, zijn er twee mogelijkheden:
1) Om de PS3 te forceren om de bestanden te vinden moet je een map PS3 maken en daarin de volgende mappen aanmaken: MUSIC, VIDEO en PHOTO. Zorg er daarna dan voor dat je respectivelijk je muziek, films en foto's in de juiste mappen plaatst. Als je daarna je portable schijf aan je PS3 verbind zal deze automatisch je bestanden in de juiste cattegorie rangschikken.
2) Om je portable schijf te verkennen zonder je bestanden in de juiste mappen te plaatsen, kun je altijd driehoekje in drukken. De PS3 toont dan alle bestanden. Het is dan aan jou om onderscheid te maken tussen muziek, films en foto's.
Met een handig tooltje als Swiss Knife kan je hardeschijven makkelijk naar fat32 formatteren. Hier staat ook een kleine tutorial hoe je het werkend krijgt. Veel succes !

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 13:11 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 10:19

voodooless

Sound is no voodoo!

Geen idee wat dit topic hier te doen heeft :? Je vraag heeft weinig met audio te maken.. Je kunt veel beter terecht op Spielerij - Games & Discussies . Ik denk dat je daar eerst eens op zoek moet gaan naar antwoorden, zoals je hierboven ziet zijn dit soort vragen al vaker langs gekomen.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.