StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
En MySQL is het niet..
Hmmz... wat dan wel?Op woensdag 21 februari 2001 00:29 schreef RickJansen het volgende:
Heb ik ook
En MySQL is het niet..
Ik vind GoT de laatste dagen behoorlijk brak, en dan druk ik me nog zacht uit
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Mijn prefs ook niet...
Professioneel Hyves-weigeraar
Heel vaag. Heeft iemand een idee wat er misgaat? ligt het het aan mij of aan GoT?
StatBar.nl - @GoT
he hij weet mijn passwd weer...
Mijn prefs ook...
Zag dat het forum net ff down was ivm onderhoud...
StatBar.nl - @GoT
StatBar.nl - @GoT
Ik had wat code toegevoegd om de oorzaak van brakke topics te kunnen traceren (zeer ws. mysql probs) en om de uitlogproblemen te reduceren. Dit laatste ging even niet goed.
Ah, al opgelost, zie post hierboven
Het reduceren van uitlogproblemen is anders goed gelukt... ik werd zelfs automatisch uitgelogdOp woensdag 21 februari 2001 00:54 schreef Arjen het volgende:
en om de uitlogproblemen te reduceren. Dit laatste ging even niet goed.
StatBar.nl - @GoT
We spend our years as a tale that is told
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
ik heb ook nog nergens last van gehadOp woensdag 21 februari 2001 08:43 schreef The Legend het volgende:
Ik heb nog nergens last van gehad
Idd....ik _kan_ nu niet eens inloggen :?Op woensdag 21 februari 2001 16:09 schreef Booster het volgende:
Gaan we weer
http://gathering.tweakers.net ???
Wat doen die nummers, linksonder in het scherm?
en klopt het dat ik zomaar op athena zit?
(http://gathering.tweakers.net/)
Zal wel de tijd zijn die nodig was om de pagina samen te stellen... 'k geloof dat gathering.athena.tweakers.net Arjens dev-forumpje is ofz.Wat doen die nummers, linksonder in het scherm?
- Niet meer automatisch ingelogd (cookie werkt niet meer??)
- Search gewijzigd (links naar fora)
- GoT staat op athena
- Als je ergens op wilt reageren en dan op wachtwoord vergeten klikt staat er in de URL misc.fok ipv misc.php
Nog meer
Verwijderd
maar, ik zag dat het een php error was met als text erin iig.
"MySQL", "artimis" (en verder ben ik et vergeten.. naja ook nog een of ander nummer, 25 ofzoiets)
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
En ik heb ook geen errors meer met posten/editen/prefs aanpassen
Meeste wijzigingen zijn weer normaal zoals voor het 'onderhoud'...